Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertoisitteko miehelle jonka olette tavannut pari kertaa..?

Vierailija
18.12.2021 |

Että teillä on treffit toisen miehen kanssa?
Molemmat on vielä Tinderissä, tavattu on muutama kerta. Läheisyyttä ja suutelua on ollut, muttei seksiä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tinder...

tinderin oikeaoppisen käytön säännöt...

:D

Vierailija
22/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisit? Ei parit treffit tarkoita ,että on jotenki n tilanne velvollinen tekemisistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ette ole varsinaisesti päättäneet että aloitatte seurustelusuhteen, niin tottakai saat tavata muitakin miehiä ja olisi hyväkin tapailla.

Vai aiotko tehdä yksipuolisen päätöksen, että olet nyt sitoutunut tuohon mieheen, keskität kaikki tunne-energiasi häneen ja istut himassa odottamassa, että hän soittaa?

Parempi, että tapailet muitakin. Näin ehkäiset sen että takerrut tunnetasolla liikaa tuohon yhteen, lähes tuntemattomaan tyypiin, jonka motiiveista et tiedä mitään.

Häneltä on turha kysyä mitään, koska tietty hän vastaa, että hän haluaa olla sinun "yksi ja ainoa" ja etuoikeutettu vierailemaan "hunajapurkillasi" aina tarvittaessa.

Kertoakko vai ei? Jos olette tavanneet vain muutaman kerran ja hän ei ole maininnut sanallakaan sitoutumisen haluaan, niin ei hänen tarvitse tietää yksityiselämästäsi. Et sinä jollekin puolitutulle ole velvollinen tekemään tiliä elämästäsi. Se voisi olla jopa haitallista. Hän saattaisi käyttää tietojaan sinua vastaan. Yksityiselämäsi ei vielä kuulu hänelle.

Jos olette tavanneet useamman kerran, jo pidemmän aikaa ja hän on jo ehdottanut että tapaisit hänen ystäviään tai perhettään, niin siinä vaiheessa joko sanot hänelle, että et vielä ole valmis vakisuhteeseen vielä mutta haluat jatkaa tapailusuhdetta, paitsi jos haluat vakisuhteen tämän tyypin kanssa, niin silloin heivaat ne muut tyypit elämästäsi ja selität HEILLE, että olet varattu nainen.

En ole ap, mutta jos olen kiinnostunut ihmisestä, johon tunnen vetoa, en ole kuitenkaan vielä tuossa vaiheessa sitoutunut. Olen kiinnostunut. Mutta sellaisessa tilanteessa on ihan sama, kuinka paljon tapailen muita, koska he tuntuisivat kuitenkin lähinnä varavaihtoehdoilta. Ei tuollaisessa vaiheessa, parin tapaamisen jälkeen, olla vielä "keskitytty toiseen koko tunnetasolla", mutta kiinnostuneita voidaan olla. Toki voi muita tapailla, mutta itsellä halu tavata muita tarkoittaa yleensä sitä, että se toinen, jo tavattu henkilö, ei ole herättänyt riittävän voimakasta kiinnostusta, kun kerran edelleen mietin, löytyisikö sittenkin joku muu.

En silti kertoisi toiselle osapuolelle, jos tapaisin muita. parin tapaamisen jälkeen ei kukaan voi olettaa, että pitäisi olla sitoutunut, mutta maininta muiden tapaamisesta voi lannistaa fiilikset ja antaa toiselle sellaisen viestin, ettei itse ole niin kiinnostunut.

Mun mielestä taas pitää olla rehellinen ja kertoa. Se toinen nimittäin saattaa etsiä jotain muuta kuin suhdetta, jossa on yksi monen joukossa ja johon tyydytään sitten, kun muut vaihtoehdot on käyty läpi eikä parempaa löytynytkään. Itsekin etsin juttua, jossa molemmat heti ekalla tapaamisella tietävät, että tässä se nyt on. Sen jälkeen ei edes kiinnosta katsella muita. Jos saisin tietää että tapailukumppanini edelleen treffailee muita, se on moro sitten eikä tule ikävä.

Vierailija
24/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin koen, etten ole valmis harrastamaan seksiä ennen kuin tiedän eteneekö juttu edes säännölliseen tapailuun.

-AP

Vierailija
25/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä ainakin haluaisin kuulla että nainen pyörittää useampaa miestä että tietäisin olla panostamatta. Itse ei kiinnosta kilpailla muiden miesten kanssa kuka huomioi ja lahjoo eniten

No, tähän en voi kun todeta että mies itse on Tinderissä todella paljon, sijainti vaihtuu usein eli viettää siellä säännöllisesti aikaa.

Uskon siis hänenkin ainakin yrittävän saavan muutakin seuraa, sitä en sitten tiedä onnistuuko siinä. Haluaisin kuitenkin olla rehellinen hänelle.

Harrastat lisäksi sen miehen kyttäämistäkin tinderissä.

Vierailija
26/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä ainakin haluaisin kuulla että nainen pyörittää useampaa miestä että tietäisin olla panostamatta. Itse ei kiinnosta kilpailla muiden miesten kanssa kuka huomioi ja lahjoo eniten

No, tähän en voi kun todeta että mies itse on Tinderissä todella paljon, sijainti vaihtuu usein eli viettää siellä säännöllisesti aikaa.

Uskon siis hänenkin ainakin yrittävän saavan muutakin seuraa, sitä en sitten tiedä onnistuuko siinä. Haluaisin kuitenkin olla rehellinen hänelle.

On varmaan ihan normaaliakin tiettyyn rajaan asti tsekkailla pitääkö puheet ja teot paikkansa?

Vierailija
27/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos ette ole varsinaisesti päättäneet että aloitatte seurustelusuhteen, niin tottakai saat tavata muitakin miehiä ja olisi hyväkin tapailla.

Vai aiotko tehdä yksipuolisen päätöksen, että olet nyt sitoutunut tuohon mieheen, keskität kaikki tunne-energiasi häneen ja istut himassa odottamassa, että hän soittaa?

Parempi, että tapailet muitakin. Näin ehkäiset sen että takerrut tunnetasolla liikaa tuohon yhteen, lähes tuntemattomaan tyypiin, jonka motiiveista et tiedä mitään.

Häneltä on turha kysyä mitään, koska tietty hän vastaa, että hän haluaa olla sinun "yksi ja ainoa" ja etuoikeutettu vierailemaan "hunajapurkillasi" aina tarvittaessa.

Kertoakko vai ei? Jos olette tavanneet vain muutaman kerran ja hän ei ole maininnut sanallakaan sitoutumisen haluaan, niin ei hänen tarvitse tietää yksityiselämästäsi. Et sinä jollekin puolitutulle ole velvollinen tekemään tiliä elämästäsi. Se voisi olla jopa haitallista. Hän saattaisi käyttää tietojaan sinua vastaan. Yksityiselämäsi ei vielä kuulu hänelle.

Jos olette tavanneet useamman kerran, jo pidemmän aikaa ja hän on jo ehdottanut että tapaisit hänen ystäviään tai perhettään, niin siinä vaiheessa joko sanot hänelle, että et vielä ole valmis vakisuhteeseen vielä mutta haluat jatkaa tapailusuhdetta, paitsi jos haluat vakisuhteen tämän tyypin kanssa, niin silloin heivaat ne muut tyypit elämästäsi ja selität HEILLE, että olet varattu nainen.

En ole ap, mutta jos olen kiinnostunut ihmisestä, johon tunnen vetoa, en ole kuitenkaan vielä tuossa vaiheessa sitoutunut. Olen kiinnostunut. Mutta sellaisessa tilanteessa on ihan sama, kuinka paljon tapailen muita, koska he tuntuisivat kuitenkin lähinnä varavaihtoehdoilta. Ei tuollaisessa vaiheessa, parin tapaamisen jälkeen, olla vielä "keskitytty toiseen koko tunnetasolla", mutta kiinnostuneita voidaan olla. Toki voi muita tapailla, mutta itsellä halu tavata muita tarkoittaa yleensä sitä, että se toinen, jo tavattu henkilö, ei ole herättänyt riittävän voimakasta kiinnostusta, kun kerran edelleen mietin, löytyisikö sittenkin joku muu.

En silti kertoisi toiselle osapuolelle, jos tapaisin muita. parin tapaamisen jälkeen ei kukaan voi olettaa, että pitäisi olla sitoutunut, mutta maininta muiden tapaamisesta voi lannistaa fiilikset ja antaa toiselle sellaisen viestin, ettei itse ole niin kiinnostunut.

Tutustuin kirjeenvaihdon kautta ulkomailla asuvaan suomalaisnaiseen. Tapailimme sitten hänen loma-aikoinaan 4-5 kertaa Helsingissä. Puolen vuoden tuntemisen jälkeen itselleni sattui matka hänen asuinkaupunkiinsa. Nainen kutsui minut asumaan siksi aikaa asuntoonsa. Selvisi, että hän tapaili useita miehiä samanaikaisesti - tämän hän tosin suostui tunnustamaan vasta asiaa tivattuani paljon myöhemmin. Ei tullut kysyttyä, mitähän hänen silloinen miesystävänsä olisi ajatellut, jos olisi saanut tietoonsa, että nainen kutsuu vieraan miehen asumaan asuntoonsa.

Vierailija
28/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On varmaan ihan normaaliakin tiettyyn rajaan asti tsekkailla pitääkö puheet ja teot paikkansa?

No niinpä. Minäkin harrastin tuota ja ihan kannattavaa oli. Selvisi miehen valehtelu kuin itsestään.

Vierailija
29/29 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertonut aviomiehellekään. Mitä se kenellekään kuuluu, kuka ketä nai saati suutelee?

Nussikaa ihan vapaasti, ei ole keltään pois se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän