Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko aikuistuttuanne ostaneet jotain vaatetta, jota ette missään tapauksessa olisi ostaneet nuorempana, koska noloa?

Vierailija
19.12.2021 |

Itse ostin juuri ulkoiluja varten kaulurin! :) Vähänkö kätevä. Samanlainen oli viimeksi joskus ehkä 10-vuotiaana.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että kylmyys, jota nämä typerät pipottomat tyhmyytensä takia kärsivät olisi jo saanut tajuamaan, että kyse oli heidän henkilökohtaisesta tyhmyydestään PLUS huonosta kodista, ja asia on sellainen, jota ei enää kannata kenenkään edessä tunnustaa.

Eikö sinusta ole lainkaan typerää suuttua järjettömästi siitä, että joku ei joskus vuosikymmeniä sitten käyttänyt pipoa, ja raivota tästä sitten viestitolkulla?

No ei, koska anteeksipyyntöä siitä, miten he silloin käyttäytyivät, ei ole kuulunut. Oli yleinen näkemys silloinKIN, että pipoa pitää pitää, miksi eivät totelleet?

Missään ei ollut, että pipon pitäminen olisi jotenkin turhaa tai valinnaista, vaan JOKA PAIKASSA sanottiin, että pipoa kuuluu pitää, niin nämä olivat vain tyhmiä, että eivät voineet pipoa pitää?! Eikö perheenne olleet tarpeeksi varakkaita ostamaan teille kivan näköistä pipoa? Olitte köyhiä jostain maalta ja sivistymättömiä, ja tyhmiä ja noloja. Toki kaupungeissakin oli näitä tyhmiä noloja, ehkä sellaisia, joiden vanhemmilla ei niin ikään ollut varaa Husky-pipoon. Mutta mä neuloin pipoja myös itse. Oli silti Husky-pipokin. Lasketellessa oli ainakin pakko olla pipo! Moni tyhmä ei sielläkään aina pitänyt. Kyllä on ihmisissä i d i o o o tt eja.

Vierailija
62/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo-uikkarit, eli musta uimapuku. Uimahallissa ei bikinit tunnu oikealta valinnalta ja käyn vesijumpassa kuntoutuksessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja vastaus aloitukseen, kukkakuosit ja paitamekko on alkanut kiinnostaa.  

Mites tuo housuhame? Siihen en ole vielä taipunut. :)

Silläkin oli joku uusi nimi nykyään?

Mun parikymppinen tyttäreni etsii myös venakkokarvalakkia, ilmeisesti ne ovat nyt in, cool, pop ja päheetä. (Ketju herättää sisäisen austinpowersini.)

Onko, kertokaa joku, jos tiedätte! :D 

Culottes? Pahoittelen jo etukäteen kaikille muotipoliiseille, jos tämä on ihan-eri-asia.

https://outilespyy.com/trendivaate-culottes/

Minulle kelpaa! Tai ei siis kelpaisi päälle, mutta nimi kelpaa, kuulostaa hyvin paljon hienommalta kuin housuhame. :D 

Vierailija
64/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että kylmyys, jota nämä typerät pipottomat tyhmyytensä takia kärsivät olisi jo saanut tajuamaan, että kyse oli heidän henkilökohtaisesta tyhmyydestään PLUS huonosta kodista, ja asia on sellainen, jota ei enää kannata kenenkään edessä tunnustaa.

Eikö sinusta ole lainkaan typerää suuttua järjettömästi siitä, että joku ei joskus vuosikymmeniä sitten käyttänyt pipoa, ja raivota tästä sitten viestitolkulla?

No ei, koska anteeksipyyntöä siitä, miten he silloin käyttäytyivät, ei ole kuulunut. Oli yleinen näkemys silloinKIN, että pipoa pitää pitää, miksi eivät totelleet?

Tämän yhden ymmärtää, hänellä oli silloin niin kiire saadaa pillunsa tarjottua sille miehelle, että piti olla olevinaan cool, mutta muut? Vai oliko kaikilla sama miehenkipeysteema?

Koska sä aiot pyytää anteeksi sitä, että raivoat tuntemattomille ihmisille netissä? Sähän oot ilmeisesti aikuinen ihminen?

Sitten, kun he pyytävät anteeksi tyhmyyttään ja sen levitelyä kasarilla.

Vierailija
65/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, nyt alkaa piisata. 

Vierailija
66/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun parikymppinen tyttäreni etsii myös venakkokarvalakkia, ilmeisesti ne ovat nyt in, cool, pop ja päheetä. (Ketju herättää sisäisen austinpowersini.)

Yleensä mielitekoni löytyy seuraavan talven muodista, joten ehkä karvalakkien tulemiselle on toivoa jos teinitkin niitä etsii. 

Eiköhän noi karvalakit oo ollu muodissa jo muutaman vuoden.

Vierailija
67/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvin pilattu lanka kun jatkuvasti ruokitte trollia.

Niin, se trollihan on syytön.

Syyllinen on jokainen, joka vastaa pipo. Ketju ei ollut fiksuista vaatekappaleista tyhmille, vaan neutraaleista vaatekappaleista kaikille.

Vierailija
68/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Culottes? Pahoittelen jo etukäteen kaikille muotipoliiseille, jos tämä on ihan-eri-asia.

Minulle kelpaa! Tai ei siis kelpaisi päälle, mutta nimi kelpaa, kuulostaa hyvin paljon hienommalta kuin housuhame. :D 

Kyllä! Entä muistatko kulttuurishokin, kun kalsareista tuli legginsit ja samalla rysähdyksellä katu-uskottavat housut? :D 

Vierailija
69/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se karvalakki ns. nikitamallinen?

Vierailija
70/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Entä muistatko kulttuurishokin, kun kalsareista tuli legginsit ja samalla rysähdyksellä katu-uskottavat housut? :D 

Taidanpa muistaa ja taisi samoihin aikoihin paidasta tulla toppi tai joka tank top. 

Vierailija
71/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremihousut ja pillifarkut tulee ekana mieleen...  Ikä on myös merkittävästi muuttanut käsitystä värienkäytöstä. Teininä kutsuin väriä koiranpa*kaksi, nykyään tyytyväisenä pukeudun _okraan_.

Vierailija
72/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidanpa muistaa ja taisi samoihin aikoihin paidasta tulla toppi tai joka tank top. 

Jep, ja napapaidasta crop top. Kuinka pimeitä aikoja sitä onkaan joutunut elämään, napapaita. :D.

Vierailija
73/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napapaidat olivat kivoja, olisin käyttänyt, mutta kun vatsa ei ollut litteä 😔

Nolotti ne, joilla oli lantiovyötärömallin farkut hirveän vatsamakkaran kanssa.

Sori, aihe 180° aloituksesta tosin.

Vierailija
74/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala että olen kiitollinen etten ollut muodikas tuohon aikaan, siihen lookkiin taisi yhdistyä korviin saakka kiskotut stringit ("whale tail"). AUH. 

Se parikymppiseni muuten juuri kiitti, että pelastin hänet taannoin perseshortsimuodilta. O tempora, o mores.

Vierailija
75/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herrajumala että olen kiitollinen etten ollut muodikas tuohon aikaan, siihen lookkiin taisi yhdistyä korviin saakka kiskotut stringit ("whale tail"). AUH. 

Se parikymppiseni muuten juuri kiitti, että pelastin hänet taannoin perseshortsimuodilta. O tempora, o mores.

Sehän oli oikeanlaisen vartalon yllä vain todella nam, ainakin omasta mielestäni. Ihan nainen olen. Siis stringit näkyvissä farkuista. Mutta korostan sanaa siihen sopiva kroppa! Eli hyvinkin (ei siis langanlaiha) hoikka pitää olla, että se näyttää seksyltä.

Vierailija
76/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon. Pillifarkut, korkeavyötäröiset housut, kukkakuosi, kauluspaidat, nastakengät, toppahousut, pipot, säärystimet, nahkarukkaset.. Ihan kaikessa en sentään ole mummoutunut, olen alkanut ymmärtää miten kauniita ja ennen kaikkea nukkuessa mukavia pienet silkki/satiinimekot ovat. Nuorena en todellakaan olisi kehdannut sellaisia käyttää.

Vierailija
77/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauluri on siinä mielessä "helppo", kun ei se näy sieltä mihinkään. Itse päätin ruveta pyörräillessä käyttämään kypärän alla kypäräpipoa, mikä on ihan paras siihen käyttöön, mutta myönnän taantuneeni lapsen tasolle sillä tavoin, että olen välillä miettinyt, että kehtaankohan nyt laittaa sitä ja mitäköhän kaverit sanoo siitä. Noloa.

Vierailija
78/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipon. Nuorena piti mennä paljain päin ettei kampaus mene pilalle. Nyt arvostan enemmän lämpöä mitä ulkonäköä.

Olitpa nolo ja tyhmä nuorena. Ettei kampaus mene pilalle! No, voititko sillä kylän parhaan miehen? Ois syytä, sen verran iso uhraus älysi menetyksestä. Kylmä tappaa katsos aivosoluja.

Haha, en tosiaan ollut ainoa, joka paljain päin kulki pakkasella. Aivotkin säilyi ihan käyttökuntoisina. Sitä en osaa sanoa, oliko mieheni kylän paras, mutta olen edelleen sen teini-iän poikaystävän kanssa.

Taidat muuten muistella niitä 80-luvun urbaanilegendoja, jossa paljain päin mopoa ajanut nuori tai märillä hiuksilla uimahallista pakkaseen mennyt kuoli, kun ulkona aivot jäätyi. Parhaimmissa tarinoissa nuori oli ulkona normaalisti, mutta kuoli, kun sisällä aivot alkoivat sulaa.

Tämän saattoi arvata. Ne, joille oman pillun tarjoaminen miehille mahdollisimman nuorena oli tärkeää, olivat kaikkein tyhmimpiä noissa pipoasioissa.

Tämän piti olla asiallinen keskustelu mutta pilluhullu ja besserwisser iskivät.

T. N57 joka ei myöskään käyttänyt pipoa ja on ollut 38 vuotta parisuhteessa ensimmäisen seksikumppaninsa kanssa.

Vierailija
79/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on nuorena ollut ihan liian pieni pipo päässä, sen verran kovat traumat siitä on jäänyt.

Vierailija
80/88 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkien malli muuttunut rajusti: ennen siroja, pikkukorollisia kauniita/maksoi mitä maksoi kenkiä. Nyt tasapohjaisia, lämpimiä, kohtuuhintaisia goretexia (automarketeista saa niitä myös!). No, jalankoko suureni yhdellä lapsen myötä ja tasapohjaiset tuntuu luontevilta. Ja varpaat saa olla leveästi lestissään 😌

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän