Eilinen avaus "Virpoja paskasi pihaamme" pääsi Iltasanomiinkiin =D
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427679949838.html
Ja nuo "toimittajat" uskovat ihan kaiken mitä ihmiset sinne keksii kirjoittaa =D
Kommentit (78)
Laitoin palautetta tästä 'laatujournalismista'. Kummallista väittää että heille ihan tosissaan on näitä juttuja kirjoiteltu.
Meikäläisen palaute kommenttiosiossa julkaistiin!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:32"]tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..
[/quote]
Jos kertoisit heille asian todellisen laidan huomenna, niin tulisi tämän kyseisen lehden "laatujournalismi" useamman tietoon. Jos siis kehtaat paljastaa palstailevasi ;)
Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille.
Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia.
Saisiko linkkiä siihen ketjuun, vai onko se poistettu?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:32"]tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..
[/quote]
Jos kertoisit heille asian todellisen laidan huomenna, niin tulisi tämän kyseisen lehden "laatujournalismi" useamman tietoon. Jos siis kehtaat paljastaa palstailevasi ;)
[/quote]
"Luin yhtä foorumia.."
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille.
Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia.
[/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]
Saisiko linkkiä siihen ketjuun, vai onko se poistettu?
[/quote]
On poistettu
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille. Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia. [/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)
[/quote]
En pyytänyt ketjun poistoa, ihmettelin itsekin miksi se poistettiin. Varmaan siksi, koska siellä oli esim. rasistisia kommetteja.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille. Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia. [/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)
[/quote]
En pyytänyt ketjun poistoa, ihmettelin itsekin miksi se poistettiin. Varmaan siksi, koska siellä oli esim. rasistisia kommetteja.
[/quote]
T. Ilta-Sanomien toimitus
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vainoharhaisuus huipussaan, ne lääkkeet, ne lääkkeet
Mites tosiaan ne muiden kommentit oli eksynyt juttuun, jos sä kerta olet "lähde"? Ei kyllä ole kovin uskottavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:59"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:58"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Vainoharhaisuus huipussaan, ne lääkkeet, ne lääkkeet
[/quote]
T. Hyvä Olo -osio
Luin eilen Iltiksen virpomiskommentteja ja kyllä ne olivat sieltä Iltiksen omasta kommenttipsiosta tämän päiväisetkin. Googlailkaa, sieltä ne löytyvät.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:28"]
Luin eilen Iltiksen virpomiskommentteja ja kyllä ne olivat sieltä Iltiksen omasta kommenttipsiosta tämän päiväisetkin. Googlailkaa, sieltä ne löytyvät.
[/quote]
No saahan ne sinnekin kopioitua, mut kyllä ne täällä ensin oli. Miksi kuvittelet että Sanoma poisti sen ketjun täältä?
Salaliittoteoria? Muistan, kun nauroin tuolle prukumin suustaan ottaneelle ja muutkin kommentit olivat Iltiksen kommenttien alkupäässä. On täällä kyllä vainoharhaista väkeä. Moni kuulkaa kirjoittaa muistojaan moneen paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:25"]
Minusta tuo on kyllä todella epäeettistä tehdä tällaisia ns. uutisia. Jotkut lukee tuotakin lehteä totena. Olisi kyllä ollut syytä mainita että kommentit on av:ltä. Tuohan on ihan keksittyä legendaa.
[/quote]
Tarkistiko toimittaja, pitääkö juttu paikkansa? Journalistin moraali?
tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..