Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teitä muitakin, jotka ovat aivan liian myöhään keksineet unelma-ammattinsa?

Vierailija
18.12.2021 |

Minä olen. Akateemisen perheen tyttönä minunkin piti hankkia korkeakoulututkinto, mutta enpä juuri ole viihtynyt työssäni. Harrastuksenani on aina ollut, jo nuorena tyttönä, perheen, suvun ja kavereiden hiusten leikkaus, nykyään suurimpana intohimona miesten hiusten ja partojen muotoilu. Permikset, raidat, leikkaukset sujuvat.

Minusta olisi tullut varmaan todella hyvä hiusmuotoilija, minulla olisi ehkä oma liike, saattaisin olla jopa tunnettu.
Antakaa lastenne valita ammattinsa itse!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua estää opiskelemasta aikuisena hiusmuotoilijaksi?

Vierailija
2/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit, että et voi valita ammattiasi itse?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olin aikoinaan sairaanhoitaja, joka ei viihtynyt työssään. Nyt insinööri.

Vierailija
4/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit, että et voi valita ammattiasi itse?

En uskaltanut vastustaa vanhempiani. En avaudu asiasta nyt tässä sen kummemmin, mutta se oli aikamoista nuoren ihmisen painostusta ja aivopesuakin, että lähdin opiskelemaan korkeakouluun. Ap

Vierailija
5/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olisit pari vuotta vuokratuolin takana seisoessasi tajunnut, ettet halua olla jaloillasi aamusta iltaan tuhoamassa ihoasi ja keuhkojasi väreihin ja permanenttiaineisiin.

Nyt sinulla on kohtuupalkkainen siisti sisätyö ja kiva harrastus, eikä mikään edelleenkään estä sinua perustamasta kampaamoa.

Oma ohjeeni lapsilleni on, että ensimmäiseksi tutkinnoksi joku järkevä. Toisen voi hommata ihan mistä mieli tekee.

Vierailija
6/6 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinua estää opiskelemasta aikuisena hiusmuotoilijaksi?

Ikä. Olen jo 57. Ap