Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia; 44v naimisissa kolmen lapsen isä, käynyt 2x kahvilla naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
19.12.2021 |

Kertomuksen mukaan työpaikalla ei voi puhua kaikesta ajatuksella. Tallentanut puhelimeen tämän naisen nimen Eero K nimellä.
Miten selvitä tilanteesta, nimimerkillä joulu pilalla.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse stressata moisia kolmiokuvioita. Joskus oli ja tämä uusi osapuoli teki lopuksi hommasta yhtä helvettiä. Päätin silloin siitä selvittyäni että ei ikinä enää. Dont put your dick in crazy on niin totta.

Vierailija
82/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia: naimisissa oleva 55-vuotias kahden lapsen äiti käy lähes päivittäin lounaalla 41-vuotiaan naimattoman komean mieskollegan kanssa?

Vertaatko tosiaan yhteistä lounasta keskellä työpäivää vapaa-ajan kahvitteluun väärällä nimellä hämättynä? Mietipä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat vehtaamaan työkaverin kanssa ja jäät kiinni siitä niin on varmasti hienoa joutua katsomaan lasten reaktioita kun menee lusikat jakoon. Lapsesi ei kunnioita sinua enää ikinä tälläisen jälkeen, tiedän tämän koska olin tuollainen lapsi. V.... tyhmää touhua, mieti mitä on pelissä.

Vierailija
84/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten takia tekisin niin, että antaisin asian olla. Jos vaan pystyt niin hyväksy että mies saattaa pettää. Itse olen todennut että vain harva on oikeasti luotettava. Niin paljon nähnyt pettämistä siellä sun täällä. Kaikilla ei ole kylä sitoutua perheeseen ja rakastaa aidosti. Tai voisi sanoa että harvalla on tätä kykyä. Ihminen on lopulta todella itsekäs. Itse en enää välitä mitä mieheni tekee työajalla. Jos pettää niin pettäkööt. Tärkeintä on että hoitaa kotityöt, maksaa puolet laskuista, hoitaa lapsia ja on lapsille isänä. Perhettä en hajota vaikka panisi satunnaisesti työkaveri. Hinta on liian kova ja sen maksavat lapset mielenterveysongelmina. Minulla on aikuisena paremmat kyvyt säädellä tunteita ja älyllisellä tasolla käsitellä sitä asiaa vaikkka miehellä ois sutinaa jossain muualla.

Millaisen parisuhteen/avioliiton mallin annatte lapsillenne?

No ei kai ne lapset nyt isänsä seksielämästä tiedä?! Halooja.

Ohis

Kyllä mun äiti katsoi aiheelliseksi kertoa mun isän seikkailuista. Minulla oli isän kanssa hyvät välit, olin hänen suosikkinsa. Pikkuveli taas oli äidin suosikki, isoveli ei oikein kenenkään. Äidin kanssa ei ihan parhaat välit ollu, koin etten koskaan kelvannut hänelle, ikinä ei mikään riittäny. Kun olin jo aikuinen, häntä tuntui jotenkin harmittavan että tykkäsin isästä ja hän kertoi minulle isän seikkailuista. No ok, rumasti tehty isältä, mutta äiti toisaalta tuntui olevan tätä koulukuntaa, että ei tuollaisen takia perhettä hajoteta. Olivat lopulta 30 vuotta naimisissa isän kuolemaan asti ja isä oli äidille tämän elämän rakkaus. Ja katui vanhoilla päivillä niitä tekojaan.

Ei se tieto isän uskottomuudesta silti mitenkään vaikuttanut siihen, mitä hänestä ajattelin. Mutta äidin suhtautuminen tapahtuneeseen ja se, miten näin heidän yhteiselämänsä loppuun asti, on lisännyt ymmärrystä niitä naisia kohtaan, jotka päättävät jäädä, vaikka mies on pettänytkin. Ei sen avioliiton tarvitse aina olla vaaleanpunaista romantiikkahöttöä. Mutta kyllä sen petetyn kuuluisi tietää, että on tullut petetyksi, niin voi sitten omalta kohdaltaan päättää haluaako jatkaa vai ei. Se päätös ei ole pettäjän käsissä.

Vierailija
85/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuota tarvitse edes miettiä. Eero K., justiinsa joo.

Itse tallennan asiakkaiden puhelinnumeroita tuohon tyyliin, eli etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain. En halua koko nimen näkyvän, jos puhelin pirahtaa soimaan sen ollessa pöydällä tms. jossa muut voivat sen nähdä. Asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Eli minulla Eero K. olisi joku Eero, jonka sukunimi alkaa k:lla.

Niin sen naisen nimi on Eero? Tuotapa en tajunnutkaan…!

Ei pointtini ollut tuo, vaan että jos toisen kommentoijan ajatus oli, että etunimi ja sukunimestä vain ensimmäinen kirjain vaikuttaa epäilyttävältä, niin ei se niin outoa ole. Eri asia sitten, jos tilanne on tosiaan se, että kyseessä on valenimi, jolla peitellään pettämistä, mitä kyllä paheksun syvästi. t. se aiempi mieskommentoija

Vierailija
86/88 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpuhelimeen tai ylipäänsä mihinkään puhelimeen pitäisi tallettaa väärällä nimellä, ei kai puolisolla ole mitään syytä selata puhelimen yhteystietoja?

Olen käynyt syömässä kaksin miespuolisen kollegan kanssa ja voisin mennä koska tahansa uudestaankin, mutta työpaikallamme on vain kaksi miestä ja näin korona-aikana työskentelemme lähes täysin etänä.

Koska toinen pettää tai aikoo pettää ja varmistelee ettei jää kiinni jos puhelin jää näkyville ja tulee viesti tai soitto. Ihan selkeä suunnitelma menossa. 

Eikö työpuhelimessa saa olla vastakkaista sukupuolta olevien nimiä? Eivätkö he saa soitella? Miksi puoliso näkisi työpuhelimeen saapuvat viestit?

Ja ihan samat kysymykset myös privapuhelimeen liittyen.

Meillä joutuisi puhutteluun ja saisi varoituksen, jos kävisi ilmi, että työpuhelimessa ei ole salasanaa tai että puoliso on tutkinut yhteyshenkilöitä, puheluita, viestejä, mitä tahansa. Yhtä itsestäänselvänä pidän, että myös henkilökohtaiset puhelimet ovat henkilökohtaisia ja salasanojen tai muun tunnistautumisen takana. Ja kun ne ovat kannellisissa koteloissa niin ei viestitkään näy ulkopuolisille.

Työaikana hoidan puheluni työhuoneessani suljetun oven takana, mutta muutenkin meillä on tapana siirtyä puhumaan toiseen huoneeseen tai jopa toiseen kerrokseen.

En ikimaailmassa voisi elää ihmisen kanssa, joka kuvittelee, että ellei hän saa tutkia kaikkia laitteita, toinen varmasti pettää tai ainakin suunnittelee pettävänsä. Ja ennen kaikkea itsellesi tuo on varmasti hirvittävän raskasta. Ammattiapua on saatavilla.

Tollo, missasit pointin täysin. Jotain on vialla kun tietoisesti  peittelee. 

Vierailija
87/88 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuota tarvitse edes miettiä. Eero K., justiinsa joo.

Itse tallennan asiakkaiden puhelinnumeroita tuohon tyyliin, eli etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain. En halua koko nimen näkyvän, jos puhelin pirahtaa soimaan sen ollessa pöydällä tms. jossa muut voivat sen nähdä. Asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Eli minulla Eero K. olisi joku Eero, jonka sukunimi alkaa k:lla.

Tässä tapauksessa se Eero K. vaan on oikeasti naispuolinen henkilö. Vai jätitkö aloituksen lukematta?

Vierailija
88/88 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut naimisissa mieheni kanssa 44v.

Meillä tehtiin sopimus kun naimisiin mentiin, et jis haluaa pettää toista, niin ilmoittaa aikeensa. Toinen voi pakata hänen vaatteensa oven ulkopuolelle. Meillä ei vielä ole ollut tarvetta. Pettämistä en kestäisi.

Jos tekee sen kerran, tekee muulloinkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi