Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilinen avaus "Virpoja paskasi pihaamme" pääsi Iltasanomiinkiin =D

Vierailija
30.03.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1427679949838.html

Ja nuo "toimittajat" uskovat ihan kaiken mitä ihmiset sinne keksii kirjoittaa =D

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..

Vierailija
62/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin palautetta tästä 'laatujournalismista'. Kummallista väittää että heille ihan tosissaan on näitä juttuja kirjoiteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen palaute kommenttiosiossa julkaistiin!

Vierailija
64/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:32"]tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..
[/quote]
Jos kertoisit heille asian todellisen laidan huomenna, niin tulisi tämän kyseisen lehden "laatujournalismi" useamman tietoon. Jos siis kehtaat paljastaa palstailevasi ;)

Vierailija
65/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille.

Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia.

Vierailija
66/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko linkkiä siihen ketjuun, vai onko se poistettu?

Vierailija
67/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:47"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:32"]tänään töissä työkaverit just päivitteli tätä uutista..
[/quote]
Jos kertoisit heille asian todellisen laidan huomenna, niin tulisi tämän kyseisen lehden "laatujournalismi" useamman tietoon. Jos siis kehtaat paljastaa palstailevasi ;)
[/quote]
"Luin yhtä foorumia.."

Vierailija
68/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille.

Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia.
[/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)

Vierailija
69/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]

Saisiko linkkiä siihen ketjuun, vai onko se poistettu?

[/quote]

On poistettu

Vierailija
70/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:53"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille. Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia. [/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)

[/quote]

En pyytänyt ketjun poistoa, ihmettelin itsekin miksi se poistettiin. Varmaan siksi, koska siellä oli esim. rasistisia kommetteja.

Vierailija
71/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:49"]Alkuperäisen jutun kirjoittaja tässä. Haluaisin oikaista hiukan tätä juttua, eli minä olen itse lähettänyt tuo jutun Iltasanomiin, sitä ei suinkaan kopioitu täältä vauva.fi:stä. Kirjoitin siis jutun sekä tänne että Iltasanomille. Tarkoitukseni ei ole lietsoa lapsivihaa vaan herättää keskustelua nykylasten käytöstavoista. Juttu on tosi, uskot sinä sitä tai et. Meillä kävi kyllä ihan normaalejakin virpojia. [/quote] mites noiden muiden kommenttien laita? lähetit nekin ja sit pyysit ketjun poistoa? ootki tää iltasanomiin KIRJOITTANUT ;)

[/quote]

En pyytänyt ketjun poistoa, ihmettelin itsekin miksi se poistettiin. Varmaan siksi, koska siellä oli esim. rasistisia kommetteja.

[/quote]

T. Ilta-Sanomien toimitus

Vierailija
72/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vainoharhaisuus huipussaan, ne lääkkeet, ne lääkkeet

Vierailija
73/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites tosiaan ne muiden kommentit oli eksynyt juttuun, jos sä kerta olet "lähde"? Ei kyllä ole kovin uskottavaa.

Vierailija
74/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Vainoharhaisuus huipussaan, ne lääkkeet, ne lääkkeet

[/quote]

T. Hyvä Olo -osio

Vierailija
75/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen Iltiksen virpomiskommentteja ja kyllä ne olivat sieltä Iltiksen omasta kommenttipsiosta tämän päiväisetkin. Googlailkaa, sieltä ne löytyvät.

Vierailija
76/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 17:28"]

Luin eilen Iltiksen virpomiskommentteja ja kyllä ne olivat sieltä Iltiksen omasta kommenttipsiosta tämän päiväisetkin. Googlailkaa, sieltä ne löytyvät.

[/quote]

No saahan ne sinnekin kopioitua, mut kyllä ne täällä ensin oli. Miksi kuvittelet että Sanoma poisti sen ketjun täältä?

Vierailija
77/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaliittoteoria? Muistan, kun nauroin tuolle prukumin suustaan ottaneelle ja muutkin kommentit olivat Iltiksen kommenttien alkupäässä. On täällä kyllä vainoharhaista väkeä. Moni kuulkaa kirjoittaa muistojaan moneen paikkaan.

Vierailija
78/78 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:25"]

Minusta tuo on kyllä todella epäeettistä tehdä tällaisia ns. uutisia. Jotkut lukee tuotakin lehteä totena. Olisi kyllä ollut syytä mainita että kommentit on av:ltä. Tuohan on ihan keksittyä legendaa.

[/quote]

Tarkistiko toimittaja, pitääkö juttu paikkansa? Journalistin moraali?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä