Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muiden lapset joskus " vahingossa" ilman lounasta? *kääk* , tyttö kohta 3v ja

Vierailija
15.09.2006 |

aamulla lähdettiin mummolaan ja neiti oli siellä kun kävin uimassa tunnin. Sit mentiin tytön kans pankkiin ja tarkoitus oli siis lähteä kotiin sen jälkeen. Tavattiin mun kaverini ja mentiin kahvilaan, tyttö söi siinä vähän ranskalaisia (n neljännes norm annoksesta)ja joi limsaa. No, sit oli taas tarkoitus lähteä kotiin kun mies soitti et käydään kaupassa. Prisman kautta ja autoon, kello jo 13 ja tietysti tyttö nukahti autoon ja kannoin sisään. Heräsi nyt puol 3lta. Mulla morkkista kun hän ei ole saanut ruokaa päivällä vaikka ei näytä olevan hätää. Nyt hän syö omppua ja ruoka on uunissa et neljän jälkeen sit saadaan kunnon ruokaa. Käykö muille näin joskus? *tyhmä äiti* hehhe.....tai?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus huomannut ihan saman alkuillasta että napostellen on päivä mennyt. Kesällä sitä helpommin tapahtuu kun liikutaan paljon ulkona, syödään jätskiä jne.

Ei ole varmasti vaarallista :)

Täällähän sinut teilataan, kuitenkin.. :)

Vierailija
2/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta pidän nykyään yleensä jotain eväitä mukana, jos menot venähtävät. Tai sit vähintään käy kaupasta tai kahvilasta tms. ostamassa sekä itselle että lapsille syötävää, vaikkei sit kunnon lämmintä ruokaa oliskaan.

Pääasia varmaan että ei nälässä tarvi olla vaan saa jotain suuhunsa. Ja kun ei joka päivä sentään jää ilman lämmintä ruokaa. Tai siis saa varmaan sit illalla viimeistään, mut parempi tietty olis 2 lämmintä ateriaa päivässä ja siihen pyritään.

Vierailija
4/4 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lomalla kavi tuolla tavalla vahan useamminkin. En ole ylpea, mutta sattuuhan sita ja eihan se tappavaa ole jos kerran lapsi nukahtaa unille syotyaan vain ranskiksia ja limsaa! Ja sulla sentaan jo 3-vuotias ja kuullostaa, etta ensinmaista kertaa vastaavaa teille tapahtuu! Ettei ole Kaak!!=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi