Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetistä vaatepaketteja ostaneet: Oletteko olleet tyytyväisiä?

15.09.2006 |

Itse olen yhden paketin huutanut ja aika halpa paketti oli kyseessä. Puolet oli kuitenkin rievuksi joutavia, vaikka meillä kyllä käytetään kuluneempaakin kampetta.

Mieli tekisi kuitenkin ostaa paketti toistamiseen, mutta mistä hyvän paketin tunnistaa? Kertokaa kokemuksianne. Ensikokemus oli sen verran huono, ettei meinaa oikein rohkeus riittää...

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä suinkaan kaikki vaatteet yhdessä läjässä. Sellaisesta kun todella vaikea mitään nähdä. Ja toki kannattaa myyjän palautteetkin katsoa, sieltä voi löytyä vähän osvittaa, minkä tasoisesta vaatetta myyjä myy.

Itse olen ostannut Huutiksesta ainoastaan vähänkäytettyä merkkivaatetta, ja näissä ei mitään ylläreitä ole tullut. Tosin ostankin vain myyjiltä, joilla paljon kuvia ja tarkat kuvaukset.

Vierailija
2/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edellinen vastaaja. Itse ostin vauvan netin kautta paketin, jonka vaatteet näyttivät tosi kivoilta. Mutta yllätys olikin melkoinen, kun paketin sain. Myyjä " unohti" kertoa, että kaikki vaatteet olivat tahraisia tai karseassa pesunukassa :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en osta...sain silloin jonkin ihme vimman ja meille posti toi melkein joka päivä joltain pakettia. Kymmeniä paketteja ostin ja yksi vain yksi oli lopulta käyttökelpoinen ja asiallisen hintainen. Monet paketit ostin myyjiltä joilla oli vain positiivisiä palautteita ja kuvia kaikista tuotteista, mutta kun paketti tuli katsoin pintapuolisesti vaatteet ja yleensä ajattelin että ihan ok kaupat. No sitten kun tuli käytön aika...olikin saumoja revennyt, vetoketju rikki, paikattu jostain " huomaamattomasti" , haalarissa 7cm viiltoreikä takapuolessa, valossa kamalia tahroja, yms... monesti paketti oli myös sellainen että olin saada sydärin järkytyksestä, että kannattiko tälläisiä edes lähettää. Yhden paketin mieheni haki myyjän luota ja kun avasin sen olin NIIN JÄRKYTTYNYT, että oli pakko ottaa yhteyttä myyjään ja mies kiikutti vaatteet takaisin seuraavana päivänä. Kuvat oli otettu hyvin ja kuvaukset oli niin upeita...sain paketillisen aivan lumppua, siis jotain mitä en uskonut olevan olemassakaan.

Lopulta kannoin satojen eurojen riepuja niska vääränä roskiin tai kierrätykseen! Välillä olen katsellut niitä mistä melkein voisi vannoa että ovat hyväkuntoisia ja kuvauksen mukaisia, mutta hinta nousee usein niin ihmeellisiin summiin, että kaupasta saisi uutena samat kamppeet joskus halvemmallakkin kuin mihin paketti menee...ja ne on sentäs vanhaa ja käytettyä, vaikka hyväkuntoista olisikin...

En osta paketteja, enkä oikein yksittäinkään, koska kaupasta saan sen mitä tarvitsen ja palautusoikeudella =) Olen myös jenkeistä tilannut myyjiltä ja ne tilaukset tulee postikuluineen aika kalliiksi...ja vielä kun tuotteessa sattuu olemaan jokin vika että saumat purkaantuu ekan pesun jälkee, niin tulee aika kallis 35¿mekko... jos olisin ostanut kaupasta...olisin voinut mennä näyttämään ja saanut rahatkin takaisin :) No joo kukin tyylillään...

Vierailija
4/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että vaatepakettien hinnat huuto.netissä nousevat TODELLA korkeiksi. Aivan kuin ihmiset eivät tajuaisi ostavansa käytettyä... ja kun kerran saa paljon vaatetta niin maksavat hurjia summia. Samat vaatteet saisi monesti uutena kaupasta melkein samaan hintaan, kun posti vielä ottaa omansa siihen väliin :)

Vierailija
5/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista minä juuri pelkään.

