Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sa#####an naapuri

Vierailija
30.03.2015 |

Opeta sille Linda-Jessikalle, että kerrostalossa ei saatana juosta tai huudeta sisällä. Ei varsinkaan aamuvarhaisella. Vie se pentusi pihalle joskus, niin ei tarvii sisällä seinälle hyppiä. Ja hanki vaikka matot,ettei lattia jytise kuin norsulauman alla.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:35"]Vaihdetaanko naapureita? Saisit 20v nuorenparin jotka puhuu huutamalla, luukuttaa täysillä musiikkia ja tappelee. Alkaa joka päivä klo 16 jälkeen ja jatkuu yöhön.... ihan joka hemmetin päivä...
[/quote]
Voin ottaa! Mun naapurissa asuu mummo joka vaatii ehdotonta hiljaisuutta kello 17 jälkeen. Tulee valittamaan sen jälkeen valittamaan, kun tiskaan astioita tai imuroin tms.

Vierailija
22/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"]Mene itse räntäsateeseen reippailemaan. Ja ole hyvä saat tulla näyttämään miten taaperoa käsketään olla juoksematta ja huutamatta niin että se vielä tottelisikin.
[/quote]

Niskavilloista kiinni jos ei puhetta usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:35"]Vaihdetaanko naapureita? Saisit 20v nuorenparin jotka puhuu huutamalla, luukuttaa täysillä musiikkia ja tappelee. Alkaa joka päivä klo 16 jälkeen ja jatkuu yöhön.... ihan joka hemmetin päivä...
[/quote]
Voin ottaa! Mun naapurissa asuu mummo joka vaatii ehdotonta hiljaisuutta kello 17 jälkeen. Tulee valittamaan sen jälkeen valittamaan, kun tiskaan astioita tai imuroin tms.
[/quote]

Auts rasittavaa tuollainenkin mutta kyllä mieluummin sen ottaisin kuin tuon kuorsailevan miehen jonka takia valvon yöt. Pitää vissiin hankkia korvatulpat

Vierailija
24/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:20"]Mene karjumaan niille maksuille että pääkii. Tai sit rupeet pelottelee niitä
[/quote]
Karjut maksuille? Siis laskuille? Sori oli pakko nillittää, me mammat kuulemma aina tehdään niin. Laav änd piis

Vierailija
25/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yläkerrassa asuu joku keski-ikäinen vanhapiika jolla on ilmeisesti hollywood tyyliset korkeakorkoiset aamutossut. Korkojen kopinaa aamustta iltaa jatkuvalla syötällä. Ottaisin sen lapsiperheen jossa oletettavasti mennään nukkumaan ajoissa.

Vierailija
26/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"]

Mene itse räntäsateeseen reippailemaan. Ja ole hyvä saat tulla näyttämään miten taaperoa käsketään olla juoksematta ja huutamatta niin että se vielä tottelisikin.

[/quote]

Selkäsauna?

Vierailija
27/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:27"]Minun yläkerrassa asuu joku keski-ikäinen vanhapiika jolla on ilmeisesti hollywood tyyliset korkeakorkoiset aamutossut. Korkojen kopinaa aamustta iltaa jatkuvalla syötällä. Ottaisin sen lapsiperheen jossa oletettavasti mennään nukkumaan ajoissa.
[/quote]

Siis tarkoitit varmaan aamusta? Ja iltaan

Vierailija
28/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:40"]Mene itse räntäsateeseen reippailemaan. Ja ole hyvä saat tulla näyttämään miten taaperoa käsketään olla juoksematta ja huutamatta niin että se vielä tottelisikin.
[/quote]
Ei ollenkaan vaikeaa. Mun poika, kun oli pieni sanoin ettei ennen klo. 9 aamulla riehuta. Eihän se kelloa tietty tuntenut, mutta selvitin mitä se tarkoittaa. Leikittiin parkkihallilla, kateltiin kirjoja, syötiin tietenkin aamupala, ehkä kateltiin Teletappeja jne... Hyvin tuo uskoi. Jos meinasi innostua, niin toistin, että kello on vielä liian vähän riehumiseen. Onko sun vanhemmuus vähän kadoksissa?

Vierailija
29/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se onkin niin vaikeaa ottaa ihmiset ympärillä nuomioon. Ihan vaikka tämänkin ketjun "norsukennelin" omistaja: tiedoksesti että huomaavainen ihminen ohjaa lasten turhaa melua päivisinkin hiljaisemmaksi ihan vain siksi, että tietää sen kuuluvan ja häiritsevän.

Vierailija
30/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:44"]Miten se onkin niin vaikeaa ottaa ihmiset ympärillä nuomioon. Ihan vaikka tämänkin ketjun "norsukennelin" omistaja: tiedoksesti että huomaavainen ihminen ohjaa lasten turhaa melua päivisinkin hiljaisemmaksi ihan vain siksi, että tietää sen kuuluvan ja häiritsevän.
[/quote]

*huomioon

Vierailija
31/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:47"]No arvaa kuin vittumaista on kun mun naapurin äiti on neljän lapsensa kanssa lähdlssä aamulla ulos. Kaksi vanhinta on jo puoli tuntia aie mmin rapussa leikkimässä ja rämpyttävät mun postilùukkua, juoksevat, kiljuvat yms ja äiti ei ole ikinä vielä käynyt kieltämässä..
[/quote]
Hah, täälläkin! Tosin ei samassa kerroksessa joten luukkua ei rämpyttele. Mukavaa sellasen rääkymisen ja ravaamisen saattelemana astua hissistä. Eipä ole ketään koskaan niiden muksujen kanssa näkynyt...

Vierailija
32/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:20"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:35"]Vaihdetaanko naapureita? Saisit 20v nuorenparin jotka puhuu huutamalla, luukuttaa täysillä musiikkia ja tappelee. Alkaa joka päivä klo 16 jälkeen ja jatkuu yöhön.... ihan joka hemmetin päivä...
[/quote]
[/quote]

Auts rasittavaa tuollainenkin mutta kyllä mieluummin sen ottaisin kuin tuon kuorsailevan miehen jonka takia valvon yöt. Pitää vissiin hankkia korvatulpat
[/quote]
Mä oon ratkaissut asian olemalla välittämättä. Jos ovikello soi viiden jälkeen kun teen jotain mä tiedän että se on tämä mummo. En avaa ja jatkan imirointiani. Hiljaisuus on kello 22 joten mulla on täysi oikeus pyykätä tai tiskata silloin kello 18.

Vierailija
33/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ääliö, muuta maalle omakotitaloon, kun et kestä elämisen ääniä. Ei kukaan niistä pidä, mutta se on asumismuodon valintakysymys. Kerrostalossa niitä vain on siedettävä.

Vierailija
34/34 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 18:43"]Ap on ääliö, muuta maalle omakotitaloon, kun et kestä elämisen ääniä. Ei kukaan niistä pidä, mutta se on asumismuodon valintakysymys. Kerrostalossa niitä vain on siedettävä.
[/quote]
Ei näin, vaan se joka tykkää huutaa, mesota, riehua, juosta/tömistellä ympäri kämppää muuttaa muualle, esim. maalle kauaksi naapureista. Nimenomaan kerrostalossa PITÄÄ ajatella muita ja omaa metelöintiään, ettei tuota tarpeetonta häiriötä kenellekään. Ja myös voi käyttää sitä järkeä, jos on...., että ei tod. huudeta ja riehuta aikaisin aamulla tai myöhään illalla. Mut ehkä kyse onkin jostain nykyihmisistä/ nuorista jotka näkevät vain oman napansa, ei välitetä muista. Tällainen meininki ei tullut kuuloonkaan, kun itse olin lapsi, 70-80-luvut, eikä silloin, kun oma lapsi oli pieni, 1990-2005. Sitten tapahtui jotain ja alkoi kaikenmaailman idiootit häiriköijät pesiytymään kerrostaloihin. Oma nuoreni ihmetteli eilen, että kuinka joku meidän talossa porasi ja remontoi sunnuntaina, ns. pyhäpäivänä (ollaan kuitenkin ateisteja), mutta mulle on esim. lapsena opetettu ettei sunnuntaisin pidetä meteliä, eikä varsinkaan remontoida, silloin rauhoitutaan ja saman siis lapselleni opettanut. Nykyään ei minä-minä ihmiset arvosta näitä tapoja. Tällaisten pitäisi sinne omakotitaloon muuttaa, ei niiden jotka osaavat elää ihmisten tavoin.