Oletteko aikuistuttuanne ostaneet jotain vaatetta, jota ette missään tapauksessa olisi ostaneet nuorempana, koska noloa?
Itse ostin juuri ulkoiluja varten kaulurin! :) Vähänkö kätevä. Samanlainen oli viimeksi joskus ehkä 10-vuotiaana.
Kommentit (88)
Heijastinvaljaita ei ollut silloin, mutta olen ihan varma, että olisin teininä pitänyt niitä noloina!
Kauluri ja kypäräpipo ovat nyt muotia. Koronan takia myös ulkoilu- ja retkeilyvaatteet. Eipä 2002 syntynyt lapseni suostunut mitään noista pitämään teininä, mutta nyt aikuisena pitää kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pipon. Nuorena piti mennä paljain päin ettei kampaus mene pilalle. Nyt arvostan enemmän lämpöä mitä ulkonäköä.
Olitpa nolo ja tyhmä nuorena. Ettei kampaus mene pilalle! No, voititko sillä kylän parhaan miehen? Ois syytä, sen verran iso uhraus älysi menetyksestä. Kylmä tappaa katsos aivosoluja.
Haha, en tosiaan ollut ainoa, joka paljain päin kulki pakkasella. Aivotkin säilyi ihan käyttökuntoisina. Sitä en osaa sanoa, oliko mieheni kylän paras, mutta olen edelleen sen teini-iän poikaystävän kanssa.
Taidat muuten muistella niitä 80-luvun urbaanilegendoja, jossa paljain päin mopoa ajanut nuori tai märillä hiuksilla uimahallista pakkaseen mennyt kuoli, kun ulkona aivot jäätyi. Parhaimmissa tarinoissa nuori oli ulkona normaalisti, mutta kuoli, kun sisällä aivot alkoivat sulaa.
Tämän saattoi arvata. Ne, joille oman pillun tarjoaminen miehille mahdollisimman nuorena oli tärkeää, olivat kaikkein tyhmimpiä noissa pipoasioissa.
Taidat olla sama joka sai poikaystävän vasta 21 - vuotiaana (17 - vuotiaan nörttipojan) ja muutti viikon seurustelun jälkeen toiselle puolelle Suomea päästäkseen asumaan pojan asuinpaikkakunnalle. Kiva yllätys pojalle. Se suhde päättyi siihen, jos edes oli parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Kauluri ja kypäräpipo ovat nyt muotia. Koronan takia myös ulkoilu- ja retkeilyvaatteet. Eipä 2002 syntynyt lapseni suostunut mitään noista pitämään teininä, mutta nyt aikuisena pitää kaikkia.
Oikeesti, parikymppiselle kypäräpipo ihan ok? Missä tilanteissa, ihan arkiulkoilussa?
Hiuspanta, niitä oli vain keski-ikäisillä tädeillä ja muistan joskus 14vuotiaana juosseeni karkuun violettia kukikasta pantaa (jos et laita pipoa niin laita edes tämä!) jota äiti piti lopulta sitten itse.
Nykyään rakastan pantoja, paljon helpompi ponnarin kanssa kuin pipo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vielä, mutta olen katsellut vaatteita, joissa on mukana leopardikuosia 😶
Siinä kuosissa on kyllä jotain...
...oksettavaa
Mikäs sinun aivosi VAURIOITTI, kun se ei kerran ollut LIIAN VÄHÄT VAATTEET?
Vai ovatko ne aina olleet RUSINAN KOKOISET?