Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia; 44v naimisissa kolmen lapsen isä, käynyt 2x kahvilla naispuolisen työkaverin kanssa

Vierailija
19.12.2021 |

Kertomuksen mukaan työpaikalla ei voi puhua kaikesta ajatuksella. Tallentanut puhelimeen tämän naisen nimen Eero K nimellä.
Miten selvitä tilanteesta, nimimerkillä joulu pilalla.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota tarvitse edes miettiä. Eero K., justiinsa joo.

Vierailija
2/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sika mikä sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh?? Itse käyn päivittäin kahvilla jonkun työkaverin kanssa, oli sukupuoli mikä tahansa. Välillä puhutaan hyvinkin diippejä, siihen on jokaisella oikeus. Myös minun aviopuolisollani on oikeus tavata kahvilassa just ketä haluaa.

Vierailija
4/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta että tiedät asiasta kertoo sen ettei miehesi ole ihan sitä terävintä kärkeä, tai haluaa eron mutta haluaa että sinä otat sen.

Vierailija
5/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinko 2 kertaa on käynyt kahvilla jonkun kanssa? Haluisitko kahlita miehesi patteriin? 

Onko luottamusongelmaa enemmänkin?

Vierailija
6/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tilanne eletty viisi vuotta sitten. Erohan siitä tuli.

Vierailija
7/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työpuhelimeen tai ylipäänsä mihinkään puhelimeen pitäisi tallettaa väärällä nimellä, ei kai puolisolla ole mitään syytä selata puhelimen yhteystietoja?

Olen käynyt syömässä kaksin miespuolisen kollegan kanssa ja voisin mennä koska tahansa uudestaankin, mutta työpaikallamme on vain kaksi miestä ja näin korona-aikana työskentelemme lähes täysin etänä.

Vierailija
8/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun se työkaveri pitää tallentaa puhelimeen jollain toisella nimellä niin osaat varmaan jo itsekin päätellä mistä on kyse.

Vierailija
9/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ikäkriiseilijöitä.

Itkuun mies puskahtaa kun vaimo sanoo että joulu eri osoitteissa. Luulee voivansa pyörittää molemmat naiset.

Ette valitettavasti ole ainoat. Tämä on yleisin parisuhdekriisikaava mitä on.

Vierailija
10/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työpuhelimeen tai ylipäänsä mihinkään puhelimeen pitäisi tallettaa väärällä nimellä, ei kai puolisolla ole mitään syytä selata puhelimen yhteystietoja?

Olen käynyt syömässä kaksin miespuolisen kollegan kanssa ja voisin mennä koska tahansa uudestaankin, mutta työpaikallamme on vain kaksi miestä ja näin korona-aikana työskentelemme lähes täysin etänä.

Koska toinen pettää tai aikoo pettää ja varmistelee ettei jää kiinni jos puhelin jää näkyville ja tulee viesti tai soitto. Ihan selkeä suunnitelma menossa. 

Vierailija
11/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelkää että saat naksut kun juttelee naisen kanssa? Se syynä nimen vaihtoon. Joskus sitä haluaa tuulettaa ajatuksia toisten ihmisten kanssa.

Vierailija
12/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työkaverin kanssa kahvilla käyminen on pettämistä, niin olen pettänyt vaimoani satoja kertoja. Pitäisiköhän kertoa vaimolle?

Vierailija
13/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tallennan asiakkaiden puhelinnumeroita tuohon tyyliin, eli etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain. En halua koko nimen näkyvän, jos puhelin pirahtaa soimaan sen ollessa pöydällä tms. jossa muut voivat sen nähdä. Asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Eli minulla Eero K. olisi joku Eero, jonka sukunimi alkaa k:lla.

Vierailija
14/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eero K" tekee asiasta ikävän. Ota puheeksi, joulu menee joka tapauksessa pilalle, ehkä uusivuosikin.

Vierailija
15/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan työkaveri, jonka puhelimessa olin pelkällä sukunimellä, ettei vaimo tiedä, että hänellä on nainen työkaverina. Kymmenen vuoden aikana meillä ei ollut mitään säätöä, mutta tiesin, että työkaverini housut putosivat työreissuilla helposti. Eli vaikka saatoimme  istua iltaa yhdessä, niin minun kanssa ei ollut mitään kuvioita. Mutta muiden naisten kanssa kyllä! Useimmilla työpaikoilla työkaveriin ei ole lupa koskea.

Vierailija
16/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta (kymmentä?) vuotta sitten lakkasit antamasta?

Vierailija
17/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos työkaverin kanssa kahvilla käyminen on pettämistä, niin olen pettänyt vaimoani satoja kertoja. Pitäisiköhän kertoa vaimolle?

Sulla varmaan puhelimessa ne työkaverit on oikeilla nimillään.

Vierailija
18/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tallennan asiakkaiden puhelinnumeroita tuohon tyyliin, eli etunimi ja sukunimen ensimmäinen kirjain. En halua koko nimen näkyvän, jos puhelin pirahtaa soimaan sen ollessa pöydällä tms. jossa muut voivat sen nähdä. Asiakassuhteet ovat luottamuksellisia. Eli minulla Eero K. olisi joku Eero, jonka sukunimi alkaa k:lla.

Niin sen naisen nimi on Eero? Tuotapa en tajunnutkaan…!

Vierailija
19/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria-niminen äitini oli pettäjämiehen puheissa Matti, kun hän soitti meille kotiin.

Jouduin 10-vuotiaana kertomaan äidille, että sinua kysytään.

Sain kuvottavan käsityksen "uskollisista" parisuhteista. 

Vierailija
20/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä yksinkertaista väkeä. Ettekö ymmärrä, että tässä on aika todennäköisesti vilunkia menossa. Mies käy kahvilla naisen kanssa jota salailee puhelimessaan nimellä Eero. Jos olisi ihan tavallinen työkaveri, ei olisi mitään salattavaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä