Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten melatoniinin ottamisen jälkeen pitäisi olla?

Vierailija
29.03.2015 |

Pitääkö mennä pötkälleen vai voiko jäädä sohvalle katsomaan telkkaria? 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa. Ota pillerisi ja kömmi sänkyyn sitten kun alkaa väsyttää. Siinä puolen tunnnin päästä.

Vierailija
2/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko siinä pakkausselosteessa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:40"]

Sanotaanko siinä pakkausselosteessa? 

[/quote]

Siinä sanotaan, etttä viimeistään kympin uutisten jälkeen pitää mennä maate.

Vierailija
4/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:40"]Sanotaanko siinä pakkausselosteessa? 
[/quote]

Siinä ei ole pakkausohjetta, siis jos ostaa reseptituotetta. Minulle neurologi sanoi että ota noin tunti ennen nukkumaanmenoa. Kokeilin pari viikkoa, eri annostuksella 3-9 mg. Ei auttanut unettomuuteeni tippaakaan. Menin yleensä lukemaan sänkyyn oton jälkeen. Menin siihen unitutkimukseen jossa selvisi syy unettomuuteeni. Siihen vaivaan ei melatoniinit tule koskaan auttamaan

Vierailija
5/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan itse yleensä n puoli tuntia ennen nukkumaan menoa. Siinä välissä teen ilta toimet; pesen hampaat, meikit, haen vettä ja kuuntelen jotain rauhallista musiikkia tms. Yli 5mg ei ole järkeä melatoniinia ottaakkaan kun ei se siitä eteenpäin mitenkään auta. Ite otan vitosta ja se väsyttää kyllä just sen 30min jälkeen jonkun 30minuuttia mut kyllä mä hereilläkin pysyn jos taistelen :D
Sanoisin että on kiinni myös asenteesta. Telkkarin äärestä pois ja kirja vaikka kouraan tai tee jotain muuta simppeliä mikä rauhottaa. Hyviä unia :)

Vierailija
6/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka mennä heittelemään kärrynpyöriä pihalle jos haluat. Ei se ole mikään vahva huume vaan luonnollinen kehon hormoni, ei tarvitse liikaa varoa.

Vierailija
7/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan 3-4mg melatoniinia n klo 20.30  jos haluan mennä nukkumaan klo 22. Ihan normaalia iltaa vietän, luen, katson tv:tä, olen perheen kanssa. Menen nukkumaan kun alkaa nukuttamaan. Ei se mikään unilääke ole:D

Vierailija
8/8 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 tuntia ennen nukkumaamenoa pitäisi ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme