Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Johtuuko naisten passivisuus seksissä tiedon tai osaamisen puutteesta?

Vierailija
30.03.2015 |

Ettekö te oikein tiedä, miten tulisi toimia ja liikkua jotta olisi "aktiivinen"? Vai jännittääkö se tilanne muka niin paljon, ettei pysty muuhun kuin makaamaan paikallaan ja avaamaan reidet?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"]

Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi'

[/quote]

...Tai sitten ihan vain siksi, ettei mies tulisi (taas) ennen aikojaan.

[/quote]

Tämä.

Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan.

Vierailija
62/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"]

Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi'

[/quote]

[/quote]

Mieshän tulee juuri oikeaan aikaan silloin kun tuntuu, että siemen irtoaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]

Tämä.

Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan.
[/quote]
Miksi ei voi ottaa toista tai jopa kolmatta kertaa putkeen, jos on kestävyydessä ongelmia? Kestävyys paranee joka kerta ja pienen paussin jälkeen pelin saa seisomaan.

Vierailija
64/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se miehen passiivisuus sitten johtuu, eikö ne osaa? 50 kumppanin kokemuksella noin puolet miehistä on ollut lahnoja. Ratsastaessa ovat maanneet kuin lahnat. Pannessa ei osaa kuin jyystää ees taas. Yksi rakastaja minulla kerran oli, joka osasi vaihdella rytmiä, pyörittää lantiota ja osasi kyrvällään (siis pelkällä kyrvällä) antaa mulle ihan uskomattomia orgasmeja.
Itse aktin aikana olen rytmissä mukana, jos takaapäin. Supistelen lantiopohjanlihaksia. Tykkään suihinotosta. Lähetyssaarnaajassa tykkään suudella, pussaan miestä kaulaan. Kiedon kädet ympärille tai otan pakaroista kiinni ja painan miestä syvemmälle. Runkkaan miestäni jos hän haluaa. Seksiä annan aina kun mies haluaa. Harmi vasn, että mieheni on nykyään lahna sängyssä, eikä hänen puolelta juuri seksiä heru..

Vierailija
65/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"] Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi' [/quote] ...Tai sitten ihan vain siksi, ettei mies tulisi (taas) ennen aikojaan. [/quote] Tämä. Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan. [/quote] Miksi ei voi ottaa toista tai jopa kolmatta kertaa putkeen, jos on kestävyydessä ongelmia? Kestävyys paranee joka kerta ja pienen paussin jälkeen pelin saa seisomaan.

[/quote]

Tätäpä olen mieheltä kysynyt. Ei kuulemma jaksa, eikä ole enää tarvettakaan, kun itse on saanut. Että semmoisia uroita näillä nurkin.

Vierailija
66/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen alla on kiimainen olo, kun hän kannattelee itseään käsillään. On ihanaa sivellä vahvoja käsivarsia, ujuttaa kättä selkää pitkin pakaroille,suudella korvannipukoita,kaulaa. Levittää reidet ja ohjata miehen sykkivä tykki kuumaan koloon. Kuiskata, että hidasta tahtia,että nautinto kestää kauemmin.

Vierailija
67/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 14:46"]Sitä saa mitä tilaa. Mies joka vaivautuu hyvään esileikkiin saa hyvää esileikkiä itsekin ja sama pätee seksiin. Seksin aikana vartalon hively, suutelu, tuhmien puhuminen, koskettelu, yleisesti "haluaminen" lisää toisen osapuolen halua myös ja seksi on jännittävämpää, aktiivisempaa ja miellyttävämpää molemmille.
[/quote]

Niin voisi luulla. Vaimoni on lahna eikä välitä esileikistä. Valittaa vain kun aika kuluu hukkaan.

Lasten takia jaksan. Antaa vaimon viettää sitten sitä tärkeää televisio- ja some-aikaansa.

Vierailija
68/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

65 jatkaa viel, että tämä hyvä rakastajamies, joka osasi tehdä lantiollaan muutakin kuin ees taas liikettä harrasti tanssia kilpatasolla (fusku,jive ym..). Et kannattaa ihan muidenkin miesten pyörittää joskus lantiota, että ei ole niin kankea, muualta kuin kyrv.....stä :-)

Vierailija
69/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:42"]

Samaa peliä sopisi tuijotella myös naisten jotka vaativat miehiltä ekalla kerralla eroottisten romaanien tyyliin täydellistä toisen halujen aavistamista ilman mitään vihjettä. Jos ei onnistu, niin toista kertaa ei tule. Näinhän se näillä prinsessoilla menee.

Ei ole kaikkien naistenkaan taidoissa ylistämistä, mutta itsevarmuus on kyllä kohdallaan. Taisi olla toisessa ketjussa tällä palstalla, kun joku nainen julisti, että miehellä pitäisi riittää että saa hänen vartalonsa hyväiltäväksi. Lievää ylimielisyyttä havaittavissa.

[/quote]

Jos sulla kovin usein on tunne, että joudut ihan hakuammuntana arvailemaan seksikumppanisi haluja ja tunteita, niin sulla on joko ollut tosi paska mäihä tai sitten sulla on jotain ongelmaa toisen ihmisen lukemisessa. Kyllä kai nyt normaali ihminen näkee, tykkääkö toinen vai eikö tykkää.

[/quote]

Jos toinen näyttää siltä, ettei se tykkää, niin se on helppo huomata. Se onkin sitten ainoa asia mistä mies voi olla varma. Se on niin monissa lehdissä ja palstoilla todetta, että iso osa naisista feikkaa. Se tarkoittaa sitä, että voit kuvitella tyydyttäneesi toisen, vaikka et ollut lähelläkään. Varmaan juuri siksi miehille on tärkeää, että nainen olisi aktiivinen sängyssä ja näyttäisi kiihkonsa. Se on varmin merkki naisen nautinnosta ja halusta.

Ja toisaalta miksi minä kovin montaa eri lähestymistapaa sillä ekalla kerralla kokeilisin jos nainen ei mua osaa käsitellä? Aktiivisuudestahan tässä on kysymys. Jos naista ei kiinnosta olla aktiivinen, niin kyllä minunkin intoni laskee.

Ehkä minulla on sitten käynyt huono tuuri. Minulla on ollut vain kymmenkunta seksipartneria eikä niistä ole löytynyt kuin kaksi jotka ovat osanneet kertoa toiveistaan. Itse aktiivisia on ollut kolme. Loput sitten enemmän tai vähemmän passiivisia. Ja ennen kuin joku kommentoi, niin voin kertoa että nämä on pääasiassa parisuhteista. Yhden illan jutut on jäänyt pariin kertaan.

Vierailija
70/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan noista asioista, uteliaisuuden puuttumisesta ja matalasta itselle asetetusta rimasta, joka johtuu alhaisista perushaluista. Sekä narsistisesta kiihottumistavasta. Miehen ei tulisi ikinä syyllistää itseään naisen passiivisuudesta muiden mielenterveysongelmien päälle, vaan yrittää ottaa oma nautintonsa ja orgasminsa ja olla ylianalysoimatta asioita.

Naisiahan ei tunnetusti kiinnosta kosketella miehiä hirveän paljon eikä varsinkaan herkimmistä paikoista, joten tuntuma puuttuu ja halukaan ei ole, vaikka mies olisi minkälainen adonis. Sen lisäksi naisen itseluottamus on kovasti kiinni miehen alisteisesta asemasta, jossa mies on subjekti ja nainen objekti ja kaikki naisen aktiivisuus vaarantaa tuon naisen objektiaseman. Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi' ja alkaisi pitämään itseään tasavertaisena. Naisten intresseissä on pitää mies aina vähän nälkäisenä ja saada mies pitämään kaikkea seksiä palveluksena, josta tulisi olla kiitollinen ja antaa heti näpeille, jos miehen itseluottamus nousee liikaa.

Yhdynnän aikanahan kumpikaan osapuoli ei voi kuitenkaan paljoa tehdä, koska yhdyntä on kaikista monotonisin ja rajoittavin seksimuoto.

Myös samaistumisongelma voi vaivata joitakin naisia, koska monet naiset eivät kaipaa seksiä ollenkaan ja monille muille se on pikkujuttu. Miehellä taas samanlaista samaistumisongelmaa ei ole, koska jokainen mies on yhtä seksuaalinen kuin maailman seksuaalisin nainen ja voi kuvitella miten tärkeää seksi olisi myös naiselle. Nainen taas voi harvemmin oman kokemuksensa kautta käsittää sen tärkeyttä miehelle kuin päinvastoin.

-Mies 29v-

[/quote]

No niin, johan paikalle saapui kaikkien seksialojen asiantuntija, joka ei ole edes pitänyt tyttöä tai poikaa kädestä, saati sitten poskisuukkoa saanut. Onneksi sinä et ole kiinnostunut esimerkiksi fysioterapiasta tai itselääkinnästä, joiden saralla hirveä innostus ilman minkäänlaista tietoa ja kokemusta saisi aikaan pahaakin tuhoa. Nyt olet vain turhana palstan tukkona tunkemassa joka väliin kuin uhmaikäinen karkkikaupassa.

Vierailija
71/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"] Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi' [/quote] ...Tai sitten ihan vain siksi, ettei mies tulisi (taas) ennen aikojaan. [/quote] Tämä. Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan. [/quote] Miksi ei voi ottaa toista tai jopa kolmatta kertaa putkeen, jos on kestävyydessä ongelmia? Kestävyys paranee joka kerta ja pienen paussin jälkeen pelin saa seisomaan.

[/quote]

Tätäpä olen mieheltä kysynyt. Ei kuulemma jaksa, eikä ole enää tarvettakaan, kun itse on saanut. Että semmoisia uroita näillä nurkin.
[/quote]
Ompa ihme mies. Joskus jos kuti on löysässä jatkamme esileikkiä tai annan vaimolle orgasmin suulla ja käsin. Sitten kun peli seisoo pääsen heti valmiiksi kosteaan koloon. Toinen pano on pidempi ja vaimo tulee yleensä myös helpommin toisen kerran ja itsellekin toinen orgasmi on yleensä voimakkaampi.

Vierailija
72/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"]

Mistä se miehen passiivisuus sitten johtuu, eikö ne osaa? 50 kumppanin kokemuksella noin puolet miehistä on ollut lahnoja. Ratsastaessa ovat maanneet kuin lahnat. Pannessa ei osaa kuin jyystää ees taas. Yksi rakastaja minulla kerran oli, joka osasi vaihdella rytmiä, pyörittää lantiota ja osasi kyrvällään (siis pelkällä kyrvällä) antaa mulle ihan uskomattomia orgasmeja. Itse aktin aikana olen rytmissä mukana, jos takaapäin. Supistelen lantiopohjanlihaksia. Tykkään suihinotosta. Lähetyssaarnaajassa tykkään suudella, pussaan miestä kaulaan. Kiedon kädet ympärille tai otan pakaroista kiinni ja painan miestä syvemmälle. Runkkaan miestäni jos hän haluaa. Seksiä annan aina kun mies haluaa. Harmi vasn, että mieheni on nykyään lahna sängyssä, eikä hänen puolelta juuri seksiä heru..

[/quote]

Ehkä se johtuu naisen taidoista tai ulkonäöstä, kun into loppuu. Tai sitten heillä vaan on vaikeuksia keskittyä tekemiseen ja nautintoon samaan aikaan.

Vierailija
73/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:30"]

Mä en myöskään jaksa uskoa, että kukaan nainen (ellei halvaantunut) vain makaisi kuin lahna seksin aikana.

Taitaa olla petturimiesten urbaanilegendaa:"PAKKO saada pillua, kun kotona muija makaa kuin lahna...".

[/quote]

Ootko tosissasi? Et oo tainnut tätä palstaa paljon lukea. Haepa sellaisia ketjuja, joissa puhutaan siitä, miten seksielämä on nuupahtanut, mies on itsekäs sängyssä, ei harrasteta lainkaan esileikkejä, kumman tahansa puolison haluttomuudesta jne. jne. Löydät kyllä hyvin nopeasti ainakin rivien välistä sen tiedon, että lahnoja on todellakin olemassa.

Syyt, miksi nainen lahnailee, on sitten moninaiset: seksi ei kiinnosta lainkaan ja sitä harrastetaan vain velvollisuudentunnosta, seksi on tylsää ja kaavamaista, esileikkiä ei ole, mies purkaa vain paineensa eikä huomioi naista lainkaan, mies tulee liian nopeasti, nainen ei osaa, tiedä eikä jaksa harrastaa ns. hyvää seksiä, nainen kiristää miestä hyvällä seksillä ja tarjolla on siksi vain huonoa, jommalla kummalla on rakastaja eikä energiaa ja innostusta riitä enää kotisängyssä, pariskunta on eron partaalla jne.

Siinä aika monta perustetta lahnailulle. Osa on täysin asennejuttuja, osa taas sellaisia, jotka paranee vain kumppania vaihtamalla.

Vierailija
74/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"] Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi' [/quote] ...Tai sitten ihan vain siksi, ettei mies tulisi (taas) ennen aikojaan. [/quote] Tämä. Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan. [/quote] Miksi ei voi ottaa toista tai jopa kolmatta kertaa putkeen, jos on kestävyydessä ongelmia? Kestävyys paranee joka kerta ja pienen paussin jälkeen pelin saa seisomaan. [/quote] Tätäpä olen mieheltä kysynyt. Ei kuulemma jaksa, eikä ole enää tarvettakaan, kun itse on saanut. Että semmoisia uroita näillä nurkin. [/quote] Ompa ihme mies. Joskus jos kuti on löysässä jatkamme esileikkiä tai annan vaimolle orgasmin suulla ja käsin. Sitten kun peli seisoo pääsen heti valmiiksi kosteaan koloon. Toinen pano on pidempi ja vaimo tulee yleensä myös helpommin toisen kerran ja itsellekin toinen orgasmi on yleensä voimakkaampi.

[/quote]

Mikäli yhtään on uskominen kokemuksiin, nettipalstoihin ja kuulopuheisiin, tuo laiskempi ja itsekkäämpi versio miehestä on ylivoimaisesti yleisempi kuin kuvailemasi (ja edustamasi) laji.

Vierailija
75/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vanhan rakuunan pakko puuttua keskusteluun. Jos pariskunnan molemmat puoliskot on rakastelussa henkisesti mukana, ja kokevat seksin jonain, jota tehdään yhdessä, ei kummallekaan varmaan tule tunnetta että toinen vain makaa lahnana. Kyllä mieskin sen tajuaa, jos nainen on henkisesti aivan muualla. Jos seksi on suoritus, niin haluan että suoritamme sen yhdessä.

Vierailija
76/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:26"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 16:05"] [quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 15:55"] Naiset voivat taktikoida ja antaa miehelle pikkualmuja, mutta eivät välttämättä halua antaa 'liikaa' hyvää, ettei mies 'ylpistyisi' [/quote] ...Tai sitten ihan vain siksi, ettei mies tulisi (taas) ennen aikojaan. [/quote] Tämä. Mitenkähän monen lahnailun takana onkaan se, että nainen pystyy kyllä saamaan nautintoa irti lahnailemallakin, mutta jos käy aktiiviseksi, mies laukeaa alta minuutin ja se on siinä sitten. Eli parempi maata vaan hiljaa ja toivoa, että tällä kertaa ehtis itsekin mukaan. [/quote] Miksi ei voi ottaa toista tai jopa kolmatta kertaa putkeen, jos on kestävyydessä ongelmia? Kestävyys paranee joka kerta ja pienen paussin jälkeen pelin saa seisomaan. [/quote] Tätäpä olen mieheltä kysynyt. Ei kuulemma jaksa, eikä ole enää tarvettakaan, kun itse on saanut. Että semmoisia uroita näillä nurkin. [/quote] Ompa ihme mies. Joskus jos kuti on löysässä jatkamme esileikkiä tai annan vaimolle orgasmin suulla ja käsin. Sitten kun peli seisoo pääsen heti valmiiksi kosteaan koloon. Toinen pano on pidempi ja vaimo tulee yleensä myös helpommin toisen kerran ja itsellekin toinen orgasmi on yleensä voimakkaampi.

[/quote]

On myös naisia, joita ei toinen kierros houkuta. Ja kun oma nautinto on saatu, niin maataan tylsistyneen näköisenä odottamassa, koska se mies laukeisi.

Vierailija
77/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin kiinnostaa kokeilla eri asentoja ja tehdä vaikka mitä tuhmaa yms mutta esim kondomi haittaa joskus yhdyntää. Esim viimekerralla jätkällä ei millään toiminut alakerta kun kondomi laitettiin.. Ja sitten suihinotto, mitä jos toisella on sukupuolitauteja? Ei huvita imeskellä sellasta kyrpää. Jos olisi poikaystävä ja testeissä käyty niin voi että mitä kaikkea sitä tekis! N20

Vierailija
78/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisuuteni taitaa johtua mieheni perussuomalaisuudesta ja mamuvihasta

Vierailija
79/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mulle tuli aloituksesta vähän sellainen olo, että naisen pitäisi olla aktiivinen, vaikkei nainen saisi siitä mitään nautintoa. Miehet tuntuvat valittavan paljon pillun puutetta, ja sitten kun sitä saadaan se ei riitäkään.

Tuli mieleen mainio, tositapahtumiin perustuva sarjakuvaromaani, jonka juuri luin. Ulli Lust: Tänään on loppuelämäsi viimeinen päivä. Siinä nuori tyttö raiskataan/painostetaan seksiin ja mies kehtaa vielä valittaa, kun tyttö ei ole aktiivinen ja näytä nauttivan.

Eiköhän nuo jutut kannata selvittää sen kulloisenkin seksikumppanin kanssa, mitä kukakin haluaa.

Vierailija
80/89 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on oikeasti keskittymiskyvyssä ongelmaa :D (adhd:takin olen epäillyt) Ja sitten toinen asia on että pelkään hirveesti että se miehen penis jotenkin nyrjähtää jos hirveästi liikun ja että sitä sattuu!