Varför pratar ingen svenska här?
Är inte Finland ett tvåspråkigt land? Prata svenska nu, jag gillar inte att bara prata finska här. Skäms på dig!
Kommentit (104)
Ni är alla fula, feta o dumma i huvet. Kyss röven!
Vierailija kirjoitti:
Har nI lutfisk eller julgädda till jul? Min mormor lagade alltid lutfisk till jul, det var en hel del blötläggande och kokande, tyvärr lärde jag mig inte detta. Nuförtiden blir det gravad sik, ifall jag får tag på sik någonstans. Jag gillar fisk, min favorit är rökt flundra på sommaren.[/quote
Ingetdera, vi ska ha gravad lax, löjrom, sill förstås, kanske rökt lax också. Gravad sik smakar ju bra, hoppas du får tag i det.
Vierailija kirjoitti:
Varför är du så otäck, vad får du ut av att vara nedlåtande?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
För jag vet att åtminstone 80% av folk som skriver kommentarer hit är garanterat fula feta ensamma och fullständiga i d i ot er.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Har nI lutfisk eller julgädda till jul? Min mormor lagade alltid lutfisk till jul, det var en hel del blötläggande och kokande, tyvärr lärde jag mig inte detta. Nuförtiden blir det gravad sik, ifall jag får tag på sik någonstans. Jag gillar fisk, min favorit är rökt flundra på sommaren.[/quote
Ingetdera, vi ska ha gravad lax, löjrom, sill förstås, kanske rökt lax också. Gravad sik smakar ju bra, hoppas du får tag i det.Tack, skall kolla med fiskhandlaren imorgon. Trevlig kväll!
Vierailija kirjoitti:
För jag pratar ett så dåligt svenska språk och jag kan inte skriva det så bra.
Hej men jag talar flytande dålig svenska😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
För jag vet att åtminstone 80% av folk som skriver kommentarer hit är garanterat fula feta ensamma och fullständiga i d i ot er.
Gäller det dig med eller varför blir du triggad?
Vierailija kirjoitti:
Noloa
Pinsamt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gäller det dig med eller varför blir du triggad?
Du verkar inte förstå nånting. Läs igen, tjockis!
Vill hälsa till min kollega: Du är vacker.
Hoppas du inte har blivit smittad av coronavirus.
Koska tämä on "aihe vapaa" eikä "saken fri".
Jag heter sexuella också, och inte bög. Vi alla heterna?
Tämä on Suomi ja täällä puhutaan Suomea.
Jos ei kelpaa, muuttakaa Ruotsiin!
Jag tycker om Annas klassiska hjärtformade Pepparkakor och Pågen Gifflar som är vetebullar med kanelfylning.