auttaako havupuu-uute syöpään?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa, yhtä hyvin kuin magneettirengas, koivulipeäjuoma, hopeavesi, homeopatia vesitipat, kaatajapappi, yhteisrukousketjut ja ties mitkä. Vaikutus riippuu käyttäjänsä uskosta. Mun isoisän, serkun ja muutamien tuttujen osalta uskoa ei ollut riittävästi, koskapa kuolivat pois, vaikka noita ja muita ihmehoitoja epätoivoissaan kokeilivat. Muutamia syöpäpotilaita tuttavapiirissäni on kyllä kova lääketiede onnistunut parantamaan. Nuo edelliset ei ketään.
Kuulit aineesta ensi kertaa ja tiedät siitä kaiken.Mahtava saavutus.
Mistä näin päättelit, että kuulin aineesta ensimmäisen kerran?
Sattumoisin pitkähkön ikäni aikana olen läheltä seurannut noiden kaikken käyttöä lähipiirissäni. Yksikään käyttäjistä ei pelastunut. Tämä fakta on tehnyt minut hiukan kyyniseksi näiden hoitojen tehoon, myös tuohon mainostamaasi havu-uutteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Sytostaattien kanssa samanaikaisesti ei saisi käyttää vahvoja antioksidantteja, näin minulle kertoi syöpäosaston lääkäri. Perusteluna se ettei yhteisvaikutuksia ole tutkittu. Saattaa vaikuttaa epäedullisesti sytostaattien toimintamekanismiin.
Sytostaatteja ennen ja niiden jälkeen toki hyödyllinen, sehän on tutkittu ja todettu.
Kysyin sitten maallikkona että olenko tehnyt nyt väärin kun olen syöttänyt mustikoita syöpäsairaalle johon lääkäri naurahti että et ole. Kyse on siitä että noissa luonnonrohdoissa kuten havupuuöljy tai esimerkiksi mustasiemenöljy, on tiivistettynä moninkertaiset antioksidantti-pitoisuudet ja suurina määrinä estävät solukuolemaa, johon sytostaateilla tähdätään. Voi olla hyötyä tai haittaa, mutta varmaa tietoa ei ole, siksi suositellaan ettei käytettäisi yhtä aikaa.
Niille jotka ovat käyttäneet antioksidanttihoitoa tai havupuu-uutetta syöpähoitojen lisänä,on ollut pelkkää hyötyä.
39 jatkaa:
Sytostaateista joilla läheistäni hoidettiin, ainakin vinkristiini on peräisin kasvikunnasta ja on todella kallis lääke, koska valmistamiseen tarvitaan niin paljon raaka-ainetta. Sen rakenne on niin monimutkainen, ettei sitä ole ihminen onnistunut syntetisoimaan. En ymmärrä miksi pitää pelotella ihmisiä lääkefirmojen pahuudella.
https://asiakas.kotisivukone.com/files/perennapuutarha.palvelee.fi/kasv…
Rukous auttaa. Lääkkeet ovat saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa, yhtä hyvin kuin magneettirengas, koivulipeäjuoma, hopeavesi, homeopatia vesitipat, kaatajapappi, yhteisrukousketjut ja ties mitkä. Vaikutus riippuu käyttäjänsä uskosta. Mun isoisän, serkun ja muutamien tuttujen osalta uskoa ei ollut riittävästi, koskapa kuolivat pois, vaikka noita ja muita ihmehoitoja epätoivoissaan kokeilivat. Muutamia syöpäpotilaita tuttavapiirissäni on kyllä kova lääketiede onnistunut parantamaan. Nuo edelliset ei ketään.
Sattumoisin pitkähkön ikäni aikana olen läheltä seurannut noiden kaikken käyttöä lähipiirissäni. Yksikään käyttäjistä ei pelastunut. Tämä fakta on tehnyt minut hiukan kyyniseksi näiden hoitojen tehoon, myös tuohon mainostamaasi havu-uutteeseen.
"Noiden kaikkien"? Onpas tarkasti määriteltyä "tietoa"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ensimmäinen lainaus, siinä on nimeltä mainittu liuta hoitoja, joiden käyttöä olen seurannut. Ne kaikki ovat markkinoijiensa mukaan parantaneet suuren määrän ihmisiä. Mutta kun alkaa peräämään dokumentoitua luotettavaa tietoa parantumisesta, niin niitä ei vain löydy, vaikka miten etsii ja pyytää jonkun hoidon mainostajaa esittämään. Aina lopputuloksena on, että parantunut on joku kummin kaiman sukulaisen naapuri. Ja tämä kerrotaan varmana tietona ja totuutena
Sitä en kiistä, etteikö ihme parantumisia tapahdu. Joskus todettu syöpä vain katoaa elimistöstä, niin sanotusti luonto parantaa. Mutta todistettu kytkös jonkun hoidon, oli se sitten helluntailainen parantaja tai havupuu-uute tai joku muu vastaava, puuttuu, aina ja poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ensimmäinen lainaus, siinä on nimeltä mainittu liuta hoitoja, joiden käyttöä olen seurannut. Ne kaikki ovat markkinoijiensa mukaan parantaneet suuren määrän ihmisiä. Mutta kun alkaa peräämään dokumentoitua luotettavaa tietoa parantumisesta, niin niitä ei vain löydy, vaikka miten etsii ja pyytää jonkun hoidon mainostajaa esittämään. Aina lopputuloksena on, että parantunut on joku kummin kaiman sukulaisen naapuri. Ja tämä kerrotaan varmana tietona ja totuutena
Sitä en kiistä, etteikö ihme parantumisia tapahdu. Joskus todettu syöpä vain katoaa elimistöstä, niin sanotusti luonto parantaa. Mutta todistettu kytkös jonkun hoidon, oli se sitten helluntailainen parantaja tai havupuu-uute tai joku muu vastaava, puuttuu, aina ja poikkeuksetta.
Havupuu on ainakin erittäin vahva antioksidantti joten ei olisi ihme jos siitä olisi apua.Lääketeollisuus ei tutki mitään mitä ei voi patentoida vaikka olisi kuinka tehokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Havupuu on ainakin erittäin vahva antioksidantti joten ei olisi ihme jos siitä olisi apua.Lääketeollisuus ei tutki mitään mitä ei voi patentoida vaikka olisi kuinka tehokasta.
Tuo on niiiiiiin hevonpeetä kuin olla ja voi. :D
Ajattelin itse kokeilla havupuu-uutejuomaa, sitä saa täältä luontaistuote-ja ekokaupoista. Olen lukenut, että joidenkin iho-ongelmat kuten kuivuus ja hilseily ja finnit ja muut näppylät ja ihottumat ovat parentuneet tai ainakin helpottuneet havupuu-uutteen juomisen jälkeen ja joillain on myös esimerkiksi vatsan turvotus ja ilmavaivat helpottuneet tai jos on ollut ripulia. Havupuu-uute on vahva antioksidantti. Luen paljon terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä lehtiä kuten Luontaisterveys (siinä puhutaan paljon antioksidanteista kuten esimerkiksi tuo mainittu havupuu-uute, vitamiineista, luontaishoidoista, ekokampaamoista jne), Hyvä terveys, Voi hyvin ja Kotilääkäri. Itselläni on välillä ollut vatsan turvotusta ja ilmavaivoja. Lisäksi päänahkani on kuiva ja hilseilevä ja iholleni ilmestyy välillä punaisia näppyjä, jotka kutisevat välillä (näitä näppyjä on varsinkin talvisaikaan). Sitä en sitten tiedä parantaako uute syövästä, vaikka olen lukenut joidenkin syöpään sairastuneiden tarinoita, jotka ovat nauttineet havu-uutetta, että he ovat parantuneet. Yksi mies sairastui keuhkosyöpään ja sai vain muutaman kuukauden elinaikaa ja kieltäytyi kaikista hoidoista. Sitten hän kuuli yhdeltä tutultaan tästä havupuu-uutejuomasta ja päätti kokeilla. Juotuaan juomaan jonkun aikaa hän meni kuvauksiin ja keuhkot olivat täysin puhtaat. Jotkut käyttävät uutejuomaa ja joitain muita vahvoja antioksidantteja hoitojen tukena ja jotkut ovat huomanneet ettei esim. hiuksia lähde niin paljon päästä. Ainakin erilaiset antioksidantit, joita siis vihannekset ja marjat ja hedelmätkin sisältävät, toiset enemmän ja toiset vähemmän ainakin parantavat pitemmällä aikavälillä vastustuskykyä enemmän tai vähemmän ja auttavat ainakin siihen, ettei ehkä saa flunssaa niin usein. Ja monet antioksidantit ja muut kasvien sisältämät aineet auttavat moneen muuhunkin vaivaan tai ainakin hillitsevät niitä. Esim. soijapapujen ja niistä tehtyjen tuotteiden nauttimisella on todettu vaihdevuosioireita hilletseviä vaikutuksia. Esim. Japanissa missä käytetään paljon soijatuotteita ei esiinny niin paljon vaihdevuosioireita kuin esim. Euroopassa. Minä uskon, että pitemmällä aikavälillä monet luonnon tuotteet ja kasvikset ja marjat ja hedelmät voivat auttaa ihmistä, mutta ei pelkästään vain yksi tuote, vaan kyse on enemmänkin monen ainesosan yhteisvaikutuksella niin kuin yleensä monipuolisessa ruokavaliossakin. Jos ruokavalio on balanssissa ja syö paljon kasvikunnan tuotteita, niin silloin voi käyttää joitain ravintolisiä ruokavalion tukena kuten D-vitamiini tai jo moneen kertaan mainittu havupuu-uute, mutta pelastajaksi niistä ei yksinään ehkä ole, varsinkin jos syö paljon niin sanottua roskaruokaa, polttaa tupakkaa ja jos vielä juo alkoholia joka viikonloppu tai silloin kun on vapaapäiviä, jos on töissä.
Itselläni on varmaan hyvä vastustuskyky, koska olen hyvin harvoin kipeä (flunssa). Olen ajatellut sen jihtuvan muun muassa siitä, että syön paljon vihanneksia ja marjoja, pähkinöitä ja siemeniä ja palkokasvituotteita ja täysjyvää ja vain vähän punaista lihaa ja prosessoituja tuotteita kuten leivän päälle laitettavia leikkeleitä. Osansa on varmaan myös geeneillä, sillä ainakin isän puolen sukuni on varsin tervettä porukkaa ja ehkä myös sillä, ettei taipumusta ylipainoon ole.
Ei ole ollenkaan.
Antioksidattia pikkuisen, 70% jopa vähemmän kuin mustikoista!
Oma mies kuoli maksasyöpään kun uskoi tähän huuhaatuotteeseen.
Lääkärien kielloista huolimatta jatkoi sai kuolemaan johtaneen sairauksen joka muutamassa kk vei hautaan.
Älkää hyvät ihmiset uskoko, 95% vettä ja sairasta kusetusta, hyötyy vain ja ainoastaan rikolliset ja arvottomat myyjät ja valmistajat.
Luulisin,että männynhavu-uute ei paranna syöpää,vaan vahvistaa ihmisen omaa puolustusmekanismiä taistelussa tautia vastaan.