Voiko nainen haluta seksiä vakikumppanin kanssa?
Outo kysymys monen mielestä varmaan, mutta kysyn silti. En ole miehenä koskaan kokenut, että vakituisessa suhteessa nainen olisi varsinaisesti halunnut seksiä kanssani. Mutta kun olen tyky-päivän tai seminaarin vietossa laivalla tai lomakeskuksessa, rouvia ja jopa neitejä on tyrkyllä aivan riittävästi. Tosin en heistä huoli, sillä en harrasta irtosuhteita. Mutta tosiaan: haluttaako jotakuta sen oman kanssa?
Kommentit (6)
Että mitä. Tottakai ! Minulle seksi, haluaminen ja haluttavuus ovat tärkeitä asioita. Aina ei tietenkään maistu, mutta kyllä, haluan miestäni. Yhdessä kahdeksan vuotta.
Kyllä. Mun mies on komea, ihana, hellä ja rakastava. Hullu mä olisin jos en sitä seksuaalimielessä haluaisi.
Kyllä ♡ Mikään ei ole ihanampaa, kun seksi oman pitkäaikaisen (16 vuotta yhdessä) kumppanin kanssa. Hän tietää mistä tykkään ja on turvallinen olo olla lähellä ja antautua himolleen. Seksiä ei tosin enää ole ihan niin usein, mutta kuitenkin enemmän kun kerran viikossa... ja todellakin haluan, ihan kunnolla haluan seksiä. Ja häntä.
Joo. Tässä yks päivä pantiin kahdesti. Mun aloitteesta.
Ehdottomasti!