Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos 31v mies ei ole koskaan ollut parisuhteessa ja seksikumppaneita on ollut yhteensä vain 8

Vierailija
18.12.2021 |

Mitä ajatuksia herättää

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikumppanien määrä on ok mutta jos ei ole kokemusta parisuhteesta en voisi kiinnostua koska en haluaisi olla tuommoisen tyypin eka seurustelukumppani. Toisaalta seksijuttukaan ei kiinnostaisi moisen kanssa, veikkaisin että koittaisi vaan käyttää hyväkseen.

Vierailija
2/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikumppanien määrä on ok mutta jos ei ole kokemusta parisuhteesta en voisi kiinnostua koska en haluaisi olla tuommoisen tyypin eka seurustelukumppani. Toisaalta seksijuttukaan ei kiinnostaisi moisen kanssa, veikkaisin että koittaisi vaan käyttää hyväkseen.

Miksi kokemus parisuhteesta vaaditaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko ensitöiksesi ilmoittaa seksikumppaneitten ja seurustelun määrän vai miten nainen ne saa tietää. Se tietty on huono merkki ettei kukaan kahdeksasta kumppanista ole päätynyt suhteeseen kanssasi. Ehkä sitä ei kuitenkaan kannata ensimmäisenä mainostaa. Unohda kumppanien laskeminen ja keskity siihen ihmiseen jonka kanssa haluat suhteeseen. Jos homma toimii, kumppanien määrä on samantekevä. Mutta jos sun ajatukset askartelee tuollaisissa turhanpäiväisissä ja epäoleellisissa kysymyksissä, niin eihän siitä mitään tule.

Vierailija
4/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa ollut kumppaneita

Vierailija
5/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

??? On teillä ongelmat.

Miksi pitäisi olla seksikumppaneita paljon? Miksi pitää harrastaa irtoseksiä?

Onneksi on on vielä rehtejä miehiäkin.

Ja muuten, en ole tietty vakaumuksellinen.

Vierailija
6/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä, en itsekään ole koskaan seurustellut.

Vain todelliset typerykset kuvittelevat, että jokaisen pitäisi löytää sopiva kumppani tietyn ajan sisällä, tai muutoin on jotenkin epäkelpo.

Itse otan sitoutumisen tosissaan, joten en lähde mihinkään hupiseurusteluihin - ja toisaalta elän hyvää elämää yksinkin, joten ei ole tarvetta epätoivoisesti etsiä ketään tai kelpuuttaa muuta kuin (minulle) täydellinen mies.

N29

Vierailija
7/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mun mielestä ideaalitilanne on jos molemmat on toistensa ekoja, kuten minä ja ex-mieheni olimme toistemme ekoja seurustelukumppaneita. Jos toinen on kokeneempi niin onhan se outoa kun toisella ei ole mitään kokemusta pitkistä parisuhteista.

Vierailija
8/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain 8? Minusta on aika paljon, en edes harkitsisi parisuhteeseen.

Vierailija
9/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään muuta kuin sen, että et kelpaa kenellekään vakituiseksi kumppaniksi.

Vierailija
10/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kahdeksan ole niin vähän.

Mutta se oikea (tai no sinnepäin...) pitäisi kyllä nyt löytää. Menee ajan kanssa aina vaan vaikeammaksi.

Ja jäljellä ovat sitten nämä täällä totuuksiaan kailottavat yhoot...

Vierailija
11/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain todelliset typerykset kuvittelevat, että jokaisen pitäisi löytää sopiva kumppani tietyn ajan sisällä, tai muutoin on jotenkin epäkelpo.

Itse otan sitoutumisen tosissaan, joten en lähde mihinkään hupiseurusteluihin - ja toisaalta elän hyvää elämää yksinkin, joten ei ole tarvetta epätoivoisesti etsiä ketään tai kelpuuttaa muuta kuin (minulle) täydellinen mies.

N29

Niin, olen samanlainen. Edelliset seksikumppanit ovat olleet ihan mukavia kaikinpuolin ja joidenkin kanssa tuli muutama kuukausi tapailtuakin. Kuitenkaan yksikään näistä ei ollut täydellinen nainen minulle, joten oli parempi lopettaa tapailu lyhyeen. Koskaan ei ole ollut tarvetta mennä parisuhteeseen vain "jonkun kanssa", niin kuin joillain muilla tuntuu olevan. En ymmärrä pariskuntia mistä näkee kilometrin päähän etteivät he kuulu yhteen.

-ap

Vierailija
12/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli suunnilleen tuollainen. Kun tavattiin, oli 29v ja ollut n 10 seksikumppani. Ei haitannut. Minulla oli oma menneisyyteni ja mentiin naimisiin, perustettiin perhe.

Vierailija
13/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta mun mielestä ideaalitilanne on jos molemmat on toistensa ekoja, kuten minä ja ex-mieheni olimme toistemme ekoja seurustelukumppaneita. Jos toinen on kokeneempi niin onhan se outoa kun toisella ei ole mitään kokemusta pitkistä parisuhteista.

Tässä on tietysti perää. Minä en ole ollut ikinä suhteessa, joten haluaisin kumppanin, joka ei myöskään ole ollut.

Ihanteeni on elinikäinen sitoutuminen ja elämänkumppanuus, joten ihminen jolla on exiä, ei omaa samaa arvomaailmaa ja käsitystä todellisesta sitoutumisesta.

Sarjamonogamistit olkoon keskenään.

Vierailija
14/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain 8? Minusta on aika paljon, en edes harkitsisi parisuhteeseen.

Iso osa näistä oli ikävuosina 15-23v

-ap

Vierailija
15/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia tunteita, ettet ehkä uskalla päästää toista henkisesti lähelle.

Oon 39 ja seksiä harrastanut vain aviomieheni kanssa ja pitkä parisuhde takana . Minusta tämä on parempi vaihtoehto kun se, etten olisi saanut parisuhdetta ja kulkisin sängystä toiseen. En koe jääneeni mistään muusta paitsi kuin sukupuolitaudeista.

Vierailija
16/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on tietysti perää. Minä en ole ollut ikinä suhteessa, joten haluaisin kumppanin, joka ei myöskään ole ollut.

Ihanteeni on elinikäinen sitoutuminen ja elämänkumppanuus, joten ihminen jolla on exiä, ei omaa samaa arvomaailmaa ja käsitystä todellisesta sitoutumisesta.

Ei meillä kyllä ollut mitään missiota olla loppuikää yhdessä kokonaan. Mutta onhan se ensirakkaus ensirakkaus. Siinä on paljon yhdessä oppimista muita parisuhteita varten. Nykyään ollaan kyllä ystäviä.

Vierailija
17/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä kyllä ollut mitään missiota olla loppuikää yhdessä kokonaan. Mutta onhan se ensirakkaus ensirakkaus. Siinä on paljon yhdessä oppimista muita parisuhteita varten. Nykyään ollaan kyllä ystäviä.

Minä olen ollut parisuhteessa teininä. Varsinaista ensirakkautta en ole kuitenkaan vielä kokenut.

N26

Vierailija
18/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kokemus aikaisemmista parisuhteistahan tarkoittaa vain sitä, että jotain on mennyt lopulta niissä pieleen, kun ne parisuhteet ovat päättyneet. Minusta sellainen alkaa vaikuttaa enemmän varoitusmerkiltä kuin miltään hyvältä jutulta, jos niitä aikaisempia parisuhteita on takana enemmänkin. Se saa ajattelemaan, että miksi nykyinenkään parisuhde välttämättä onnistuisi, jos ne aiemmatkaan eivät ole onnistuneet.

Vierailija
19/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N29

Aletaaks olee

m27

Vierailija
20/25 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se tulikin suoraan naisen suusta miksi moni kokematon mies on löysät lahkeessa mitä tulee naisten kanssa toimimiseen. On tarpeeksi suuri kynnys lähestyä jotain naista jos on kokematon, ja siihen kun lisätään vielä suuren suuri mahdollisuus tulla torjutuksi sen takia kun ei ole kokemusta niistä asioista joista juuri olisi sitä kokemusta hakemassa, niin ei kauheasti tee mieli mitään aloitteita tehdä. 

Terveisin Naispelko28