Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausarvet!!!!!!!!!!

Vierailija
29.03.2015 |

Iltalehdessä oli juttu kolmen lapsen äidistä, joka "kehtasi" olla bikineissä raskausarpisen ja venyneen vatsanahkansa kanssa. Hitto soikoon! Nainenhan näytti ihan normaalilta ja hyvältä. Laittakaas kuvia oikeasti kauheannäkköisistä vatsoista.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi, jolla on aknearvet, joiden kanssa varmaan joku muu ei vois mennä sinne alepaan, arvet teini-iästä lantiossa, ja olen vieläpä raskaana, tulevia arpia odotellen. Kuitenkin työskentelen alalla, jossa sadat ihmiset näkevät arpisen naamani päivittäin (omg!). Jos antaa ulkonäön määrätä mitä voi tehdä, elämä jää elämättä. Tuleva lapsi merkitsee mulle tuhat kertaa enemmän ku jotkut mahdolliset arvet.

Voitaisko naiset joukolla kääntää katse vähän kauemmas sieltä omasta navasta.

Vierailija
22/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:49"]

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:56"]

Minulla on pahat raskausarvet mahassa ja rinnoissa. En tiedä, mitä ajatella näistä kommenteista. En voinut niille yhtään mitään, ja suurimman osan ajasta en edes ajattele niitä. Joskus uimahallissa joku jää katsomaan, mutta muuten niitä ei muista. Kunnes näkee tällaisia uutisia ja aloituksia. 

Aloitetaanko samanlainen topikki vaikka finneistä tai rokonarvista? Tehdäänkö oikein uutinen sellaisesta? "Tässä on kolmekymppinen Jukka jolla eletty nuoruus näkyy kasvoissa vieläkin. Onneksi Jukka on niin rohkea että uskaltaa arvistaan huolimatta mennä lähi-Alepaan lauantaiostoksille!" Ja sitten kimpassa haukutaan Jukan naama. 

[/quote]

Tämä on sikäli vähän epäreilu vertaus, että aknea ei voi kukaan estää, mutta raskausarvet ovat itse aiheutettuja. En sinänsä haukkuisi kumpaakaan, mutta tämän ketjun kuvista voin näin yksilöimättä sanoa, että pahaltahan nuo näyttävät, todella pahalta.

[/quote]

Raskausarpia tulee myös ilman raskautta. Monelle niitä on tullut teini-iässä kasvupyrähdysten aikaan. Ja jos nyt tarkoitat että on oma syy tulla raskaaksi ja siten rumaksi epäkelvoksi naiseksi niin se on totta. 

Mutta ei aknearvetkaan kauniita ole, eivätkä mitkään muutkaan arvet. Mutta kumma, että naisten vartaloihin tulevia arpia saa riipiä ja rääpiä mennen tullen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vatsoissa, joissa on raskausarpia on jotain kaunista. Ja ei, en saanut yhtäkään raskausarpea enkä todennäköisesti tulekaan saamaan. Uskon ihmisten geenien vaikuttavan tähän hyvin vahvasti. Kenelläkään suvussani ei ole raskausarpia.

Vierailija
24/51 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 10:56"]

Minulla on pahat raskausarvet mahassa ja rinnoissa. En tiedä, mitä ajatella näistä kommenteista. En voinut niille yhtään mitään, ja suurimman osan ajasta en edes ajattele niitä. Joskus uimahallissa joku jää katsomaan, mutta muuten niitä ei muista. Kunnes näkee tällaisia uutisia ja aloituksia. 

Aloitetaanko samanlainen topikki vaikka finneistä tai rokonarvista? Tehdäänkö oikein uutinen sellaisesta? "Tässä on kolmekymppinen Jukka jolla eletty nuoruus näkyy kasvoissa vieläkin. Onneksi Jukka on niin rohkea että uskaltaa arvistaan huolimatta mennä lähi-Alepaan lauantaiostoksille!" Ja sitten kimpassa haukutaan Jukan naama. 

[/quote]

Tämä on sikäli vähän epäreilu vertaus, että aknea ei voi kukaan estää, mutta raskausarvet ovat itse aiheutettuja. En sinänsä haukkuisi kumpaakaan, mutta tämän ketjun kuvista voin näin yksilöimättä sanoa, että pahaltahan nuo näyttävät, todella pahalta.
[/quote]

Kyllä se aknekin on joskus itseaiheutettua tai ainakin sen hoitoon voi vaikuttaa itse. Minulle akne puhkesi juurikin raskausaikana ja arvet jäi, eli onhan sekin sitten itse aiheutettu.
Pitäisikö kommenttisi käsittää niin ettei kenenkään tulisi lisääntyä, jotta vatsanahka pysyisi hyvännäköisenä?
Kyllä jotkut tämän ketjun kuvista ovat ihan ääripäitä ja ainakin yksi oli vielä raskausaikana otettu jolloin arvet ovat tuoreita. Voi verrata esimerkiksi vasta puristettu finni vs. parantunut finni.

Vierailija
25/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kenelläkään ole raskausarpista vatsaa.

Vierailija
26/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa sitä pahoja raskausarpia tulee ellei ole jo raskautuessaan löysässä kunnossa (nahka jo valmiiksi venynyt). Perus-laihat-virtaset ei yleensä niitä saa

Vierailija
27/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:41"]Harvoinpa sitä pahoja raskausarpia tulee ellei ole jo raskautuessaan löysässä kunnossa (nahka jo valmiiksi venynyt). Perus-laihat-virtaset ei yleensä niitä saa
[/quote]
Lähipiirissäni ei ole yhtään äitiä jolla olisi pahoja raskausarpia. Ja ei, emme parikymppisiä, olemme 30+

Vierailija
28/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:41"]Harvoinpa sitä pahoja raskausarpia tulee ellei ole jo raskautuessaan löysässä kunnossa (nahka jo valmiiksi venynyt). Perus-laihat-virtaset ei yleensä niitä saa
[/quote]
Minä kyllä olin aika löysässä kunnossa ja lähes 40-vuotias ja raskausaikana tuli 25kg :D. Eikä silti yhtäkäön raskausarpea. Että se tuosta teoriastasi :D.

Vierailija
29/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:41"]Harvoinpa sitä pahoja raskausarpia tulee ellei ole jo raskautuessaan löysässä kunnossa (nahka jo valmiiksi venynyt). Perus-laihat-virtaset ei yleensä niitä saa [/quote] Minä kyllä olin aika löysässä kunnossa ja lähes 40-vuotias ja raskausaikana tuli 25kg :D. Eikä silti yhtäkäön raskausarpea. Että se tuosta teoriastasi :D.

[/quote]

Minä taas olin hoikka, jopa alle parikymppinen ja arpia tuli sen verran että maha näytti ensimmäiset pari vuotta maailmankartalta :D

Eihän tuossa teoriassa ole mitään järkeä, että vain "löysänahkaiset" saavat arpia. Ne arvethan johtuu juuri siitä että iho joutuu venymään vatsan kasvaessa. Joillakin se iho sitten palautuu kiinteäksi, joillekin jää se kengurun pussi. 

Vierailija
31/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani.
[/quote]
onko tuo sun maha? Saako kysyä onko monta lasta?

Vierailija
32/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menette vatsanahankiriatykseen niin en suosittele. Mulla meni rahat hukkaan ja enemmän joudun maksamaan korjauksesta kuin itse ensimmäisestä leikkauksesta. 

Vierailija
33/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani.
[/quote]
Hyi saatana. Ihan kuin Freddy Krugerin iho.

Vierailija
34/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani. [/quote] onko tuo sun maha? Saako kysyä onko monta lasta?

[/quote]

Ai onko minun mahani? Antaisiko linkin teksti jotakin vinkkiä?

(Kuvan nainen sai kaksoset.) -7

Vierailija
35/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
Eihän tuollaista voi edes olla! Omg! O_o

Vierailija
36/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:01"]

Tuollainen tappaisi jo halut: http://bcog.com/wp-content/uploads/2014/07/stretch-marks-31.jpg

[/quote]

Ainakin omasta mielestäni tuo vatsanahka on sentään vielä kiinteän näköinen, ja arvetkin on hyvin haalistuneet, vaikka leveitä ovatkin.

Vierailija
37/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:01"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani. [/quote] Hyi saatana. Ihan kuin Freddy Krugerin iho.

[/quote]

Freddy jää kyllä melkein kakkoseksi tuossa vertailussa. Täyttä horroria tosiaan. -7

Vierailija
38/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla onnekas...

Vierailija
39/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani. [/quote] onko tuo sun maha? Saako kysyä onko monta lasta?

[/quote]

Ai onko minun mahani? Antaisiko linkin teksti jotakin vinkkiä?

(Kuvan nainen sai kaksoset.) -7
[/quote]
No joo sori tyhmä kysymys.. Rohkee oot! Eikä varmasti oo pahimmasta päästä, älä huoli :)

Vierailija
40/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:01"]Tuollainen tappaisi jo halut: http://bcog.com/wp-content/uploads/2014/07/stretch-marks-31.jpg
[/quote]
Olispa munkin arvet yhtä nätit.