Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden aikainen painonnousu!?!

Vierailija
29.03.2015 |

Itku meinasi tulla edellisessä neuvolassa. Raskausviikkoja 30, kiloja tullut vähän päälle 20! Joo, tottakai tärkeintä että rakas lapseni on kunnossa ja olen jo hyväksynyt kaikki muutokset mitä tämä raskaus kroppaani tuo, mutta onhan tämä nyt aika muutos, nämä kilot tulleet viikkojen 15-30 välissä, eli 15 viikon aikana. Mites teillä, paljon tullut, ja missä ajassa lähtenyt pois?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:31"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:09"]

Ei tarvitse, mutta se helpottaa. Jos mun jokaista elämän käännettä seuraisi miljoonat ihmiset, voisin ehkä kiinnittää enemmän huomiota ulkonäkööni. Ap

[/quote]

Niin mitä sitä ulkonäöstään huolehtimaan kun miljoonat ei katso...

[/quote]

Kun se raskaana olo on vähän muutakin kun sitä ulkonäön miettimistä.

[/quote]

En tarkoittanut raskaana olemista vaan yleensäkin. Kommentista sai sen kuvan, että koskee myös raskauden ulkopuolella.

[/quote]

Sanoisin siltikin, että ei tarvitse verrata keskenään jotain maailmantähteä, jolle ulkonäkö on työhön kuuluva juttu, ja nk. tavista keskenään.

Vierailija
42/42 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 13 kg, sairaalaan jäi 11 kg ja siitä viikko niin -2 kg lähtöpainoon. Imetys kerrytti sitten muutaman kilon lisää. Ei mene kaikilla saman kaavan mukaan :D reilun turvotuksen tunnistat kun sormia särkee ja ne ei mene koukkuun, nilkkojen luut ei erotu ja sukista jää.parin sentin syvyiset raidat nilkkoihin. Tällaisilla oireilla voit odottaa pikaista painon laskua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän