Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttöystävä ei suostu aborttiin

Vierailija
30.03.2015 |

Elikkäs olen 18v mies kohta 19 täytän ja tyttöystäväni on samanikänen. No tuossa jokin aika sitten tyttöystävä sano mulle että raskaanan ja aikoo pitää lapsen. On kai unohtanut ottaa e pillerit. No sanoin että tee abortti mutta ei halua kuulemma sitä tehdä. On kai menettänyt järkensä. Eli miten saisin puhuttua tyttöystävälle järkeä että tekis abortin? Itse olen työtön ja tyttöystävä opiskelee tällä hetkellä. Jos aikoo pitää sen lapsen niin kyllä jätän hänet. En rupea leikkimää mitää kotia ja haluan käydä baareissa ja viettää nuoruutta.

Kommentit (183)

Vierailija
161/183 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aivan paskaa, että tyttö saa päättää kahden aikuisen ja yhden lapsen elämistä yksin. Naurettavaa tää "mitäs seksiä harrastit". Riskihän siinä on toki raskaus, mutta jos tyttö on salaa jättänyt pillerit syömättä on se eri asia kuin vahinko eikä se minusta saisi sitoa silloin isää. Ja en usko, että jos on oikein syönyt, että pettävät. Tyttösi tekee päötöksen, mutta se ei tarkoita, että se velvottaa sua olemaan isä tai poikaystävä. Hyvähän se olisi olla, mutta koen, että mielummin ilman isää, kuin välinpitämättömän, kylmän isän kanssa, joka on äidin kanssa vain lapsen vuoksi.

Vierailija
162/183 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:16"]

tollaset alotuksen kaltaset tilanteet on nii vastenmielisiä,etten voi tajuta,miksi seksiä ei voida jättää vasta avioliittoon,varmasti hemmetin moni vahinko raskaus jäis tapahtumatta.seksi ilman rakkautta ja kunnollista sitoutumista toiseen johtaa hyvin helposti edellä kuvattuun tilanteeseen+muihin ongelmiin,esim.taudit ja vaikka mihin.mutta nehän on vain palkkaa haureuden synneistä.kumma kun mulle ei ole mitään pahaa ikinä tapahtunu kun seuraa Jumalan sanaa.tuo rakkaus teoria on myös raamatussa todistettu,esim.ensimmäinen kirje korintolaisille,luku 13.:"Rakkaus on pitkämielinen,rakkaus on lempeä;rakkaus ei kadehdi,ei kerskaa,ei pöyhkeile,ei käyttäydy sopimattomasti,ei etsi omaansa,ei katkeroidu,ei muistele kärsimäänsä pahaa,ei ilotse väärydessä,vaan iloitsee yhdessä totuuden kanssa;kaikki se peittää,kaikki se uskoo,kaikki se toivoo,kaikki se kärsii.Niin pysyvät usko,toivo ja rakkaus,nämä kolme,mutta suurin niistä on rakkaus.

[/quote]

ja kuinkahan moni täällä palstalla olijoista on harrastunut seksiä vasta avioliitossa? Kysympä vaan...

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/183 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä pastalta oli näköjään turha odottaa minkäänlaista sympatiaa mua kohtaan. Muutama järkeviäkin vastauksia toki kyllä tullut sentään. Naiset syyttävät aina miehiä kaikesta vaikka olisi myös oma vika. Se on huomattu. Ei ole ihme miks suomessa on paljon henkisesti pahoinvoivia miehiä.

ap.

Vierailija
164/183 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 09:45"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:54"] Elikkäs olen 18v mies kohta 19 täytän ja tyttöystäväni on samanikänen. No tuossa jokin aika sitten tyttöystävä sano mulle että raskaanan ja aikoo pitää lapsen. On kai unohtanut ottaa e pillerit. No sanoin että tee abortti mutta ei halua kuulemma sitä tehdä. On kai menettänyt järkensä. Eli miten saisin puhuttua tyttöystävälle järkeä että tekis abortin? Itse olen työtön ja tyttöystävä opiskelee tällä hetkellä. Jos aikoo pitää sen lapsen niin kyllä jätän hänet. En rupea leikkimää mitää kotia ja haluan käydä baareissa ja viettää nuoruutta. [/quote] Milläs käyt baareissa, persaukinen vätys, kun ei ole edes työpaikkaa? 19 vee. ja työtön, ei hyvää päivää. Yritä nyt edes sossusta hakea ne kumit kun et sitä mulkkuas saa pidetyksi housuissa. Edes kellontarkasti otettu e-pilleri ei ole täysin varma ehkäisykeino, vai eivätkö ne tällaista kertoneet amiksessa? [/quote] Miksi miehen täytyisi elää seksitöntä elämää, koska vaikka kaikesta olisi sovittu etukäteen niin kyllähän se nainen aina voi päähänpiston radkautumisesta saada ja hups, pillerit jäi veks. Ja tämäkin on tietenkin miehen vika. Ihan uskomatonta miten täällä syytetään aina joka ikisestä asiasta miehiä, kaikki on miehen vika vaikka olisi sovittu että lasta ei hankita ja nainen syö pillerit. Silti miehen täytyisi olla seksittömänä koko elämänsä, koska vahinkohan voi aina tulla. Ei saatana mitä paskaa ja millaisia ÄMMIÄ täällä pyörii! Tajuatteko itsekään miten TYHMIÄ IHMISIÄ olette? Ja ilkeitä, jotka eivät ajattele muutakuin itseänne ja naisen etua, mies on sika joka tapauksessa ja nainen aina oikeassa sekä tietysti viaton uhri.

[/quote]

No miksei mies ehkäise itse? Jos kumi pettää niin sitten tietää ainakin sen ettei nainen ole tahallaan raskautunut. Usein sanotaan (tässäkin keskustelussa) että on yhteisesti sovittu että ehkäistään pillereillä. Miksei sovita yhteisesti ehkäistävän kortsulla jos mies on kerran ehdottomasti lasten hankintaa vastaan? Heikentää tuntoa seksin aikana? Voi voi.. Aika moni mies kuitenkin käyttää kumia yhden illan juttujen kanssa ettei taudit siirry, täytyy sen seksin siis kuitenkin jossain tuntua myös kumin kanssa. Ja ihan omasta kokemuksesta voin kertoa ettei se pillereiden syöminenkään mitään ihan herkkua ole. Veikkaan että pillereillä ehkäistään koska miestä ei kauheesti kiinnosta ottaa vastuuta ehkäisystä juuri tämän yleisen (muinaisen) käsityksen vuoksi: "raskaus on naisen vika ja ehkäiseiminen on naisen tehtävä". Se on niin helppoa syyttää naista ja vaatia aborttia kun ehkäisyn pettäminen "on ollut naisesta kiinni" ja "näinköhän on muistanut syödä kaikki pillerit ajallaan". Käyttäkää miehet kumia jos vahinkoraskauskin on ihan mahdoton ajatus, sitten ainakin tiedätte ettei naisenne kuseta teitä. Tai laittakaa piuhat poikki jos tiedätte ettette ikinä halua lasta. Älkää jättäkö ehkäisyä pelkästään naisen harteille. Ja vaikka olisi sovittu ehkäisyksi pillerit niin voit vaikka muistuttaa tyttöystävääsi/vaimoasi että muistitko ottaa pillerin, näin nainenkin kokee ettei ole yksin vastuussa yhteisestä asiasta.

Vierailija
165/183 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei tod. ole jonkun 18v. kundin kirjoitus, haloo miten te ette tunnista näitä provoja???

Vierailija
166/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :(

Vierailija
167/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon tulevalle isälle! Vaikka nyt tuntuu että haluat elää nuoruutta ja käydä baareissa yms niin kannattaa muistaa että sinä kasvat ja lapsi kasvaa ja voi olla että jossain vaiheessa tajuat mitä tarkoittaa että on lapsi. Sitten kaduttaa jos et ole nyt ottanut vastuuta ja pitänyt hyviä välejä lapsee.

Vierailija
168/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :(
[/quote]
Niin on. Mutta on se kyllä syvältä että nainen saa päättää pitääkö lapsen vai ei. Ja mies joutuu silti maksamaa elareita saatana 18 vuotta.

Vierailija
169/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole sun asia päättää pitääkö se wt-muijas sen pennun vai ei.

Vierailija
170/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle kun kävi noin, niin annoin pojalle/miehelle täyden vapauden lähteä. En halunnut sitoa miestä lapseen jota hän ei halua. Joten sovimme että ilmoitan että isä on tuntematon ja mies saa jatkaa elämäänsä kuin ennenkin. Näin hänellä ei olltu enää mitään syytä vaatia aborttia. Enpä ole koskaan katunut että lapsen pidin, enkä sitäkään että ei tarvitse tapaamisten sun muun kanssa säätää kun olen totaali-yh.

Vierailija
171/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :(
[/quote]
Niin on. Mutta on se kyllä syvältä että nainen saa päättää pitääkö lapsen vai ei. Ja mies joutuu silti maksamaa elareita saatana 18 vuotta.
[/quote]
Joutuuko jos ei myönnä isyyttä eikä suostu testeihin? Vai miten se käytännössä menee?

Vierailija
172/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"]Se ei ole sun asia päättää pitääkö se wt-muijas sen pennun vai ei.
[/quote] eli parempi saattaa maailmaan yksi teiniäidin lapsi ilman isää?

Vierailija
173/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:59"]"Unohtanut e-pillerit tai jtn" - eli panit paljaalla, senkin sika. Pidä se katkarapu housuissa jos et osaa käsitellä seksin seurauksia. Vaikka lähdet, niin suolaiset elarit seuraa joka kk seuraavat 18v perässä. Hauskaa elämää!
[/quote]
No vittu sano että se syö e pillereitä. Olisin mä nyt muuten kondoomia käyttänyt. Ei tää mun vika oo.

Vierailija
174/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee

Vierailija
175/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:55"]Et voi tehdä mitään. Anteeksi nyt vain, ikävä tilanne :(
[/quote]
[/quote]
Joutuuko jos ei myönnä isyyttä eikä suostu testeihin? Vai miten se käytännössä menee?

[/quote]
Testeihin suostutaan ja elarit maksetaan.

Vierailija
176/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:03"]Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee
[/quote]
Kyllä ne lähes satavarmoja on.

Vierailija
177/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mahdollisuus on, kun sitä meisseliään siihen naiseen tökkii. Mikään ehkäisy ei ole satavarma, tuplaehkäisy nyt karvoin pettää. Ens kerralla tietänet käyttää sellaista.

Kenelle tahansa normaalille naiselle on varmasti rankka paikka joutua päättämään sisällään kasvavan ihmisenalun elämästä. Jos abortin tekee, SUURIN OSA sitä miettii lopun ikäänsä edes jollain tasolla.

Ihan näin vinkkinä, eräs tuttu työtön mies sopi naisen kanssa, että nainen väittää ettei tiedä lapsen isää. Tällöin isällä ei ole oikeuksia lapsen suhteen, mutta ei velvollisuuksiakaan. Lasta tapaa ihan suullisen sopimuksen mukaan.

Kuitenkin lapsi on iso asia, sekä hyvässä että "pahassa". Nyt voi tuntua valtavalta taakalta, mutta ei se sitä ole. Tsemppiä.

Vierailija
178/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa täydellisesti nykynuorisoa ja moraalittomia paskiaisia joille lapsetkin ovat kertakäyttötuote jota ei haluta pitää silloin kun vaan ei huvita. 

Sentään joku rangaistus tällaisestakin on olemassa: 18vuoden elatusmaksut noin 32400 euroa. Onneksi olkoon. 

Vierailija
179/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:03"]Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee
[/quote]
[/quote]
niin. Lähes

Vierailija
180/183 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:05"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 19:03"]Ei ole tarvinnut unodustakaan, ei ne pillerit mitään sataprosenttisen varmoja ole. Miksi itse et käyttänyt kondomia? Vaan provohan tämäkin aloiyus taas lienee
[/quote]
[/quote] oikeinkäytettyinä 100%. voihan ne aina "vahingossa" unohtaa ja kuvitella voivansa sillälailla sitoa miehen kotiin...