Kulkeeko muut vesisateella taksilla?
Millä ihmiset kuljette paikasta a paikkaan b jos sataa vettä kaatamalla? Itse käytän taksia etten kastu märäksi, enkä myöskään tahdo että auto likaantuu kuravedestä.
Kommentit (28)
Täällä keuhkoo nämä "liikun tosi paljon, kun käyn kolmesti viikossa jumpassa" tyypit. Se ei kuulkaa riitä yhtään mihinkään, jos muuten liikutte vain autolla. Liikunnallinen elämäntapa tulee juuri niistä arjen pikku valinnoista, että mennään kävellen tai pyörällä ja ne jumpat on vain ekstraa siihen päälle. Mutta menkää toki taksilla kuntosalille :-D
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:20"]..samaa sarjaa kuin "portaiden käyttäjät". On hurjaa arkiliikuntaa ja vara katsoa nenää pitkin hissin (tai vaikka sen taksin) käyttäjiä :D
[/quote]
Joopa joo, todennäköisesti se portaiden käyttäjä tekee automaattisesti sen valinnan, että menee portaita pitkin. Se kato olisi vähän se idea, liikkuminen tulee luonnostaa, sitä ei lähdetä erikseen jonnekin salille harrastamaan ja muuten ei eväänsä liikauteta.
Ajattele että saat ihanan happirikasta hoitoa ihollesi.
Ei ole olemassa vääriä säitä, on vain vääriä varusteita.
Miksi minä taksilla kulkisin, kun on sateenpitävä auto? Ja kun auto likaantuu, pesen sen. Sateessa liikun vain poikkeustapauksessa ilman autoa.
Kulkisin taksilla jos olisi siihen varaa. Keljuttaa todella lähteä kävelemään tai pyöräilemään kaatosateeseen. Vaikka kuinka vedän päälle vettähylkivän tuulipuvun, hupun syvälle päähän ja jalkaan vettähylkivät tossut niin kyllä se rankkasade tulee tosi nopeasti niistä läpi. Muistan viime kesältäkin yhden kerran kun piti pyöräillä rankkasateessa ja tunsin miten vesi valui ensin tuulipuvun hupun ja edustan läpi. Kun pysähdyin liikennevaloihin niin vesi valui selästäkin läpi ja olin perillä täysin läpimärkänä.
En oo kansanedustaja, en voi laittaa veronmaksajien piikkiin taksikyytejä. En myöskään asu pääkaupunkiseudulla, jossa on varaa valita monenlaisesta julkisesta menopelistä. Omalla autolla kuljen, ei meidän kaupungissä näille nurkille edes tule bussia.
Vaikutat ap jokaisen miehen kauhulta.. Missä on selkäranka, jonkun pitäisi heittää sut tänään ulos kun kunnolla pyryttää.