Tänään vedän kännit viimeistä kertaa vuoteen. Ens vuoden olen selvänä.
Tänään annan mennä hyvällä omatunnolla. Sitten loppuu ja olen vuoden selvänä.
Mitä suunnitelmia uudelle vuodelle teillä on?
Kommentit (18)
Itse meinasin pitää tipattoman tammikuun nyt aluksi. Sekin on jo tuskaa.
Tsemppiä.
Vuosi ei ole helppo selvinpäin! Minulla nyt 11kk takana.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi ei ole helppo selvinpäin! Minulla nyt 11kk takana.
Voin kertoa, että ei ole vuosi kännissäkään helppoa.
Onnea yritykselle. Taidat kuitenkin vielä sunnuntaina vähän ottaa.
Lupaan että en tee töitä 2024 ja 2025.
Onnea vaan. Itse olen ollut 20v selvänä. Samalla lopetin tupakoinnin. Huumeita tms. en ole koskaan kokeillutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Itse olen ollut 20v selvänä. Samalla lopetin tupakoinnin. Huumeita tms. en ole koskaan kokeillutkaan.
Jaa niin, jos joku kysyy, miten, niin yksinkertaisesti lopetin. Korkki kiinni ja tupakat jätettiin ostamatta.
Kysyyhyn se luonnetta, joo, mutta joillakin meillä on sitä.
Ne onnistuvat jotka aloittavat toimintansa muuttamisen _nyt_ eikä huomenna, tai viikon päästä. Aina voi lupailla mutta puheeksihan sellainen vain jää.
Nyt koko joulukuun raittiina ja ensi vuonna jatkuu, toivottavasti pysyvästi
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut selvänä 21 vuotta. Tupakkaa en ole koskaan polttanut. Huumeista en ole edes kuullut.
No meinaan koittaa tuohon juhannukseen asti, eli noin puolivuotta.
Sen juomisen tilalle täytyy keksiä jotain muuta aktiviteettia, jos vaan on ja yrittää olla juomatta helposti repsahtaa jossain vaiheessa. Liikunta on hyvä vähentämään mieltymystä siihen juomiseen kannattaa oikeasti miettiä miten pystyisi olemaan ilman. Tyhjästä se on vaikeaa, toki muutama kuukausi menee ilman suht helposti.
Ite kävin ostaan Virosta 5 litraa 80% vodkaa 10 pullon mäyräkoiran, mutten aio avata sitä enneku sunnuntaina. Uskon, kantti kestää siihen asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut selvänä 21 vuotta. Tupakkaa en ole koskaan polttanut. Huumeista en ole edes kuullut.
Vltuttaako?
Vedän käteen tänään viimeisen kerran tänä vuonna. Ensi vuonna vedän käteen useammin kuin tänä vuonna. Eikä edes ole promilleja veressä.