Siis MEIKKITUOTE, jota ilman et "voi elää"
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:54"]Semmoiset kynäillyt kulmat näyttävät kyllä todella oudoilta, siltä että olet piirtänyt naamaasi viivoja.
[/quote]
Mä käytän kulmakynän "harjaosaa" harjaan sillä luonnollisesti vaalean ruskeaa väriä kulmiin, olisiko parempi jos mun kulmat ei näkyis ollenkaan??
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 00:59"]Lumenen cc-voide, ilman kaikkia muita pärjäisin mutten tätä ♡
[/quote]
se on kyllä paras!
Ei sellaista ole varsinaisesti, mutta joku tuote joka saa paskan ihon näyttämään edes siedettävältä. Täydellistä en ole löytänyt kun on vähän ongelmallinen iho. Paljon peitettävää, mutta iho on kuiva kuin korppu. En varmaan tässä elämässä pääse nauttimaan hyvästä ihosta. Mummona ei varmaan enää finnejä ole, mutta sitten onkin niin ryppyinen, että ihan sama siinä vaiheessa :D
ei mikään tietty merkki. mutta meikkivoide tai bb-voide ja kulmakynä.
Meikkivoide, ihan ehdottomasti. Minulla on sekaiho ja vielä couperosaa, joten jos pohja ei ole kunnossa, ei mikään muukaan meikki näytä hyvältä. Olenkin huomannut, että kahteen meikkituotteeseen kannattaa todella panostaa: meikkivoiteeseen ja ripsiväriin. Muut meikit voivat olla melkein mitä tahansa, kunhan nuo kaksi ovat jotakin laadukasta. Tällä hetkellä olen ihastunut mineraalimeikkeihin.
Mineraalipohja, jos on pakko valita. Värituotteista varmaan kulmäkynä tai -väri.
Siis meikkivoide on tärkein. Mutta siis pystyisin ilman sitäkin elämään. Siis ehkä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 02:02"]Mietin peitetuotteen ja ripsivärin välillä.
Ilman mitään peitetuotetta en lähde minnekään enkä tapaa ketään. Minulla on ollut akne yli puolet elämästäni ja itsetunto ei kestä näyttäytymistä ilman meikkiä.
Ripsiväri taas on se tuote, jonka koen kaunistavan minua eniten. Minulla on pitkät ripset ja pelkällä hyvin levitetyllä ripsivärillä saan silmistäni oikein kauniit.
[/quote]
Tämä olisi voinut olla minun kirjoittama! Jos ihoni olisi paremmassa kunnossa, voisin hyvin mennä vaikka töihin välillä ilman meikkiä. Kun on kuitenkin pakko meikata iho/peittää virheet, niin samaan syssyyn tulee laitettua ripsaria ynnä muuta.
Silmämeikin pohjustusvoide. Käytän joka päivä vaikken paljoa muuten meikkaisikaan.
Lumene BB-voide. Ihana, tulee luonnollinen sävy iholle.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 23:46"]
Vichyn dermablendin meikkivoide. Ainoa kokeilemani, joka peittää couperosaihoni värin, on superohutta ja kestää noin 14h hyvänä
[/quote]
Mistä oot ostanut? Paljonko puteli maksaa ja kuinka kauan kestää?
Ripsiväri. En ole ikinä oppinut käyttämään meikkivoiteita tms atooppisen ihoni takia (tuntuu aina kiristävältä vaikka upottaisin naamani ensin rasvaan), joten en ikinä käytä muuta kuin ripsiväriä ja kulmakynää. Eikä ihoni oikein tarvikaan muuta, onneksi ei ole juuri peiteltävää.
Cliniquen Anti-Blemish Solution meikkivoide. Mulla on ollut akne 12 vuoden ajan, vaikka näppyjä ei enää tule niin naama on kyllä ruma kuin petolinnun perse. Ilman meikkivoidetta en kyllä käy edes lähikaupassa. Samalla tulee laitettua ripsarit yms muut härpäkkeet.
Vichyn meikkivoidetta saa ihan apteekista! Halvemmalla netistä ulkomaisista nettikaupoista.
Niitä on useampi mitä käytän aina, kun poistun kotoa (saas nähdä muuttuuko tilanne, kun vauva syntyy) eli CC-voide, peitepuikko, nestemäinen eyeliner, kulmakynä ja ripsari. Käytän kyllä muitakin lähes päivittäin, mut jos kauhea kiire niin ei oo pakko muuta kun nämä.