Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sa#####an naapuri

Vierailija
30.03.2015 |

Opeta sille Linda-Jessikalle, että kerrostalossa ei saatana juosta tai huudeta sisällä. Ei varsinkaan aamuvarhaisella. Vie se pentusi pihalle joskus, niin ei tarvii sisällä seinälle hyppiä. Ja hanki vaikka matot,ettei lattia jytise kuin norsulauman alla.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:29"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:27"]Minun yläkerrassa asuu joku keski-ikäinen vanhapiika jolla on ilmeisesti hollywood tyyliset korkeakorkoiset aamutossut. Korkojen kopinaa aamustta iltaa jatkuvalla syötällä. Ottaisin sen lapsiperheen jossa oletettavasti mennään nukkumaan ajoissa. [/quote] Siis tarkoitit varmaan aamusta? Ja iltaan

[/quote]

Kaikissa lapsiperheissä ei mennä aikaisin nukkumaan. Meillä asuu yläkerrassa perhe, jossa on kolme pientä lasta (kaikki alle kouluikäisiä), ja he huutavat ja tömistelevät joka ilta n. klo 24-01 asti. Olen ihmetellyt jo pitempään vanhempien meininkiä, luulisi että tuon ikäisillä olisi nukkumaanmenoaika jo alkuillasta, mutta helvetinmoinen kirkuminen ja juokseminen kuuluu aina vähintään puoleen yöhön. Korvatulpatkaan eivät auta, kun rakenteita pitkin kaikuu sellainen taukoamaton tömps tömps tömps tumps tumps tömps!

Vierailija
2/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin mun isosta ihanasta OMAKOTITALOSTA, naapureista ei vilaustakaan, omaa pihaa enemmän kuin tarpeeksi ja metsää=) Onnea sinne koppeihinne !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuisin mielelläni kerrostalossa, mutta jostain syystä naapureikseni on osunut vain kusipäitä: nuori nainen, joka biletti kaikki päivät aamusta yöhön täysillä, örveltäviä ja myöskin bilettäviä miehiä, juoppo kera porukkansa, nyt uusin vaikutti aluksi ok:lta mutta äsken pora lauloi täysillä ja eihän se olisikaan kuin viides tai kuudes viikko putkeen ihmeellistä remonttimekkalaa satunnaisina aikoina päivittäin. Koita siinä nyt sitten lapsiperheenä asua, perkele...ja ei, meillä ei melskata enkä anna lapsen hakata tai huutaa miten sattuu!

Vierailija
4/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yläpuolellapa asuu ihan aikuisia norsuja. Toisella niistä taitaa olla vähän levottomat jalat, kun joinakin päivinä sieltä saattaa kuulua tasaista töminää tuntitolkulla. Varsinkin puoli yhteen yöllä jatkuva ravaaminen ja tavaroiden kolistelu vasten lattiaa pistää vähän vituttamaan. Ja en osaa nukkua tai elää korvatulppien kanssa, sillä korvakäytäviin alkaa sattua ja ne alkavat melkeinpä vuotaa verta.

Vierailija
5/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois kerrostalosta jos normaali elämä häiritsee sinua. 7 jälkeen saa pitää ääntä ei tietenkään riehua tarvi ku mikäkin hullu.

Vierailija
6/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, osta sinäkin okt. Niin minä tein :)

Vierailija
7/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko naapureita? Saisit 20v nuorenparin jotka puhuu huutamalla, luukuttaa täysillä musiikkia ja tappelee. Alkaa joka päivä klo 16 jälkeen ja jatkuu yöhön.... ihan joka hemmetin päivä...

Vierailija
8/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse räntäsateeseen reippailemaan. Ja ole hyvä saat tulla näyttämään miten taaperoa käsketään olla juoksematta ja huutamatta niin että se vielä tottelisikin.

Vierailija
9/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat asua mun naapurissa? En tiennytkään, että ton lapsen iltahyppimiset kuuluu teillekin.

Vierailija
10/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mulla on norsukenneli ja on jatkossakin koska se ei riko mitään lakia. Voin myydä sulle yhden norsuvauvan kun ne tulevat luovutusikäisiksi, siinä kyllä hetki menee mutta...

Vierailija
11/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No arvaa kuin vittumaista on kun mun naapurin äiti on neljän lapsensa kanssa lähdlssä aamulla ulos. Kaksi vanhinta on jo puoli tuntia aie mmin rapussa leikkimässä ja rämpyttävät mun postilùukkua, juoksevat, kiljuvat yms ja äiti ei ole ikinä vielä käynyt kieltämässä..

Vierailija
12/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"]

Mene itse räntäsateeseen reippailemaan. Ja ole hyvä saat tulla näyttämään miten taaperoa käsketään olla juoksematta ja huutamatta niin että se vielä tottelisikin.

[/quote]

Enpä usko että kukaan lähtee sateella ihmisiä raiskaamaan.

Vierailija
13/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:35"]

Vaihdetaanko naapureita? Saisit 20v nuorenparin jotka puhuu huutamalla, luukuttaa täysillä musiikkia ja tappelee. Alkaa joka päivä klo 16 jälkeen ja jatkuu yöhön.... ihan joka hemmetin päivä...

[/quote]

Minä ottaisin kaikki naapurit tuollaiseksi. Kaikki naapurit muusikkoina ja yöeläjinä. Hieno mennä bilettää naapuriin. Yöt(päivät) nukutaan tuplakuulonsuojauksella.

Vierailija
14/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"]

[/quote]

Kyllä mä ihmettelen, jos vanhemmat ei saa yhtä lasta aisoihin. Kyllä niitä voi ja  niitä pitääkin komentaa.T. kolmen äiti

Vierailija
15/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin talossa lapsia jotka melua mutta enemmän haittaa yhdestä miehestä joka kuormaa yöllä niin kova äänisetsi ettei saa nukuttua myös vanha riitelevät pariskunta on ärsyttävämpi kuin huutavat lapset.

Vierailija
16/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"]Meilläkin talossa lapsia jotka melua mutta enemmän haittaa yhdestä miehestä joka kuormaa yöllä niin kova äänisetsi ettei saa nukuttua myös vanha riitelevät pariskunta on ärsyttävämpi kuin huutavat lapset.
[/quote]

Kuorsaa ei kuormaa xD oikeinkirjoitus minulla taas 10

Vierailija
17/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"]Meilläkin talossa lapsia jotka melua mutta enemmän haittaa yhdestä miehestä joka kuormaa yöllä niin kova äänisetsi ettei saa nukuttua myös vanha riitelevät pariskunta on ärsyttävämpi kuin huutavat lapset.
[/quote]

[/quote]
Onneksi selvitit :) olisi tullut meiltä mammoilta ihmetystä huutomerkkien kera.

Vierailija
18/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täräytät ovella ohi juoksevaa kakaraa, niin oppii.

Tai niin mä kerran tein. Oho tuli kuhmu ottaan ja iso itku. "en huomannut, kun niin äkkiä tuli!" Kiähkiäh. Eipä enää ole juossut. Että joku oppi, ehkä äiti tai itse.

Vierailija
19/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:09"]Meilläkin talossa lapsia jotka melua mutta enemmän haittaa yhdestä miehestä joka kuormaa yöllä niin kova äänisetsi ettei saa nukuttua myös vanha riitelevät pariskunta on ärsyttävämpi kuin huutavat lapset.
[/quote]

[/quote]
Onneksi selvitit :) olisi tullut meiltä mammoilta ihmetystä huutomerkkien kera.
[/quote]

Niin koska ainoa mitä av mammat osaa on puuttua pienimpiinkin virheisiin kun ovat itse niin täydellisiä.

Vierailija
20/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene karjumaan niille maksuille että pääkii. Tai sit rupeet pelottelee niitä