Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Orimattilan äitiysneuvolasta!?!?!?!

Vierailija
15.09.2006 |

mitä mieltä ootte olleet? lääkäreistä? terveydenhoitajista?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mä tykkäsin kovasti käydä siellä. Terveydenhoitaja oli mukava, ja pitkät tovit juteltiinkin siellä. Lääkäreistä on vaikea sanoa, kun joka kerta oli eri lääkäri. Ihan siedettäviä nekin. Itte olen useammassa äitiysneuvolassa ollu asiakkaana ja kyllä täällä on paras palvelu.

Vierailija
2/3 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla terkkatäti tosi mukava, mutta lääkäri tuntuu puhuvan välillä puuta heinää, kerrankin valittelin että kun supistelee kipeesti viikoilla 19, niin sanoi että ei mitään hätää ja kun pyysin silti lähetettä päksii niin alkoi nauramaan ja sanoi että mitä turhia sinne mennä kun hänkin osaa katsoa kohdunsuun tilanteen, noh katsoi sen ja sanoi ettei mitään hätää että ei ole auki paikat, menin illalla kuitenkin suoraan päksiin ja ottivat ihme ja kumma vastaan siellä, kattoivat että auki on 2cm ja kipeät supistukset ei normaaleja! eli empä kovin enään luota kyseiseen lääkäriin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mulla terkkatäti tosi mukava, mutta lääkäri tuntuu puhuvan välillä puuta heinää, kerrankin valittelin että kun supistelee kipeesti viikoilla 19, niin sanoi että ei mitään hätää ja kun pyysin silti lähetettä päksii niin alkoi nauramaan ja sanoi että mitä turhia sinne mennä kun hänkin osaa katsoa kohdunsuun tilanteen, noh katsoi sen ja sanoi ettei mitään hätää että ei ole auki paikat, menin illalla kuitenkin suoraan päksiin ja ottivat ihme ja kumma vastaan siellä, kattoivat että auki on 2cm ja kipeät supistukset ei normaaleja! eli empä kovin enään luota kyseiseen lääkäriin....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi