Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua naimisiin ja ne kiristetään alttarille?

Vierailija
30.03.2015 |

"Ettekö ala oppia: ensin naimisiin, sitten ne lapset. Ei sitä miestä enää sitten alttarille saa. Turha ostaa koko lehmää jos haluaa vain vähän maitoa."

Selittäkää tämä asenne, kiitos.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sattuu vahinko ja nainen haluaa olla prinsessa yhden päivän. Eikös siinä ole jo tarpeeksi syitä mennä naimisiin?? Ja nössö mies tietty suostuu.

Vierailija
2/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:24"]

No jos sattuu vahinko ja nainen haluaa olla prinsessa yhden päivän. Eikös siinä ole jo tarpeeksi syitä mennä naimisiin?? Ja nössö mies tietty suostuu.

[/quote]

Miksi miehet eivät sitten halua olla prinssejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:24"]

[/quote]

Miksi miehet eivät sitten halua olla prinssejä?

[/quote]

Emme ole sillä tapaa höpsähtäneitä.

Vierailija
4/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä. Olisiko taloudellinen asia - koska mies on useimmin se enemmän tienaava, pitää tarkkaa huolta siitä ettei nainen pääse hänen pennosiinsa laillisesti käsiksi?

Oma kokemukseni on tosin päinvastainen siitä huolimatta, ettei mies tiennyt tulojani vielä kun se keskustelu käytiin - hänestä oli jotenkin kunnia-asia että lapsemme syntyisivät avioliitossa, minulle sillä ei olisi ollut merkitystä. Hän suoraan sanoi että jos kelpaa lapset niin on kelvattava sitä ennen avioliitto.

Vierailija
5/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yleisesti ottaen naisilla on suurempi tarve "vakiinnuttaa" parisuhde, ja naimisiinmeno on monelle sellainen henkinen sinetti sen juridisen puolen ohella. Nainen nyt yleensä vaan miettii enemmän tällaisia asioita, mies ei välttämättä ole kiinnostunut itse juhlien järjestämisestä ja kaikesta siitä hössötyksestä.

Näin ainakin meillä. Väännetään kättä, tuleeko häät vai ei. Häviöllä olen eikä se oikeastaan hirveen pahalta tunnukaan.

Vierailija
6/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet eivät vain pysy naimattomina, jos eivät halua naimisiin. Ja lapsettomina, jos eivät halua lapsia. Yleensä se on mies joka kosii.

Vierailija
7/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies halus, vaikka lapsetkin oli jo tehty ennen naimisiinmenoa. Ihan itse vei paperit maistraattiin ja soitti vihkiajan. En todellakaan pakottanut, millä aikuisen ihmisen edes pakottaa avioon.

Vierailija
8/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:34"]

Miksi miehet eivät vain pysy naimattomina, jos eivät halua naimisiin. Ja lapsettomina, jos eivät halua lapsia. Yleensä se on mies joka kosii.

[/quote]

Ehkä mies luulee seksin jatkuvan samanlaisena vielä naimisissakin.

Vierailija
9/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kolme lasta ja mies on puhunu jo pitkään naimisiinmenosta. Itse epäröin. Et siinä suhteessa teoriasi ap horjuu.

Vierailija
10/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se meillä oli mies joka kosi ja hoputti häiden suhteen. Riippuu niin miehestä. Kyllä mieskin voi oikeasti haluta sitoutua ja perustaa perheen.

Vierailija
11/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan rengastaa tyttöystävän ja tietysti ennen lapsia.
M25

Vierailija
12/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:42"]

Meillä kolme lasta ja mies on puhunu jo pitkään naimisiinmenosta. Itse epäröin. Et siinä suhteessa teoriasi ap horjuu.

[/quote]

Ei ole minun teoriani, vaan palstalta poimittu lainaus ja asenne, joka on täällä tullut usein esiin. Haluan selityksen että miksi muka "kaikki" miehet narutetaan avioon kiristämällä jollain lapsilla

ap

Vierailija
13/13 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 20:34"]

[/quote]

Niin raadilliselta kuin kuulostaakin, vakituisen säännöllisen pimpinsaannin varmistamiseksi (nuori) mies tekee kauaskantoisia virhepäätöksiä.

Onneksi on netti, jossa voi varoittaa asiasta. Kummasti alkanut nuo syntyvyysluvut laskemaan kun nuoret miehet ovat alkaneet ymmärtää sen, ettei perheleikeistä tule pidemmän päälle kuin itkua ja hammasten kiristystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi