kasvispihvit, millä ohjeella
Syön usein koulun ruokalassa maailman ihanimpia kasvispihvejä joita olenkin yrittänyt jäljitellä kotona surkein tuloksin. Kertokaa te ihanat av-kokit, miten tehdään todella hyvät kasvispihvit. Jos jollakin on tiedossa myös hyvä kermaviilikastike niin senkin ohje olisi tervetullut!
Kommentit (8)
No kerro toki se salainen ainesosa. Olen valmis pilkkomaan sekaan vaikka autonrenkaan jos se auttaa saavuttamaan oikean tuloksen :D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:52"]
No kerro toki se salainen ainesosa. Olen valmis pilkkomaan sekaan vaikka autonrenkaan jos se auttaa saavuttamaan oikean tuloksen :D
[/quote]
Kysy valmistajalta.
Typeriä vastauksia. Ap kyseli teiltä ohjeita, ei sitä miten koulu ne valmistaa. Itse en valitettavasti osa sua Ap auttaa, mutta odotan mielenkiinnolla jos saisit hyvän ohjeen... jos sitä itsekin uskaltaisi kokeilla
Sellaisia kuin valmiskasvispihvit en osaa mutta itse raastan porkkanaa, perunaa,sipulia tai purjoa, juustoraastetta, kananmunaa sidosaineeksi ja suolaa pippuria mausteeksi. Uunissa paistan ja hyvältä maistuvat
Riisihiutalepaketissa on hyvä porkkanapihviohje. Siihen tuli porkkanaa, riisihiutaleita, munaa ja raejuustoa ainakin.
Voit tehdä pihvit vaikka kasvissoseesta kunhan muistat laittaa sekaan kananmunaa ja hieman korppujauhoja ja lettupannu kuumana. Muista Voi! T. Mieskokki
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:52"]
[/quote]
Arominvahvenne ja 5 muuta E-koodia
Ei niitä koulun pihvejä voi kotona jäljitellä :) Niissä maku on jostain ihan muusta kuin kasviksista :)