Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia; 44v naimisissa kolmen lapsen isä, käynyt 2x kahvilla naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
19.12.2021 |

Kertomuksen mukaan työpaikalla ei voi puhua kaikesta ajatuksella. Tallentanut puhelimeen tämän naisen nimen Eero K nimellä.
Miten selvitä tilanteesta, nimimerkillä joulu pilalla.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis täh?? Itse käyn päivittäin kahvilla jonkun työkaverin kanssa, oli sukupuoli mikä tahansa. Välillä puhutaan hyvinkin diippejä, siihen on jokaisella oikeus. Myös minun aviopuolisollani on oikeus tavata kahvilassa just ketä haluaa.

Äh, liikaa teitä jotka osaatte lukea vain otsikon.

Vierailija
22/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuota tarvitse edes miettiä. Eero K., justiinsa joo.

Itse tallennan asiakkaiden puhelinnumeroita tuohon tyyliin, eli etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain. En halua koko nimen näkyvän, jos puhelin pirahtaa soimaan sen ollessa pöydällä tms. jossa muut voivat sen nähdä. Asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Eli minulla Eero K. olisi joku Eero, jonka sukunimi alkaa k:lla.

Mutta se on kuitenkin Eero oikeasti eikä salanimi Eevalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehen pitää tallentaa työkaveri ns salanimellä kertoo paljon sinusta.

Vierailija
24/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaverin kanssa kahvilla käyminen on pettämistä, niin olen pettänyt vaimoani satoja kertoja. Pitäisiköhän kertoa vaimolle?

Työkaverin kanssa kahvilla käyminen ei ole pettämistä, eikä vielä sen mainitsematta jättäminen, mutta jos tämä kahvilla käyminen pitää ihan erikseen salata, saattaa kyseessä olla pettäminen (tai sellaisen suunnittelu)

Vierailija
25/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaverin kanssa kahvilla käyminen on pettämistä, niin olen pettänyt vaimoani satoja kertoja. Pitäisiköhän kertoa vaimolle?

Sulla varmaan puhelimessa ne työkaverit on oikeilla nimillään.

Samanlaisia etunimi sukunimen viimeinen kirjain vaikka kuinka paljon. Sekin pettämistä?

Vierailija
26/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskat... suhteesta se kertoo...

Vierailija
27/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaffeseura on nimellä Pomo.

Pakko mennä ku Pomo soittaa.

Tilulilu.

Vierailija
28/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on amatööri jos tallentaa naisen miehen nimellä. Pettämisen sijasta taitaa olla kyse liiallisesta kyttäämisestä ja mustasukkaisuudesta?

Vierailija
29/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä naista saa nykyään kutsua eeroksi

Vierailija
30/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskat... suhteesta se kertoo...

Niin kaikkihan sen tietää…miksi yksikään pettäjä olisi niin tyhmä, kun siitä jää varmasti kiinni? Mies haluaa sitä? Puhunut erosta, mutta ei tule kuulluksi?

Vierailija
31/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sairaalloisen mustasukkainen? Jos olet, niin se selittää miksi mies ei uskalla tallentaa naispuolisen työkaverinsa numeroa oikealla nimellä. Saattaisit kilahtaa.

Valitettavasti tällaisia tapauksia on, eli jompi kumpi puoliso ei ole terve vaan haluaa pitää toista tiukassa lieassa, toinen ei saa puhua kenenkään muun miehen/naisen kanssa.

Vierailija
32/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpuhelimeen tai ylipäänsä mihinkään puhelimeen pitäisi tallettaa väärällä nimellä, ei kai puolisolla ole mitään syytä selata puhelimen yhteystietoja?

Olen käynyt syömässä kaksin miespuolisen kollegan kanssa ja voisin mennä koska tahansa uudestaankin, mutta työpaikallamme on vain kaksi miestä ja näin korona-aikana työskentelemme lähes täysin etänä.

Työskentelen miesvaltaisella alalla ja työpuhelin täynnä miesten yhteystietoja ihan oikeilla nimillä. Jostain syystä en kuitenkaan koe tarpeelliseksi käydä heidän kanssaan työajan ulkopuolella kahdestaan keskustelemassa yhtään mistään. Työkavereina reiluja ja mukavia, kaikilla perheet kuten myös minulla.

Vierailija
33/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkasen akan takia joutunut tallentamaan väärällä nimellä numeron. Ja en yhtään ihmettele että salaa asia kun mustasukkaisuus ja omistushalu loistaa kilometrin päähän

Vierailija
34/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, se kertoo siitä mitå tuon tallentajan päässä liikkuu:

Salaisuuksia parisuhteeseen.

Mies toi salaisuuden.

Päätös on se että mies halusi pettää vaimon luottamuksen, tieten tahtoen erehdyttää.

Syy yleensä on miehen itsetunnon pönkitys.

Taustalla yleisimmin ihan vain ihailluksi tulemisen halu, uuden ihmisen saalistus, uusi uutuus piristys .

Kuten moni mies itkee terapiassa tekojensa jälkeen: "se piristi minun ja vaimon seksielämää myös niin ajattelin että vaimokin pääsi hyötymään" :((

Vierailija
35/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sairaalloisen mustasukkainen? Jos olet, niin se selittää miksi mies ei uskalla tallentaa naispuolisen työkaverinsa numeroa oikealla nimellä. Saattaisit kilahtaa.

Valitettavasti tällaisia tapauksia on, eli jompi kumpi puoliso ei ole terve vaan haluaa pitää toista tiukassa lieassa, toinen ei saa puhua kenenkään muun miehen/naisen kanssa.

Alapeukuttajat ette usko, vai olette kenties itse pirttihirmuja ;) ?

Totta kai voi olla, että tämä ap:n mies pettää oikeasti. Mutta välttämättä tilanne ei ole se. Emme voi tietää.

Vierailija
36/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpuhelimeen tai ylipäänsä mihinkään puhelimeen pitäisi tallettaa väärällä nimellä, ei kai puolisolla ole mitään syytä selata puhelimen yhteystietoja?

Olen käynyt syömässä kaksin miespuolisen kollegan kanssa ja voisin mennä koska tahansa uudestaankin, mutta työpaikallamme on vain kaksi miestä ja näin korona-aikana työskentelemme lähes täysin etänä.

Työskentelen miesvaltaisella alalla ja työpuhelin täynnä miesten yhteystietoja ihan oikeilla nimillä. Jostain syystä en kuitenkaan koe tarpeelliseksi käydä heidän kanssaan työajan ulkopuolella kahdestaan keskustelemassa yhtään mistään. Työkavereina reiluja ja mukavia, kaikilla perheet kuten myös minulla.

Oletko myös sitä mieltä että miehet ja naiset ei voi olla vain ystäviä?

Vierailija
37/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eero K lienee ajatelma tai lyhenne ja tarkoittaa että ero keväällä.

Vierailija
38/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä se Eeva kenen kanssa kahvilla on käyty identifioituu mieheksi nimeltä Eero K.

Vierailija
39/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eeropaperit joululahjaksi.

Vierailija
40/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla varmaan puhelimessa ne työkaverit on oikeilla nimillään.

Samanlaisia etunimi sukunimen viimeinen kirjain vaikka kuinka paljon. Sekin pettämistä?

Voi taivas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi