Millaiset avaukset haluaisit pois? Mitä
Lisää? Merkkaa + tai -.
Mä:
- maahanmuutto
- seksi
- jeesusfanatismi
+ tsoukit
+ omat kokemukset
+ tiede
+ musiikki ja muut kulttuuriaiheet
Kommentit (27)
Minua ei edes haittaa huonot aloitukset, koska hyppään ne yli. Mutta kun tuntuu ettei nykyään ole mitään hyviä ketjuja. Keksi aloitus keskiajan AV-palstalle, apua tyttäreni menee naimisiin hobitin kanssa, obduktio-liesi... Tai vaikka kirjoista jotain? Elokuvista? Täytyy varmaan ruveta tehtailemaan itse aloituksia. Mutta kun kukaan ei koskaan vastaa minun aloituksiini, en osaa niin hyvin muotoilla asioita.
Blogien puimiset, rasismi, provot, "minä en ymmärrä ketään enkä mitään muuta kuin minun erinomaisia mielipiteeni" -aloitukset, "mikä nimeksi hillariaanan ja josephsuxen veljelle ?" ja selkeät viha-aloitukset.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:29"]
-mamut -suvikset -raiskaukset -haluattekotosiaansuomestasamanlaisenkuinruotsista -äänestänpersujataidanäänestääpersujapersutpersut -kannattaakoäänestääpersuja -mitävittua -mölömölöölömölö -sananvapaus -viherpiiperöt -somput
[/quote]
Tämä. Onneksi ovat jo tekemässä itsestään pellejä huutamalla muslimia ihan joka jumlan rikokseen, viimeisimpänä pelleilynä tää itsemurhalentäjä.
Mulla ei ole mitään muita toiveita kuin, että seksi aloitukset voisi laittaa seksipalstalle. Minusta on han ok puhua mamuista, homoista, pakkoruotsista, putinista, stubbista yms. Vauvoista en välitä puhua muuta voin skipata ne aloitukset.
"Olen X, haluatko kysyä jotain?"
Ei, en halua.
No vaikka .
- maahanmuutto
- pakkoruotsi
- naisviha (tiedostan, että suurin osa tuosta on teinen trollausta, mutta mulle efekti on sama kuin katselisi roskaisia ja koiranpaskaisia tienpenkkoja)
+ kirjallisuus
+ tiede
+ omat kokemukset
+ muistelot tietyistä vuosikymmenistä, tapahtumista, asioista, tavaroista jne.
+ keskustelu, joka ei ole riitelyä, vaan ihan oikeaa keskustelua - sekin täällä aina joskus onnistuu!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:10"]-rasismi
-mitä v***ua -lehti
[/quote]
Ei lisättävää!
Ei tarvetta vähentää, lisää mahtuisi paljon ja kaikenlaisia
Kaikki vauvoihin ja imetykseen liittyvät
Tuntuuko muista, että täällä on taso laskenut viime aikoina näissä avauksissa? Ennen etusivulla oli vaikka mitä mielenkiintoista tai viihdyttävää luettavaa. Nykyään edes jollain tasolla järkevät keskustelut vaikuttavat kadonneen ja näkyy paljon sellaisia otsikoita, ettei viitsi edes viestiä avata.
Kyllä tuntuu. Nykyisin tulee usein käännyttyä kannoillaan kommentoimatta mitään tai klikkaamatta auki yhtäkään avausta. En ymmärrä mitä tälle palstalle on tapahtunut. Ehkä on ollut suuri virhe Sanomilta tehdä niin usein juttuja IP-lehtiin tämän palstan keskusteluista. Ovat laahanneet perässään nuo päänaukojat, jotka viihtyvät Facebook-kommentteineen nettiehdissä.
Ehkä mobiilikäyttö on tehnyt bannaamisen vaikeaksi.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:20"]
Tuntuuko muista, että täällä on taso laskenut viime aikoina näissä avauksissa? Ennen etusivulla oli vaikka mitä mielenkiintoista tai viihdyttävää luettavaa. Nykyään edes jollain tasolla järkevät keskustelut vaikuttavat kadonneen ja näkyy paljon sellaisia otsikoita, ettei viitsi edes viestiä avata.
[/quote]
Johtuu varmaan siitä, että kaikki vähänkään mielipiteitä jakavat ja keskustelua herättävät avaukset poistetaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:20"]
Kaikki vauvoihin ja imetykseen liittyvät
[/quote]
Lisää vauvoihin ja imetykseen liittyvää keskustelua!
Mulla tulee tällä palstalla nykyään paha olo vaikka paksunahkainen olenkin. Tiedän, kukaan ei pakota käymään ja varmaan pitäisi lopettaa. Toisinaaan en vaan tajua ihmisten ilkeyttä ja viime aikoina nuo hirvittävän aggressiiviset velaketjut ovat nyppineet vaikka lapseton olen itsekin. Jotenkin hävettää tämän oman "koulukunnan" puolesta kun tunnen vain todella sympaattisia ja mukavia, jopa lapsista pitäviä veloja mutta täällä on pyörii jotain aivan kamalaa pohjasakkaa jotka möykkäävät, provoavat ja ilkeilevät.
Muutoin annan + merkin hauskoille ja harmittomille ketjuille, oli aihe mikä hyvänsä.
-mamut -suvikset -raiskaukset -haluattekotosiaansuomestasamanlaisenkuinruotsista -äänestänpersujataidanäänestääpersujapersutpersut -kannattaakoäänestääpersuja -mitävittua -mölömölöölömölö -sananvapaus -viherpiiperöt -somput
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:27"]
Mulla tulee tällä palstalla nykyään paha olo vaikka paksunahkainen olenkin. Tiedän, kukaan ei pakota käymään ja varmaan pitäisi lopettaa. Toisinaaan en vaan tajua ihmisten ilkeyttä ja viime aikoina nuo hirvittävän aggressiiviset velaketjut ovat nyppineet vaikka lapseton olen itsekin. Jotenkin hävettää tämän oman "koulukunnan" puolesta kun tunnen vain todella sympaattisia ja mukavia, jopa lapsista pitäviä veloja mutta täällä on pyörii jotain aivan kamalaa pohjasakkaa jotka möykkäävät, provoavat ja ilkeilevät. Muutoin annan + merkin hauskoille ja harmittomille ketjuille, oli aihe mikä hyvänsä.
[/quote]
Mä luulen, että varmaankin iso osa niistä on teini-ikäisiä veloja. Sitten on selvästi yksi tai maksimissaan kaksi jollain tavalla hieman pakkomielteistä ja muuten epätasapainoista ihmistä, jotka käyvät sitten toitottamassa sitä vapaaehtoista lapsettomuuttaan avaustolkulla. He ovat varmasti lietsoneet sitä teinienkin kirjoittelua.
Ihmeellisiä ketjujen poistoja, miksi hävisi sekin ketju jossa läski oli syönyt suurimman osan kutsujen tarjonnasta?
Jos saisin valita niin gang stalkingpsykopaattirottien trollit, sami ja tiina voisivat vaikka tappaa itsensä niin maailmasta tulisi paljon parempi paikka.
tälläkin hetkellä nuo toisten kakara-aloitukset ovat todennäköisesti tiinan käsialaa.
omansa ovat ilkeitä ja kieroja ja pahansuopia joukkojen manipuloijia kuten tiina ja samikin.