Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko "salaa" tyytyväinen vähempään?

Vierailija
30.03.2015 |

oletko valinnut jotain elämääsi, vaika olisi mahdollisuus kalliimpaan, paremmin palkattuun jne. koska olet onnellisempi vähemmällä? onneaan ei kannata toitottaa turuilla ja toreilla, joten nyt tässä ketjussa voi kertoa :=)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en. Salaa tyytymätön moneenkin asiaan kyllä. En käsitä, miksi tuollaiset valinnat ois salaisuus?

Vierailija
2/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen kotiäitinä vaikka olisi mahdollista olla töissä :)
Vähemmälläkin rahalla pärjätään oikein hyvin.
Muille väitän että haluaisin tehdä muutakin mutta oikeasti en halua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän tietoisesti vaatimattomammin

Vierailija
4/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ollut vähempään tyytyväinen - kotikasvatuksen tulosta. Se ei mitenkään tehnyt minua onnellisemmaksi elämässä.

Vasta kun ymmärsin aikuisiällä, että miksi tyytyä vähään, kun koko elämä on avoinna ja minullakin on siihen täydet mahdollisuudet. Vuosia ehti mennä hukkaan ennen kuin ymmärsin oman arvoni.

Ansaitsen nykyään hyvin arvostetussa työssä mutta en prameile turuilla enkä toreilla. Olen onnellinen tässä päivässä iloiten parisuhteeni hyvinvoinnista.

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pyrin aina valitsemaan parhaan, minulle sopivimman vaihtoehdon.

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään mieltä opiskella sata vuotta saadakseni jatko-opiskella, ja vähän vielä lisää jatko-opiskella, jotta voin (mikäli elän vanhaksi) paiskia 30 vuotta tienaten paaaaaljon rahaa, elellä leveästi ja sitten kuolla pois. Rakastan kyllä luksusta enkä aio elää elämääni betonihelvetin vuokraluukussa, mutta en tarvitse 2000 e maksavaa sänkyä kun saan 500 eurolla hienon ja hyvä, tai jotain 1500 e maksavaa merkkilaukkua, jos voin saada satasellakin kivan ja kestävän nahkalaukun.

Toki olen myös laiska kouluopiskelija eikä vuosien pänttäys ole minun heiniäni alkuunkaan. Mutta ihan oikeasti en edes tavoittele mitään miljonäärielämää.
Oppia voi muutenkin kuin koulunpenkillä olematta silti elämäm kolulainen...

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole salaa tehnyt valintojani, mutta aika vähään olen tyytyväinen, kun nuo yleisimmät rahareiät (muoti, matkat, ravintolat) eivät kiinnosta juuri lainkaan. Lienen aika harvinainen siinä, että on hauskempi kuulla toisten matkoista kuin tehdä niitä itse.

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun ympäristön ongelma on nimenomaan liian vähään tyytyminen (lammasmaisesti hymyillen ja rationalisoiden että afrikkalaisella alasimen alle jääneellä hyppyrotalla on asiat huonommin). Sisällä ollaan täynnä itsevihaa ja kuollaan johonkin kasvaimeen ennen aikojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi