Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskausarvet!!!!!!!!!!

Vierailija
29.03.2015 |

Iltalehdessä oli juttu kolmen lapsen äidistä, joka "kehtasi" olla bikineissä raskausarpisen ja venyneen vatsanahkansa kanssa. Hitto soikoon! Nainenhan näytti ihan normaalilta ja hyvältä. Laittakaas kuvia oikeasti kauheannäkköisistä vatsoista.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani. [/quote] onko tuo sun maha? Saako kysyä onko monta lasta? [/quote] Ai onko minun mahani? Antaisiko linkin teksti jotakin vinkkiä? (Kuvan nainen sai kaksoset.) -7 [/quote] No joo sori tyhmä kysymys.. Rohkee oot! Eikä varmasti oo pahimmasta päästä, älä huoli :)

[/quote]

Luehan tuo sulle kirjoitettu vastaus vielä aamulla hyvien yöunien jälkeen uudestaan, niin ehkä ymmärrät :D

Vierailija
42/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani. [/quote] onko tuo sun maha? Saako kysyä onko monta lasta? [/quote] Ai onko minun mahani? Antaisiko linkin teksti jotakin vinkkiä? (Kuvan nainen sai kaksoset.) -7 [/quote] No joo sori tyhmä kysymys.. Rohkee oot! Eikä varmasti oo pahimmasta päästä, älä huoli :)

[/quote]

Luehan tuo sulle kirjoitettu vastaus vielä aamulla hyvien yöunien jälkeen uudestaan, niin ehkä ymmärrät :D
[/quote]
Ei se ymmärrä aamullakaan :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä raskausarpiani enemmän mua häiritsee arvettomat (äidit), jotka luulee arpieni häiritsevän minua :D Muutama hassu haalistunut arpi siellä täällä ympäri napaa ja hyvin viitsii lapsettomienkin kavereiden seurassa bikineissä kulkea. Jos jotakuta häiritsee niin katsokoot muualle, itse en niitä edes enää muista. 

Vierailija
44/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:59"]Jos menette vatsanahankiriatykseen niin en suosittele. Mulla meni rahat hukkaan ja enemmän joudun maksamaan korjauksesta kuin itse ensimmäisestä leikkauksesta. 
[/quote]
Miksi hukkaan?

Vierailija
45/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:14"]Vielä raskausarpiani enemmän mua häiritsee arvettomat (äidit), jotka luulee arpieni häiritsevän minua :D Muutama hassu haalistunut arpi siellä täällä ympäri napaa ja hyvin viitsii lapsettomienkin kavereiden seurassa bikineissä kulkea. Jos jotakuta häiritsee niin katsokoot muualle, itse en niitä edes enää muista. 
[/quote]
Joo joo.

Vierailija
46/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:14"]Vielä raskausarpiani enemmän mua häiritsee arvettomat (äidit), jotka luulee arpieni häiritsevän minua :D Muutama hassu haalistunut arpi siellä täällä ympäri napaa ja hyvin viitsii lapsettomienkin kavereiden seurassa bikineissä kulkea. Jos jotakuta häiritsee niin katsokoot muualle, itse en niitä edes enää muista.  [/quote] Joo joo.

[/quote]

Pahoittelen ettei mielipiteeni tässä raskausarpikeskustelussa miellyttänyt sinua.

Vierailija
47/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:01"]

Tuollainen tappaisi jo halut: http://bcog.com/wp-content/uploads/2014/07/stretch-marks-31.jpg

[/quote]

Ainakin omasta mielestäni tuo vatsanahka on sentään vielä kiinteän näköinen, ja arvetkin on hyvin haalistuneet, vaikka leveitä ovatkin.

[/quote]

No juu sellainen repaleinen maha olisi tietty myös no-no.

Vierailija
48/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:22"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:01"]

Tuollainen tappaisi jo halut: http://bcog.com/wp-content/uploads/2014/07/stretch-marks-31.jpg

[/quote]

Ainakin omasta mielestäni tuo vatsanahka on sentään vielä kiinteän näköinen, ja arvetkin on hyvin haalistuneet, vaikka leveitä ovatkin.

[/quote]

No juu sellainen repaleinen maha olisi tietty myös no-no.

[/quote]

Repaleinen? Pystyykö siitä repimään suikaleita?

Vierailija
49/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]

Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani.

[/quote]

Onko nuo kipeitä, näyttävät nimittäin sellaisilta. Mulla tuli teininä raskausarpia sisäreisiin, lantiolle ja rintoihin. On toki vaalentuneet, mutta varsinkin reisien arvet näyttää kylmässä sellaisilta violetin kirjavilta raidoilta. Ja tuntuvat röpelöisiltä ja höttöisiltä. Mulla ei oo lapsia vielä, saa nähä minkälaisia arpia sitten tulee... Eikö nuo raskausavet muuten ole ihotyypistä kiinni, eli niitä ei oikein voi estääkään rasvaamalla?

Vierailija
50/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:57"]

Tämä on minun "Luojan kiitos en halua lapsia!" -kuvani.

[/quote]

Onko nuo kipeitä, näyttävät nimittäin sellaisilta. Mulla tuli teininä raskausarpia sisäreisiin, lantiolle ja rintoihin. On toki vaalentuneet, mutta varsinkin reisien arvet näyttää kylmässä sellaisilta violetin kirjavilta raidoilta. Ja tuntuvat röpelöisiltä ja höttöisiltä. Mulla ei oo lapsia vielä, saa nähä minkälaisia arpia sitten tulee... Eikö nuo raskausavet muuten ole ihotyypistä kiinni, eli niitä ei oikein voi estääkään rasvaamalla?

[/quote]

Ainahan niitä rasvoja ja öljyjä voi kokeilla, mutta enemmän on ihotyypistä kiinni. Itse rasvailin molempien raskauksien aikana, mutta vain ensimmäisestä jäi arvet. 

Vierailija
51/51 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:45"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 22:41"]Harvoinpa sitä pahoja raskausarpia tulee ellei ole jo raskautuessaan löysässä kunnossa (nahka jo valmiiksi venynyt). Perus-laihat-virtaset ei yleensä niitä saa [/quote] Minä kyllä olin aika löysässä kunnossa ja lähes 40-vuotias ja raskausaikana tuli 25kg :D. Eikä silti yhtäkäön raskausarpea. Että se tuosta teoriastasi :D.

[/quote]

Minä taas olin hoikka, jopa alle parikymppinen ja arpia tuli sen verran että maha näytti ensimmäiset pari vuotta maailmankartalta :D

Eihän tuossa teoriassa ole mitään järkeä, että vain "löysänahkaiset" saavat arpia. Ne arvethan johtuu juuri siitä että iho joutuu venymään vatsan kasvaessa. Joillakin se iho sitten palautuu kiinteäksi, joillekin jää se kengurun pussi. 

[/quote]

Minulle tuli raskausarpia teininä rintoihin ja lantioon murrosiän seurauksena. En ollut edes raskaana. Kovin timmissä kunnossa oli silloin, rinnat ja lantio vaan kasvoivat suhteellisen nopeasti melko paljon. En ole edes koskaan älynnyt että niitä arpia pitäisi jotenkin hävetä.

Lapset sain kolmekymppisenä, enkä silloin ollut enää mitenkään timmi. Pikemminkin vähän löysä ja vatsani kasvoi valtavaksi kummassakin raskaudessa. Silti en saanut vatsaani raskausarpia. Ainoat arvet ovat ne jotka minulla oli jo 15-vuotiaana.