Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää mies joka haluaa muutakin kuin pillua

Vierailija
19.12.2021 |

Näitä seksiseikkailijoita eron jälkeen tullu esille. Edes tutustua ei saa kehenkään kun vaan seksiä. Erosin huonosta suhteesta ja vuoden jälkeen ois ees kiva tutustua johonkin. Mutta vaan pillu kelpaisi. Ei muu.

Kommentit (726)

Vierailija
281/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Sikoja kaikki, ei mitään käytöstapoja ei tunne-elämää.

Tutkimusten mukaan naisia lähestyy aina naista itseään korkeampitasoiset miehet. Mitä se kertoo sinusta?

Uliopistossa tehty tutkimus? Laasanderin klaanin vertaisarvioima?

(Mitä tuollainen sonnan suoltaminen kertoo sinusta?)

No, kerro esimerkkejä, joissa korkeatasoista naista on lähestynyt alempitasoinen mies ja nainen on rakastunut? Niin on kyllä käynyt, että korkeamapitasoinen nainen on itse lähestynyt matalamman tason miestä, koska naista on pelottanut korkeamman tasoinen mies. ATM on helppo alistaa tossun alle.

P.S. Yrittäisit edes keskustella ilman, että käyt henkilöön. Kiitos jo etukäteen.

Olen eri, mutta pinnallisesti arvioiden olen miestäni "tasokkaampi". Olen paremman näköinen, fyysisesti paremmassa kunnossa, parempituloinen, sosiaalisesti taitavampi. Mutta noilla ei ole mitään väliä, kun rakastuu.

Vierailija
282/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ja muut ovat ns "left overs"-porukalle ja sitten ihmettelette, kun ette sieltä priimaa löydä?

Ei ole. Siellä on ihan tavallista porukkaa, laidasta laitaan. Tunnen useita Tinderissä tavanneita pareja, myös avio-sellaisia.

Muutama poikkeus vain vahvistaa säännön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan nykyään niitä kaiken näköisiä biseksuaalejakin tarjolla.

Vierailija
284/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Sikoja kaikki, ei mitään käytöstapoja ei tunne-elämää.

Tutkimusten mukaan naisia lähestyy aina naista itseään korkeampitasoiset miehet. Mitä se kertoo sinusta?

Uliopistossa tehty tutkimus? Laasanderin klaanin vertaisarvioima?

(Mitä tuollainen sonnan suoltaminen kertoo sinusta?)

No, kerro esimerkkejä, joissa korkeatasoista naista on lähestynyt alempitasoinen mies ja nainen on rakastunut? Niin on kyllä käynyt, että korkeamapitasoinen nainen on itse lähestynyt matalamman tason miestä, koska naista on pelottanut korkeamman tasoinen mies. ATM on helppo alistaa tossun alle.

P.S. Yrittäisit edes keskustella ilman, että käyt henkilöön. Kiitos jo etukäteen.

Missä kohtaa tuo edellinen kävi henkilöön?

-eri

Vierailija
285/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOMOPAARISTA

Vierailija
286/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä kysyttiin täydellistä naista, kirjoitin:

"Täydellisestä en tiedä, mutta mulle täydellinen nainen voisi olla 35-44-vuotias yhden tai kahden lapsen äiti, joka ei halua lisää lapsia. Viihtyy kotona ja luonnossa ja elää aktiivisesti ja terveellisesti. Ehdottomasti tupakoimaton. Iloinen ja pitää nauramisesta. Tykkää Fingeporista ja mun kömpelöistä sanaleikeistä sekä joskus sopivan kaksimielinen kuitenkaan olematta rivo. Empaattinen ja hyvä kuuntelija eikä näe mun hyväntahtoisuutta heikkoutena. Suhtautuu parisuhteessa kuten minäkin niin, että jos meillä on joku ongelma, niin me ollaan yhdessä sitä ongelmaa vastaan eikä toisiamme vastaan. Arvostaa perhettä ja pitkäaikaisia suhteita eikä ole kyyninen rakkautta kohtaan. Uskollinen. Näyttää tunteensa ja haluaa olla tasa-arvoinen yksilö mun rinnalla.

Naisella on omia ystäviä ja harrastuksia, mutta halutaan viettää aikaa myös yhdessä, koska sillä tavalla luodaan henkinen yhteys ja pidetään sitä yllä. Nautitaan luonnosta retkeillen ja ehkä kalastellen. Arkisin liikutaan, kokkaillaan ja katsotaan leffoja sekä joskus käydään keikalla tai näyttelyssä.

Ulkoisesti nainen voisi olla 155-169cm pitkä ja kroppa jostain siron ja hieman pehmeän väliltä. Hiusten pituudella ja värillä ei väliä. Kauniit silmät ja sellainen katse mihin jää jumiin. Tyyliltään tarkoituksenmukainen. Pukeutuu töihin siististi, mutta ei vierasta tuulipukuakaan silloin, kun on sen paikka. Ei edusta mitään näkyvää räväkkää tyylisuuntausta kuten gootti, rokkari tai fiftari tms. Meikkaa vähän.

Tykkää koskea ja tulla kosketuksi sillä tavalla, miten mä kosken eli hipsutellen ja silitellen. Syttyy niskaan suutelusta. On kiihkeä rakastelija ja hänestä osaa lukea, mistä hän tykkää. Tykkää suuseksistä ja on joskus spontaani siinä. Tekee myös muutenkin aloitteita."

Tuntuuko, että kaikki miehet ovat pelkän seksin perässä?

Kertoo paljon palstan tasosta, että näin asiallinen viesti on saanut 18 alapeukkua?

Huhujen mukaan palstalaisista on tehty kalenteri. http://urly.fi/2ncE

Vierailija
287/726 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderit ja muut ovat ns "left overs"-porukalle ja sitten ihmettelette, kun ette sieltä priimaa löydä?

Ei ole. Siellä on ihan tavallista porukkaa, laidasta laitaan. Tunnen useita Tinderissä tavanneita pareja, myös avio-sellaisia.

Muutama poikkeus vain vahvistaa säännön.

Ei poikkeus vahvista sääntöä vaan koettelee sitä. Käännösvirhe tuo suomalainen versio.

Vierailija
288/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homobaarista

Vierailija
289/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan nainen tänne vauvalle tule MIESTEN vuoksi?

Mutta se on aina ihmetyttänyt, mitä nämä miehet täällä ovat tekevinään.

Eihän tämäkään ketju liity mitenkään vauvoihin. Toisaalta miksei mies voisi vauvoihinkin liittyvisä asioista keskustella? Itse aikanaan luin Vauva-lehteä ja Kaksplussaa, kun ne oli kotiin tilattu. Jossain kohtaa tuntui jutut toistavan itseään ja lapsetkin kasvoivat. Miksei silti miehenä voisi tai saisi keskustella täällä?

Vierailija
290/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Vierailija
291/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mis sie tarvitset oikei hyvvää miestä? Täs siul on sellane!”

sanoi Rokka Tuntematon Sotilas- romaanissa.

Vierailija
292/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehelle käy ihmissuhdekin naisen kanssa mutta TODELLA harva nainen pystyy sellaista henkistä yhteyttä tarjoamaan joka korvaisi seksin. Itselleni on vastaan tullut yksi sellainen tapaus ja olen pannut kymmeniä.

Ja joillekin on ylivoimaista lukea edes otsikkoa niin että ymmärtäisi mitä siinä kysytään. Yksi lause vain, mutta ei. 

Vierailija
293/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Suhteesta katoaa se alun jännite, niin sitä yritetään ylläpitää nalkuttamalla. Naiset kannataa pitää terveen välimatkan päässä.

Vierailija
294/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulla olisi annettavaa seksittömään suhteeseen? Itseä ei seksi kiinnosta mutta en ryhdy suhteeseen jossa naisella ei ole muuta annettavaa kuin vaatimukset ja nalkutus

Missä vaiheessa ap kaipasi seksitöntä suhdetta? Minusta hän kaipaa monipulista suhdetta ja pelkkä panosuhde ei minusta ole kovin monipuolinen.

Vierailija
295/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suhteesta katoaa se alun jännite, niin sitä yritetään ylläpitää nalkuttamalla. Naiset kannataa pitää terveen välimatkan päässä.

No hyvä. Miksi sitten otat osaa tähän keskusteluun kun olet valintasi tehnyt? Meitä jotka oikeasti haluaisimme jakaa elämän puolison kanssa, on paljon.

Ap kysyi, miten erottaa itsekkäät oman edun kertapanijat heistä, jotka haluaa oikeasti löytää puolison?

Vastaisin että kyse on luottamuksen rakentamisesta. Luota itseesi ja mitä viestejä vastapuoli antaa. Välttelevä käytös kertoo tosi paljon. Se on fakta jota ei voi feikata.

Vierailija
296/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.

Näin se on. Itsekin olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta. Onneksi vaimo kuitenkin löytyi kovan yrittämisen tuloksena.

Vierailija
297/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma miten tänä aloitus saa olla 16 sivun verran??

Ainiin, miestä mollataan....

Selvis.

Vierailija
298/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mä oon semmonen, mutta naisissa on se ongelma, ettei se sitten loppupelissä niille riitä.

Mulla on kolme pitkää n 7-14 vuoden suhdetta takana ja kaikki kolme ovat päättyneet siihen, että nainen petti ja lähti uuden miehen matkaan.

Terapeutti sanoi, että harvinaisen huono tuuri sinulla... En ole samaa mieltä. Mitä olen kuulostellut tässä, niin pettäviä, perheensä rikkovia naisia on yhä enemmän.

Mitäkö minulla on tarjottavaa? Tavallinen, turvallinen mies sinulle. Hyvin tienaava, hommaan talon ja autot. Matkustellaan, käydään syömässä jne. Olen mukana elämässäsi ja tuen sinua ja harrastuksiasi. Yhden näistä kolmesta kanssa kävin mm. ratsastamassa metsässä, kun hänellä oli hevosia. Hoidan lapsia ja teen ruokaa.

Kaikki kolme ovat petettyään ja erotessaan sanoneet, ettei minussa ole vikaa ja niinhän sitä sanotaan, kun ei halua satuttaa. Toisaalta suhteeni ovat kaikki olleet pitkiä, ei kukaan oo toisen kanssa pitkään, jos se ei toimi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei se vaan naiselle loppupelissä riitä. Tulee joku viiraus, ikäkriisi tms. Naiselle tulee halu selvittää, josko ois kuitenkin vielä jotain muuta tarjolla ja riittääkö markkina-arvo vielä. Tai jotain. En tiiä, mutta voin kertoa, että kolhuja on tullut. Ei sitä naista voi loppupelissä mies koskaan kokonaan ymmärtää, mitä sen päässä liikkuu.

Usko naisiin ei ole kuitenkaan mennyt, jostain käsittämättömästä syystä sekin. Moni mies olisi jo luovuttanut. Kai se on sitten se pillu. No ei vaan 😅

Edelleen jatkan elämäni toteuttamista omana itsenään. Jos se ei sinulle nainen riitä, niin minkäs minä sille voin.

Kyllä asia on juuri näin.

Nainen ottaa eron,  saa lapsilisät, saa elatusmaksut, saa ilmasen lapsenvahdin silloin kun haluaa, voi vapaasti voimaantua milloin kenenkin kanssa.

Bonuksena tupla isovanhemmat ja usein jopa tripla.

Mies maksaa seuraavat 18 v.

Vierailija
299/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi tulee pano kun pitää kaikki maksaa

Vierailija
300/726 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brom kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä kilttejä on ja paljon. Nuorena miehenä yritin lähestyä tyttöjä olemalla oma itseni, eli fiksu ja asiallinen, siististi pukeutuva ja kohteliaasti käyttäytyvä ihan hyvännäköinen ja miehekäs nuorimies. Aika harvat tytöt kiinnostuivat ja osa sanoikin, että olet liian kiltti. Noh, sitten muutin tyylini erilaiseksi, eli olin vähän kylmempi ja jopa töykeämpi, niin johan alkoi naista roikkua lahkeissa. Käytännössä siis miehen kuin miehen kannattaa ennemmin vaikka esittää hiukan j ä n n ä m i e s t ä, niin suosio on taattu.

Näin se on. Itsekin olen luotettava ja hyvin käyttäytyvä akateemisesti koulutettu mies - hyvätuloinenkin. Nuorena olin hyvännäköinen ja lihaksikas. Naisia en ole koskaan kauheasti kiinnostanut. Vieressä työttömät alkoholisti-kaverit poimi naisia kuin mansikoita pellosta. Onneksi vaimo kuitenkin löytyi kovan yrittämisen tuloksena.

Miksi luotettavan ja hyvin käyttäytyvän akateemisesti koulutetun miehen kaveripiiri koostuu työttömistä alkoholisteista? Ja ihanko todella olisit kelpuuttanut ne naiset, joita nuo työttömät alkoholistit poimivat kuin mansikoita pellosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme