>>>> Milloin SUOMESSAKIN on tällaista? <<<<
USAn reissulla taas tuli karvaasti koettua minkälaista on, kun turvallisuus on menetetty. Olisin kävellyt illalla ravintolasta hotellille (olin selvinpäin), mutta heti ovella poliisi pysäytti ja määräsi ottamaan taksin.
Sain kuulla, että vain täysidiootti kulkee muulla kuin omalla autolla tai taksilla. Lähtee kuulemma ainakin lompakko, puhelin ja korut ja usein myös henki. Jenkkipoliisi ei yksinkertaisesti suostunut päästämään mua! :O Olisi varmaan laittanut hilut ranteisiin.
Vähän harmitti, kun tuolla jenkkilässä ei muutenkaan saa liikuntaa. Ei mikään ihme, että jengi on niin lihavaa, kun ulkoilu on hengenvaarallista.
Miettikääs jos Suomessakin on joskus tilanne tällainen!!!
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:39"]
Ja tuollaisen kehitysmaan kanssa jotkut haluavat liittoutua.
[/quote]
Tjoo, kyseiset ongelmat johtuvat niitten liian liberaalista maahanmuuttopolitiikasta - työperäiseksikin sitä saattanut kutsua joku - silloin aikoinaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:56"]
Tjoo, kyseiset ongelmat johtuvat niitten liian liberaalista maahanmuuttopolitiikasta - työperäiseksikin sitä saattanut kutsua joku - silloin aikoinaan.
[/quote]
Ensimmäistä kertaa elämässäni käytän tätä hymiötä: XD
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:38"]
USAn reissulla taas tuli karvaasti koettua minkälaista on, kun turvallisuus on menetetty. Olisin kävellyt illalla ravintolasta hotellille (olin selvinpäin), mutta heti ovella poliisi pysäytti ja määräsi ottamaan taksin. Sain kuulla, että vain täysidiootti kulkee muulla kuin omalla autolla tai taksilla. Lähtee kuulemma ainakin lompakko, puhelin ja korut ja usein myös henki. Jenkkipoliisi ei yksinkertaisesti suostunut päästämään mua! :O Olisi varmaan laittanut hilut ranteisiin. Vähän harmitti, kun tuolla jenkkilässä ei muutenkaan saa liikuntaa. Ei mikään ihme, että jengi on niin lihavaa, kun ulkoilu on hengenvaarallista. Miettikääs jos Suomessakin on joskus tilanne tällainen!!!
[/quote] "Fairytale for grownups". Missa tama tapahtui, laita kaupungiosa ja ravintolan nimi. Uskottavuutesi lopahti siihen 'poliisi ravintolan ovella'. Ei poliisit toimi portsareina taalla. Koita seuraavalla keralla vahan uskottavampaa provoa, voi olla kuitenkin vaikeata kun et nakojaan ole Atlantia ylittanyt.
Minä pelkään joka päivä Hgin rautatieasemalla, niin mennessä töihin kun tullessa sieltä kun mamumiehet ahdistelee ja yrittää kouria kun menen ohi. Olen ihan normaalin näköinen vaalea 30-ikäinen toimihenkilönainen. Että revi siitä.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:29"]
Minä pelkään joka päivä Hgin rautatieasemalla, niin mennessä töihin kun tullessa sieltä kun mamumiehet ahdistelee ja yrittää kouria kun menen ohi. Olen ihan normaalin näköinen vaalea 30-ikäinen toimihenkilönainen. Että revi siitä.
[/quote]
Olen sitten varmasti todella ruma ja luotaantyötävä, koska minulle ei ole näin vielä koskaan käynyt.
Tämä on varmasti se sama turisti, joka kesälomallaan kävi Ringebyn torilla. Aika mielenkiintoisia vierailukohteita näillä persuilla, itse tavisturistina olen onnistunut välttämään niin amerikkalaiset kuin ruotsalaisekin getot.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:38"]
USAn reissulla taas tuli karvaasti koettua minkälaista on, kun turvallisuus on menetetty. Olisin kävellyt illalla ravintolasta hotellille (olin selvinpäin), mutta heti ovella poliisi pysäytti ja määräsi ottamaan taksin. Sain kuulla, että vain täysidiootti kulkee muulla kuin omalla autolla tai taksilla. Lähtee kuulemma ainakin lompakko, puhelin ja korut ja usein myös henki. Jenkkipoliisi ei yksinkertaisesti suostunut päästämään mua! :O Olisi varmaan laittanut hilut ranteisiin. Vähän harmitti, kun tuolla jenkkilässä ei muutenkaan saa liikuntaa. Ei mikään ihme, että jengi on niin lihavaa, kun ulkoilu on hengenvaarallista. Miettikääs jos Suomessakin on joskus tilanne tällainen!!!
[/quote]
No tämä ei todellakaan pidä paikkaansa... koita keksiä parempi provo-tarina ensi kerralla.
Vitut. Ihan turvallista jenkeissä on kävellä. Kyseisellä poliisilla oli sivubisnes taksikuskin kanssa. Sinua kusetettiin nyt rankasti.
Sama tilanne tulee aikanaan Suomeenkin kun mamutusta vaan jatketaan ja yleinen turvallisuus heikkenee jatkuvasti. Lopulta joudutaan turvautumaan jenkkityylisiin yli 100 -vuoden vankilatuomioihin ja kalliiseen valvontayhteiskuntaan. Vihervasurit on tekemässä Suomesta vihaamaansa USAA.
Tällaisenko tulevaisuuden te haluatte Suomelle koituvan muutamassa vuodessa? Nyt ne pesismailat käteen ja kadulle partioimaan... Kohta pohjoismaiden lipun tilalle voi piirtää banaanin... Aseisiin miehet ja naiset!
Mielenkiintoista, kertoisitko enemmänkin lomastasi. Taidatkin olla aikamoinen seikkailumatkailija, ihanko olit reppureissulla?
Ai niin, lisäuskottavuutta tarinallesi toisi tapahtumapaikka.
Kaikissa suurkaupungeissa on vaarallista liikkua yksin tai edes seurueessa pimeällä. Niin myös Helsingissä. Eikä nämä maakuntakaupungitkaan kyllä mitään ihan väkivalta ja ryöstövapaita ole, ihan keskellä päivääkin näkee usein puukon- tai nyrkinheiluttajia kun lounastauolla pistäytyy työpaikan ulkopuolella keskustassa lähes päivittäin. Öisin en edes viitsi ravintolaan yrittääkään muuten kuin taksilla oven eteen ja oven edestä.
Mista ap tiesi etta se oli poliisi kun virka-ajan ulkopuolella ei esiinnyta univormussa ja univormussa ei hengailla ravintoloiden ovilla.
Pietarin trollit siirtyneet Taloussanomista tänne provoilemaan. *facepalm*
Ja tuollaisen kehitysmaan kanssa jotkut haluavat liittoutua.