Ostamassani paketissa oli ihan hyvät kuvat ja ensivaikutelma " ok" . Kun vaatteita alettiin käyttää alkoi ylläreitä paljastua. Osa kesti hetken ja sitten alkoivat repeilemään tms. Pari hyvääkin oli kyllä mukana ja niitä on käytetty ahketasti.

Kellään rohkaisevia kommentteja?

Vierailija
6/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut rohkaisevaa, että sentäs yhden hyvän vaatepaketti kaupan olen tehnyt huuto.netissä ;)

Vierailija
7/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koskaan ei ole valituksia tullut päinvastoin.Olen myynnyt pieniä ja isompia paketteja lähinnä merkkivaatteita ja kaikki ovat olleet todella hyväkuntoisia osa jopa uusia.kaupanpäälle olen aina laittanut sellaiset emempi pidetyt tai jos jokin on nukkaantunut.Ostajana en ole vielä löytänyt kertaakaan sellaista pakettia joka innostaisi lähteä huutamaan.Tosin ehkä mun vaatekriteerit on liian korkealla sentakia ei ehkä käytettyä löydy mieluista.Ajattelin taas laittaa pitkästä aikaa myyntiin ison merkkivaatepaketin pojalle missä taatusti kaikki on vähintääkin hyväkuntoista =0)

Vierailija
8/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuosta Huutiksen hintatasosta, että tietyillä myyjillä näyttää olevan pari vakkariostajaa, jotka näyttävät maksavan ihan mitä tahansa ko. myyjän vaatteista. Monien käytettyjen vaatteiden hinnat nousevat kalliimmiksi, kuin mitä ne uutena maksavat. Tekisi välillä laittaa meiliä ko. ostajille, että haloo - nettikaupoistakin saatte ko. vaatteet samaan hintaan, tai jopa edullisemmin UUTENA :).

Tuntuu, että Huutiksen aikaan fiksuinta on pukea lapsensa alennusmyynneistä -50% ostamillaan TUNNETUILLA merkkivaatteilla, kuten esim. Timberland, Hilfiger, Burberry ja talvihaalaripuolella Reimatecilla, ja myydä ne sen jälkeen käytettynä Huutiksessa - jossa saa alehinnalla ostetusta vaatteista vähintään omansa pois ;).

Vierailija
9/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut niin saamaton vässykkä, että en ole koskaan antanut positiivista palautetta huonompaa...enkä ole valittanut muusta kuin " silmät seisauttavasta lumppukasasta" ja silloinkin jätin palautteen kokonaan antamatta! Oma palautekäytäntöni kertoo myös siitä ettei palautteisiin voi oikein luottaa...tiedän monen antavan vain positiivista palutetta ja nielevän pettymyksensä...asioista tappeleminen kun on niin näännyttävää :)

Vierailija
10/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset huutaa ihan järjettömiä summia tietyiltä myyjiltä ja tietyistä vaatteista! Ehkä se on se kun vaatetta on tarjolla vain se yksi kpl...niin se on pakko saada, vaikka olisikin vähän väärän kokoinen ;) Ja pitäähän jossain " korvessakin" pikku tiinalla olla Ellen mekko päällä, vaikka värit olisikin ajat sitten pesuissa huuhtoutuneet ja saumat hivenen kiertäisivät :) Kaikilla ei ole kauppoja lähellä jotka myyvät kyseistä merkkiä ja taitaa nuo aletkin olla aika huonot muualla kuin " suurimmissa" kaupungeissa...

Kirjotinkohan hivenen asian vierestä...no menköönsä :)

Vierailija
11/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

angelinako:

.tiedän monen antavan vain positiivista palutetta ja nielevän pettymyksensä...asioista tappeleminen kun on niin näännyttävää :)

Ja sitten on taas tämä toinen ääripää, joka nipottaa ihan kaikesta vaikka kyse on käytetystä vaatteesta :)

Vierailija
12/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi olenkin katsastanut tuota huutiksen tarjontaa. Merkkivaatteita en ole aikonutkaan ostaa huutiksesta kun niistä saa maksaa maltaita, mutta " tavallinen" vaate kelpaisi. Niissäkin on kyllä hintaa enemmän kuin tarpeeksi huomioiden sen, että ovat käytettyjä.

