Millaiset avaukset haluaisit pois? Mitä
Lisää? Merkkaa + tai -.
Mä:
- maahanmuutto
- seksi
- jeesusfanatismi
+ tsoukit
+ omat kokemukset
+ tiede
+ musiikki ja muut kulttuuriaiheet
Kommentit (27)
- "Bertta-bloggaajan uusin postaus!!!", yms blogeihin liittyvät
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:15"]
Ei tarvetta vähentää, lisää mahtuisi paljon ja kaikenlaisia
[/quote]
Juu, ei minun näytölläni pikselit lopu ja bittiavaruudesta saa niitä lisää jos on tarvis. Ihme porukkaa, kun luulevat, että verkosta tila loppuu jos sinne kirjoittaa liian monta avausta. Saa kyllä tavan av-mamma kirjoitella sormenpäät verillä, eikä ole kuin tippa meressä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:37"]
- "Bertta-bloggaajan uusin postaus!!!", yms blogeihin liittyvät
[/quote]
Tähän liittyen, erityisesti Pipsa-aloitukset :D
Myös Jennihullun Jenni Vartiainen yaada yaada yaada -ketjut vois jäädä avaamatta...
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:32"]
Ihmeellisiä ketjujen poistoja, miksi hävisi sekin ketju jossa läski oli syönyt suurimman osan kutsujen tarjonnasta?
[/quote]
Joku läski söi sen.
Kaikki blogeihin viittaavatkin voisi poistaa mainostamisena. Niille voisi todellakin laittaa vaikka oman palstan.
Mä haluaisin saada lisää Iisak Sonnin avauksia. Ne on niin tyhmiä mutta niin hauskoja :D
- abortti on murha
- kadun niin syvästi tekemääni aborttia (provot ja feikkiavautumiset aiheesta)
- allekirjoita "Aito avioliitto" -aloite!!
- homojen lapsia kiusataan koulussa
- sen ikäinen ja tuon ikäinen blaa blaa
- pedofiiliviha (pedofilian toteuttaminen ei ole ok, mutta ketään ei auta se että pedofiileja vihataan ja vainotaan aivan silmittömästi palstalla)
- rasismi ja kaikki viestissä 12 mainittu
- naisviha
- miesviha
- aloitukset, joissa määritellään esim. miesvihaksi se, kun jonkun yksittäisen miehen asiatonta käytöstä on arvosteltu aiheellisesti
- miksi suomalaiset vihaavat suomalaisuutta (tällainen tulee yleensä heti jos kehtaa väittää Suomessa olevan mitään parantamisen varaa)