Kiitollisuuspäiväkirja (En jaksa negatiivisten keskustelujen lukemista enää!)
Kiitollisuus lisää onnellisuutta.
Kiitos että elämme tällä hetkellä rauhan aikaa.
Iloista loppuvuotta kaikille!
Kommentit (41)
Käytiin eilen hakemassa joulukuusi ja koristeltiin yhdessä :)
Ihanaa, kun saan ajatella kaikista ihmisistä hyvää.
Meilläkin koristeltiin kuusi eilen ja käytiin pihasaunassa. Ensimmäinen joulu uudessa kodissa tulossa.
Taas yksi päivä lusittuna henkisessä vankilassa, kai se positiivista.
Ei muutosta näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutosta näkyvissä.
Nyt sinulla on mahdollisuus kehittyä. Hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutosta näkyvissä.
Oma valinta on jäädä kerta toisensa jälkeen. Kohti eroa ja positiivista muutosta, pystyt siihen kyllä. Jokaikisellä ihmisellä on ne voimat sisällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muutosta näkyvissä.
Oma valinta on jäädä kerta toisensa jälkeen. Kohti eroa ja positiivista muutosta, pystyt siihen kyllä. Jokaikisellä ihmisellä on ne voimat sisällään.
Anteeksi, luin henkisessä väkivallassa 🙊
Noh kyllä siitä henkisestä vankilastakin voi omalla päätöksellään erota, tai ei ainakaan kukaan muukaan tule sitä repimään sinusta irti.
Kiitos vapaapäivästä ja siitä että sain aamulla nukkua niin pitkään kuin tahdon
Nyt koiran kanssa aamulenkille eikä ole kiire minnekään. Kiitos siitäkin
Ihana hiljainen aamu tunnelmallisessa valaistuksessa, kissan kehrätessä vieressä :3
Olen kiitollinen kodistani, jossa saan viettää ensimmäisen jouluni.
Kiitos kotiinkuljetuspalveluista.
Kiitos sunnuntaiaamusta; hiljainen koti, hyvä kahvi, tunnelmalliset valot. Kiitos mahdollisuudesta tehdä tänään pieniä jouluaskareita, kiitos siitä että minulla mies tekemässä niitä kanssani. Kiitos, että huomenna on maanantai ja minulla mahdollisuus mennä ihanaan työpaikkaani.
Kiitos siitä, ettei minua nyt paina mikään iso asia henkisesti, kiitos että saan tukea ja osaan sitä pyytää, jos niin kuitenkin käy. Kiitos siitä luottamuksesta, että elämä kantaa.
Kiitos kun saan olla eläkkeellä vailla taloudellisia huolia kivassa tilavassa velattomassa kodissani suht terveenä. Kiitos, että lapsilla on kaikki ok; puolisot, kodit ja ammatit. Kiitos poikani perheen kolmesta pienestä, joille minä, mummu, olen odotettu leikkikaveri. Kiitos, että saan pitää sylissäni noita kolmea, hoivata, suukottaa ja leikkiä ja kiitos, että bonuslapsenlapseni menestyy ala-asteella hyvin ja hän on hellä kolmelle pienelle sisarukselleen. Kiitos, että poikani perheen uusi ihana talo on keväällä valmis. Kiitos, että tyttären perheen lapsi pääsi yliopistoon ja hänellä on ihana avopuoliso.
On niin paljon josta saan olla kiitollinen, vielä se, että nyt minulla on auto, liki 20 vuoden autottoman vuoden jälkeen.
Lista on pitkä mutta todellakaan aina ei nuo kaikki ole ollut näin hyvin, siksipä olenkin niin kiitollinen nyt. Kiitos!
Hyvää joulua teille kaikille!
Olen kiitollinen siitä, että meillä on puolison kanssa pitkä ja sopusointuinen avioliitto, neljä tervettä ja ainakin omaan silmääni hyvinvoivan oloista lasta. Työpaikat molemmilla. Molempien vanhemmatkin vielä elossa ja sukua paljon. Koronakaan ei ole meidän lähipiirissä vielä aiheuttanut vakavia ongelmia. Vähän muka stressaankin perhejoulun ja sukukyläilyjen valmisteluista, mutta samalla rakastan joulupuuhaamista ja tiedostan miten ainutlaatuisia nämä joulut on tässä elämänvaiheessa. Ihanaa joulua kaikille!
Kiitos että täällä luonto on lähellä arkea.
Kiitos että oloni on jo parempi niin että uskallan ehkä syödä jotain. Sain työpaikaltani vatsatautitartunnan ja eilinen meni ripuloidessa ja oksennellessa. Tänään on jo parempi olo.
Kiitos vapaudesta olla tekemättä kiitollisuuspäiväkirjaa.
Kiitos pentulivestä :)