Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passiivisuudesta seksissä, itsensä hierominen

Vierailija
30.03.2015 |

Noissa passiivisuus ketjuissa kukaan ei sanonut, että aktiivisesti hieroo itseään esim. lähärissä. Onko se tosiaan niin harvinaista? Jos ette saa orgasmia yhdynnässä, miksi ette hiero itseänne kiivaasti panemisen aikana?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä h...tin LÄHÄRISSÄ??!!

Vierailija
2/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:54"]Missä h...tin LÄHÄRISSÄ??!!
[/quote]
Lähihoitajassa. Etkö tiedä sellaista asentoa?
:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en pidä klitoriksen ulkopuolisesta hieromisesta. En halua että klitoristani kosketaan suoraan. Miksi tekisin jotain josta en nauti?

Vierailija
4/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa tehdä tätä...

Vierailija
5/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, joka sanoit ettet kehtaa tehdä sitä... voi hyvänen aika, uskalla nyt kokeilla!! Taidat olla vielä nuori? Itse uskalsin mieheni kanssa hieroa itseäni vasta kun oltiin oltu kauan jo yhdessä... kauan olin miettinyt asiaa ja harmitti niin vietävästi kun en kehdannut - tiesin kuitenkin, että olisin saanut sillätavalla yhdynnän aikana orgasmin.... Kun sitten lopulta uskalsin, mies olikin siitä aivan hulluna, siis se kiihotti häntä ihan hulluna!! :D Eli uskon, että sinäkin arastelet ihan suotta!! Kokeileppa joskus kun olet vaikka ottanut muutaman lasillisen, rentoutukseksi? Tai jos sormin hierominen nolottaa, tilatkaa jokin pieni kiihotin, siis moottoroitu. Sitä ei tarvitse kuin pitää paikoillaan :)

Vierailija
6/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEHEN tehtävä se on.

Vierailija
7/11 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen tarvitsen miestä jos lähetyssaarnaajassakin minun pitäisi itseäni hyväillä? Emme me mieheni kanssa makaa sängyllä vierekkäin tumputtamassa itseämme, vaan hyväilemme toisiamme eri tavoin ja esileikissä viemme toisemme jo pitkälle. Jos lähetyssaarnaajassa en saa orkkua, mutta mies saa, niin ei se ole minulle menetetty peli todellakaan.

Vierailija
8/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä usein teen niin, mutta lähinnä siksi, että tiedän mieheni nauttivan siitä suunnattomasti.

Vierailija
9/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosi, ettekö siis halua nauttia?? Sehän on tuplakiihotus ja orkut sen mukaisia. Onhan siinä miehellä riittävästi hommaa kun nai, ei tulis mieleenkään oottaa että mies vielä keskittyis mun hieromiseen. Toki välillä, koska itse haluaa, mutta ei ainakaan mun mies osaa just oikeesta kohdasta ja sopivalla voimakkuudella ja onhan se aika haastavaakin monessa asennossa. No, opitte kun tuutte riittävän vanhaksi ;).

Vierailija
10/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estoista naista ei viitsi kovin montaa kertaa panna.

Vierailija
11/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viiti hieroa, kun haluan sen e.orgasmin mieluiten. Ja, kun se pikkureikäkin on aika lähellä klittaa... Voin raapaista kynsillä vahingossa kalua.
Me naiset ollaan erilaisia.