Rohkaisevia kokemuksia kaipaan edelleen.

Vierailija
13/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ostanut kaksi pakettia. Toinen meni lähes suoraan UFF:lle ja toinen oli ok, ei loistava, mutta kelvollinen. Tosin se sisälsikin lähinnä Legon ja Adidaksen vaatteita eli perushoitopaikkavaatetta merkeiltä, jotka yleensä kestää parin lapsen käytön. Muutama viikko sitten kävin penkomassa pyynnöstä tuttavan myyntiin menevät vaatteet. Hyväkuntoista, yhden lapsen käyttämää. KOska en kehdannut lähteä tyhjin käsin, ostin nipun heidän L&B kylävaatteita tarhaan varavaatteeksi. Ja taas totesin itsekseni, että tuo ' hyväkuntoinen' on tosi joustava käsite.

Huuto.netistä tms. ostan erikoisuuksia, jänniä tai hauskoja vaatteita, joita en ole muualla nähnyt tai en ole raskinut ostaa. Itse myyn harvoin ja olen tosi varovainen lupauksissani. Jos vaatteen kunto epäilyttää, jätän mieluummin myymättä. En halua tienata muutamaa euroa toisen pettymyksellä. Perustuu kuitenkin aika pitkälle luottamukseen tämä äitien lastenvaatevaihto.

Negatiivista palautetta en minäkään ole antanut, vaikka joskus aihetta olisikin ollut.... suomalainen sävyisä luonto.

Vierailija
14/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina silloin tällöin jotain pieneksi jäänyttä vaatetta tai turhaa tavaraamyynnissä huutiksessa. Tavoite on tietenkin päästä itselle tarpeettomasta eroon. Laitankin lähtöhinnat alas mutta välilä loppusumma tuntuu nousevan ihan hirveäksi. En ikinä kehtaisi pyytää sellaisia summia esim. kirpparilla myydessä. Pakko lisäillä jotakin kaupanpäällisiksi kun nolottaa ostajan puolesta. Lisäyksiäkään ei voi hirveästi harrastaa kun sitten postikulut nousevat eikä viitsisi itse ottaa takkiin kun toisille lahjoittaa.

Vierailija
15/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus myynyt jotain ja sain aivan ihmeellisen ostajan kimppuuni jostain tuotteesta! Tuote oli käytetty ja mielestäni se oli juuri sitä mitä tarkasti ilmoituksessa selitin...ja hinnassa kyse oli muistaakseni jostain 1.50¿...ja vaate oli tosiaan hyväkuntoinen...no ostajan mielestä vaateessa oli jotain vikaa...en edes muista mitä. No minä lupasin hyvittää sen. Tuotteen hinnan ja postikulut. Ostaja halusi valkata tuotteistani haluamansa ja hyvittäisin sen hinnassa tuon 1.50¿ ja pk:t. No valitsi paljon hinnakkaamman tuotteen ja minä sitten ajattelin, että jos kerta edellisessä oli jotain vikaa, niin en veloita tuotteesta yhtikäs mitään vaan lähetän sen omaan piikkiini. Kuinka ollakkaan kun ostaja sai tuotteen. Hän ilmoitti että vaate on pesty väärin ja on kauttaaltaan värjääntynyt...

Siis apua tuote oli sekin hyvässä kunnossa. Muutaman kerran pesty ja käytetty...ja meillä eriväriset pestään aina erikseen!! Minä olen myös tarkka, mutta apua se ostaja ei voi löytää kaupastakaan vaatetta mistä ei valittaisi. Asiasta viidenteen...välttelen huuto.netiä niin ostajana kuin myyjänäkin. Ei vaan jaksa taistella :)

Vierailija
16/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole vaatepaketteja huuto.netistä huutanut, muuta tavaraa kyllä ja ne ovat yleensä olleet ok. Vaatteita olen katsastanut enemmän esim. vauvan myyntipalstalta, koska huuto.netissä vaatteiden hinnat nousevat tosiaan usein aika koviksi. Olen näissä kaupoissani joutunut usein myös pettymään, kuvissakin kun pystytään peittämään vaikka minkälaista vikaa, onneksi ei ole ollut suurista rahasummista kyse.

Olen vähitellen tullut sen verran varovaiseksi että esimerkiksi muutama kiinnostavalta vaikuttavanut vaatepaketti on jäänyt kun myyjä ei ole suostunut ottamaan kuvia vaatteista (tai sitten vain muutamasta) ja vakuuttanut vaatteiden olen hyvälaatuisia ja paketin olevan runsas. Vaikka uskonkin suurimman osan myyjistä olevan rehellisiä niin fakta on että toisen mielestä OK vaate on toisen mielestä jo rääsy (esim. jotkut hyväksyvät jopa reiät vaatteissa kunhan vain oikea logo komeilee rinnassa). Mieluummin katsastankin vaatteita lähialueilta, että pääsen paikan päälle noutamaan ja tarkastamaan ja säästän samalla (välillä ihan hurjissa) postimaksuissa.

Vierailija
17/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, mikä ostaja! Taitaa olla rouvalla vähän tekemisen pulaa. Harmillista, että tälläiset tapaukset pilanneet sinun kokemukset myyjänä. Lukeman perusteella teidän neidillä upeat vaatevarastot, voisivat olla Huutiksessa kova sana ;).

Itselläni sekä ostajana että myyjänä ihan hyviä kokemuksia. Meillä kun lapset puetaan pääosin ns.merkkivaatteisiin, on Huutis ainoita paikkoja, missä hyväkuntoisista kalliimmista vaatteista, saa kohtuuhintoja. Välillä tosiaan vähän liikaakin.. Itsepalvelukirpiksillä ne vaan vähinnä varastetaan pöydistä, ja ja pöytähinnat pöyristyttäviä. Ja valehtelisin, etteikö ole kiva saada vähän " takaisinkin" rahaa uusiin ostoksiin.

Anteeksi asiasta eksyminen - taas.

Vierailija
18/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..voin mainita, että yleensä sekä ostajat että myyjät ovat olleet mukavia ja tuotteet kuvauksen mukaisia. Ja mielestäni olen tehnyt hyviäkin löytöjä. Viimeksi pari viikkoa sitten mies lähti pyöräilemään pojan kanssa. Oli kiva katsoa hänen ilmettään, kun kaapin perukoilta löytyi aivan samanlainen huppari pojallekin. Ja aivan samoin kulunutkin ;) Kaupasta ei moista olisi löytynyt. Mutta tarkkana saa olla ja liikaa ei kannata maksaa. Ja ehkä kannattaisi pysyä luotettavissa merkeissä...

Vierailija
19/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut aika tyytyväinen. Tietty ostelen enimmäkseen Elleniä ja timberlandiä. Tolle meidän kolmevuotiaalle ei enää oikein taho löytyä mitään järkevänkuntosia...

Ainakin silloin, kun vaatteet on 0-12 kk, niitten kunto on mahtava. (ei kai niitä ehdi monesti pitää =)

Vierailija
20/36 |
15.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin yhden paketin tyttäreni vaatteita. Yhdellä lapsella käytettyjä, hyväkuntoisia, osa jopa uusia (virheostoksia aleista...). Samaan aikaan oman pakettini kanssa myytiin muutamaa pakettia, joista minä en olisi maksanut välttämättä mitään (enkä ainakaan sellaisia summia mitä niistä huudettiin!). Tuntuu, että siellä ei ole mitään " järkeä" noissa huudoissa, välillä huudetaan järjettömiä hintoja silkasta lumpusta ja päinvastoin erittäin hyvät vaatteet myydään " puoli-ilmaiseksi" tai jäävät myymättä.

Oman pakettini sain myytyä kohtuu hinnalla ja ostaja oli erittäin tyytyväinen. Näin ollen tämä henkilö Tornion takamailta ostaa edelleen minulta tyttäreni pieniä vaatteita :-)