Voiko postin paketin noutaa pelkällä nimellä?
Voitin arvonnasta yrityksen tuotepaketin, posti soitti pv sitten ja kysyi olenko kotona kotiintoimitusta varten, no en ollut, joten sovittiin että paketti viedään noutopisteelle. Voinko noutaa paketin pelkästään nimen perusteella ja ajokortilla, koska minulla ei ole lähetystunnusta, saapumisilmoitusta tai mitään muutakaan
Kommentit (31)
Sori tuo ei onnistu. Ne etsii sen paketin ym lähetystunnuksen mukaan ja tyyliin viestissä mainittu hylly ja paikka esim A 301.
Nimen ne vaan tsekkaa että on sama kun paketissa/kirjeessä kuin henkkareissa/passissa kenelle luovuttavat paketin...
Omapostissa pitäisi näkyä jos on Suomen sisäinen lähetys.
Voit hakea mutta jos kyseessä on tyyliin joulupukin pajan kokoinen konttori niin pakettia joudutaan etsimään ziljoona vuotta ja takanasi olevat asiakkaat kuolevat vanhuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Sori tuo ei onnistu. Ne etsii sen paketin ym lähetystunnuksen mukaan ja tyyliin viestissä mainittu hylly ja paikka esim A 301.
Nimen ne vaan tsekkaa että on sama kun paketissa/kirjeessä kuin henkkareissa/passissa kenelle luovuttavat paketin...
Kyllä niiden pitäis laittaa ylös henkilötunnus tms. Ja paketinhan saa hakea joku muukin, jos ei ole kirjattu.
Siirrät sen netin kautta postilokeroon ja saat koodin.
Olisit pyytäny lokeroon ja koodi samaan numeroon mihin soitti.
Pyydä se kotiinkuljetus uusiksi. Maksaa saman, kuin se lokeroon siirto.
Jos on viety postiin niin sulle tulee siitä textari, tai muu ilmoitus. Jos ei tule niin sitten oli huijaus ja tiedusteltiin milloin teille voi tulla varkaisiin.
Tein juuri käyttäjän omapostiin mutta kyseistä lähetystä ei täällä näy, vanhoja kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Tein juuri käyttäjän omapostiin mutta kyseistä lähetystä ei täällä näy, vanhoja kylläkin
Sua on huijattu. Soita siihen yritykseen ja kysy niiltä, että onko ne lähettäneet sulle jotain. Samalla voit kysyä niiltä lähetystunnuksen.
Vaikuttaa huijaukselta. Kyllähän joku tieto siitä pitää tulla.
Yleensä posti tiedustelee etukäteen toimitusaikaa.
Et ole sitlä firmalta saanut mitään sähköpostia jossa onnitellaan voitosta ja kerrotaan palkintolähetyksen tiedot?
Vierailija kirjoitti:
No eikös posti ollut tiedustellut aloittajalta milloin sopisi toimittaa ja olivat sen sijaan sopineet noutopaikkaan viemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikös posti ollut tiedustellut aloittajalta milloin sopisi toimittaa ja olivat sen sijaan sopineet noutopaikkaan viemisestä.
Mistä vastaaja voi tietää, kuka siellä oikeasti soittelee?
Vierailija kirjoitti:
Olisit pyytäny lokeroon ja koodi samaan numeroon mihin soitti.
Niin tai olisit ollut kotona, tai et olisi voittanut sitä lahjaa... Olen kyllä hakenut postista nimellä, helpottaa jo kun tietää paketin koon.
Postitoiminta voidaan lopettaa kokonaan kun se on matalapalkkaista työtä. Hae itse pakettisi!
Kyseessä oli facebookissa oleva arvonta ja sain tiedon voitosta yksityisviestillä johon annoin osoitetiedot. (ja tiedän että facebook on täynnä huijauksia, joten olen tarkistanut että olen viestitellyt ihan aidon käyttäjän kanssa, enkä minkään huijarin)
Sulle pitäisi tulla tekstiviestillä tiedot. Jos ei tule, paketti on ollut huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli ainakin jo päivää tai paria ennen sähköposti, jossa piti valita toimitusaika muutamasta vaihtoehdosta. Ei mitään puhelua.
Tuskinpa vaan.