Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri pyytää kyytiä ostoksille..

Vierailija
19.12.2021 |

Ei kehtaa kieltäytyäkään. Matka on 10km suuntaansa. Tietenkään bensoja työtön ei maksa eikä itselläni ole mitään asiaa kaupoille nyt. Lupasin jo muutama päivä sitten. Enhän voinut olla töykeä ja vastata 'ei käy'.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun tarvitse.

Vierailija
2/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Vai vielä työtönkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minunkin naapuri, mutta en ota, tiedän että hän on aika huoleton esim. maskin käytössä (pesee niitä kertamaskeja) ja kun omassa perheessä on juuri syövän sairastanut, niin menköön  taksilla.

Vierailija
4/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa.. Oikeesti ärsyttää. En haluais vaikuttaa tylyltä, mutta mulla saattaisi olla muutakin tekemistä ihan kotona, vaikka siivota. Mä koen jo kotirauhan häirintää, kun pyytää tuollaista kuskaamista. En yhtään tykkää. Nyt sellainen tunne että haluan muuttaa tästä muualle. Ap

Vierailija
5/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa.. Oikeesti ärsyttää. En haluais vaikuttaa tylyltä, mutta mulla saattaisi olla muutakin tekemistä ihan kotona, vaikka siivota. Mä koen jo kotirauhan häirintää, kun pyytää tuollaista kuskaamista. En yhtään tykkää. Nyt sellainen tunne että haluan muuttaa tästä muualle. Ap

No ensin lopetat ne lupaamiset, ettei tarvitse marista, että kun tuli luvattua. Katso peiliin, oma vika ettet oikein tykkää. Ja muuta ihan rauhassa muualle, ei kukaan estä.

Vierailija
6/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun vaikea sanoa ei? Se olisi hyvä taito opetella ja nyt pääset harjoittelemaan. Jos lupasit viedä, niin vie silloin kun itselläsi on myös asiaa, mutta jos tahdot kieltäytyä, niin vetoa omikroniin. Jatkossa sanot, että olet tehnyt periaatepäätöksen, ettet kuskaile ketään mihinkään etkä myöskään lainaa autoasi. 

Toisaalta ajattelen, että naapuria kannattaa välillä auttaa, koska itsekin saattaa välillä tarvita apua. Olen vienyt usein naapurin mummelia kauppaan, mutta hän aina tarjoaa siitä rahaa. En ole ottanut, kun on itsellänikin ollut kauppa-asiaa.

Vierailija
7/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene peilin eteen ja harjoittele siinä sanomaan reippaasti EI. Jos se on liian vaikeaa, niin sitten ei varmaan auta muu kuin muuttaa pois.

Miksi ihmeessä sinä et voi sanoa hänelle, että pääsee sinun mukana silloin, kun olet menossa itsekin? Työtön kun on, niin voi käydä ostoksilla mihin aikaan tahansa.

Vierailija
8/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt mitä meinaa maksaa palvelusta.

Vierailija
9/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse alistat itsesi tuohon hommaan kerta toisensa jälkeen, niin ehkä kannataisi lopettaa tuo turha marina.

Vierailija
10/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu.

Vierailija
11/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että reissu maksaa 200€/h.

Vierailija
12/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ei oo mitään asioita kaupoille niin sanot sen naapurille.

Vierailija
13/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän voit perua vielä sanomalla että sulla on kuumetta / kurkku kipeä/ mitä tahansa oiretta joka ei suoraan näy. Ja ensi kerralla et lupaa mitään vaan sanot että ei käy.

Vierailija
14/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole iso vaiva. Käyt itse samalla.

Vierailija
15/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku vastapalvelus korvaukseksi ajankäytöstäsi.

Vierailija
16/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat ja sanot että olet tullut kipeeksi. Ja koska korona niin et voi ottaa mitään riskejä.

Vierailija
17/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo luvannut joten menet.

Vierailija
18/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene peilin eteen ja harjoittele siinä sanomaan reippaasti EI. Jos se on liian vaikeaa, niin sitten ei varmaan auta muu kuin muuttaa pois.

Miksi ihmeessä sinä et voi sanoa hänelle, että pääsee sinun mukana silloin, kun olet menossa itsekin? Työtön kun on, niin voi käydä ostoksilla mihin aikaan tahansa.

Nimenomaan näin. Siten sinun ei tarvitsisi tuntea itseäsi ilmaiseksi taksiksi. On silti hyvä auttaa toisia silloin tällöin. 

Vierailija
19/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkarit vastineeks?

Vierailija
20/39 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bensan hinnalla ei ole merkitystä.

Mutta yleensähän pummit korvaavat luennoimalla matkan aikana auton omitamisen kalleudesata ja typeryydestä.