Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen haluta seksiä vakikumppanin kanssa?

Vierailija
30.03.2015 |

Outo kysymys monen mielestä varmaan, mutta kysyn silti. En ole miehenä koskaan kokenut, että vakituisessa suhteessa nainen olisi varsinaisesti halunnut seksiä kanssani. Mutta kun olen tyky-päivän tai seminaarin vietossa laivalla tai lomakeskuksessa, rouvia ja jopa neitejä on tyrkyllä aivan riittävästi. Tosin en heistä huoli, sillä en harrasta irtosuhteita. Mutta tosiaan: haluttaako jotakuta sen oman kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti!

Vierailija
2/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitä. Tottakai ! Minulle seksi, haluaminen ja haluttavuus ovat tärkeitä asioita. Aina ei tietenkään maistu, mutta kyllä, haluan miestäni. Yhdessä kahdeksan vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan kenen muun kanssa tahansa

Vierailija
4/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun mies on komea, ihana, hellä ja rakastava. Hullu mä olisin jos en sitä seksuaalimielessä haluaisi.

Vierailija
5/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ♡ Mikään ei ole ihanampaa, kun seksi oman pitkäaikaisen (16 vuotta yhdessä) kumppanin kanssa. Hän tietää mistä tykkään ja on turvallinen olo olla lähellä ja antautua himolleen. Seksiä ei tosin enää ole ihan niin usein, mutta kuitenkin enemmän kun kerran viikossa... ja todellakin haluan, ihan kunnolla haluan seksiä. Ja häntä.

Vierailija
6/6 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tässä yks päivä pantiin kahdesti. Mun aloitteesta.