Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pahaa on aikaisin sitoutumisessa?

Vierailija
30.03.2015 |

Olen 29v. ja ollut mieheni kanssa yhdessä 21-vuotiaasta. Miksi av-palstalla inhotaan heitä, jotka ovat sitoutuneet varhain?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 01:11"]Olen 29v. ja ollut mieheni kanssa yhdessä 21-vuotiaasta. Miksi av-palstalla inhotaan heitä, jotka ovat sitoutuneet varhain?
[/quote]

En ihmettelisi tuollaista kuten teidän tapauksessanne. Ne jotka ovat varhaisteineinä (14-15v.) Alkaneet seurustelemaan ja menevät sitten naimisiin joskus 23v. Ihmetyttävät eniten. Ihminen muuttuu niin paljon teini-iästä aikuisuuteen mennessä, että veikkaan näiden pariskuntien huomaavan jossain vaiheessa ennen 30 ikävuotta olevansa naimisissa täysin tuntemattoman ihmisen kanssa.

Ja mitä meinaat sanalla "sitoutua"? Monelle jo avoliittokin on vahvaa "sitoutumista" eivätkä koskaan naimisiin edes mene.

Vierailija
2/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aikaisin sitoutumisessa ei ole mitään pahaa.
T: 38 vuotias joka on ollut puolisonsa kanssa jo 22 vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään

Vierailija
4/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole aikaisin sitoutunut.

Vierailija
5/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni seurustelee 21-vuotiaana. En pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Osa suhteista sitten jatkuu monia vuosia, osa taas ei.

Vierailija
6/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme siis naimisissa ja meillä on lapsia. Käsittääkseni kaikki alle 3-kymppisenä sitoutuneet ovat av-palstalla kirottuja kohtaamaan neljänkympin kriisin ja avioeron :-) ap

Vierailija
7/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo aikaisin sitoutumista? Mä olen ainaajatellut, että ne yläasteella solmitut suhteet.

Mun mielestä nuorten aikuisten sitoutuminen on ihan suotavaa, ei ollenkaan paheksu.

Nimim. Siippa löytyi 21 vuotta sitten kun olin 21v.

Vierailija
8/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 02:07"]

Onko tuo aikaisin sitoutumista? Mä olen ainaajatellut, että ne yläasteella solmitut suhteet. Mun mielestä nuorten aikuisten sitoutuminen on ihan suotavaa, ei ollenkaan paheksu. Nimim. Siippa löytyi 21 vuotta sitten kun olin 21v.

[/quote]

Mene lukemaan mikä tahansa ketju, jossa 20-22-vuotias kirjoittaa aikeestaan mennä naimisiin. Ukko pettää, nainen on mt-ongelmainen, suhde on huono koska täytyy todistella, ovat liian nuoria ja liian tyhmiä... Ja sitten erotaan ja mennään toiselle kierrokselle. 

Vierailija
9/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin mieheni 18-vuotispäivänäni. En kyllä koskaan pitänyt tuota liian nuorena sitoutumisena. Eri asia ehkä olisi ollut jos olisimme olleet 15.

Vierailija
10/10 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi