Implantit rinnoissa ovat jo OUT maailmalla
Uskottava se on, kun jopa maailman tunnetuin brittiläinen silikonipovikuningatar Jordan eli Katie Price palasi alkuperäiseen omaan kuppikokoon äskettäin
Samoin nuo telkkarissa esiintyvät varakkaat tosi-tv Täydelliset naiset ovat poistattaneet omiaan
http://starcasm.net/wp-content/uploads/2012/01/Tamra_Barney_before_and_after.jpg
ja antavat luonnollisen povensa josta täytteet poistettu, olla vielä näin reilusti esillä!
http://cdn3-www.realitytea.com/assets/uploads/2014/04/rhony-recap-amanda.jpg
Ruotsalainen malli-laulaja-exjalkapallovaimo Magdalena Graaf poistatti omansa
http://cdn01.nyheter24.se/1d972e4e0102020000/2013/03/21/816627/maggangraaf.jpg
Koska jälkijunassa hiihtävät suomalaiset lähtevät mukaan tähän muovittomaan luomurintatrendiin, mitä veikkaatte?
Kommentit (57)
Eikö tässä ketjussa nyt kuitenkin ollut kyse SILIKONIRINNOISTA TRENDIJUTTUNA?
Se että nuo muoti-ikonit, mitkä-lie-muut-ikonit jotka niitä aiemmin koko maailmalle esittelivät, ovat tajunneet että ehkä ne pallotissi-implantit eivät olleetkaan mikä fiksu veto ja että ne saa nykyvaatteet näyttämään typeriltä ja kropan epäsuhtaiselta, terveysongelmista puhumattakaan.
Vuosia sitten minun ruotsalaisen kaverin rintaan osui jonossa jonkun kyynärpää, ja silikoni "muljahti muodottomaksi" koska meni rikki ja rinta näytti siltä kun olisi ollut pahempikin "rengasrikko" eli puhjennut muhkuroitunut look, uutta ei voitu laittaa koska se tulehtui ja oli pitkään kipeä, muodoton ja lopulta hän poistatti toisenkin ja päätti olla luomu. Silikonit olivat olleet muistaakseni vasta muutaman kuukauden. Minä ajattelin tuolloin ettei tuo voi olla sen arvoista että oma terveys kärsii ja joutuu olemaan kipeänä pitkään, ja mieluummin katselen peilistä omia keskinkertaisia terveitä rintoja kuin puhjennutta palloa, joita saa varoa.
Ei silareissa ole mitään vikaa, ja ne ottavat ketkä haluavat. Typerimpiä ovat ne ihmiset jotka kitisevät ja haukkuvat muiden valintoja.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 11:47"]
35, en muuten tarkoittanut sun kuvailemaa tilannetta enkä vinoillut sun kirj. virheestä, en ollut tekstiäsi ees lukenut. Oikeasti alikehittyneisiin rintoihin laitetut, sirot, tasapainoa lisäävät implantit ymmärrän. Mutta sitä, että joku ottaa hoikkaan varteen eet, niin en...
41
[/quote]
Jep, en itsekään ymmärrä miksi pilata vartalonsa noin. Kommenttini idea, kuten pariin kertaan sen tekstissäni toistin jos olisit sen lukenut, oli tuoda muistuttava näkökulma aiheeseen.
Älykkäät naiset laitattavat ne ensinnäkin tosi pätevän syyn takia koska eivät halua turhaan vaarantaa elimistöään. He eivät esittele niitä kaikille pissi hatussa että "katsos mitä äijä osti mulle" tai "katsos näitä mun ostamia DD-koon asusteita", ja älykkäät laittavat omaan vartaloonsa sopivat mahdollisimman luomun näköiset implantit eikä sellaisia että näkee että täytettä laitettu koko rahan edestä.
Tämä nainen ei sitten varmasti hankkinut noita implantteja vain huomion saamisen takia.....
http://i.ytimg.com/vi/1tW-eV2A5SU/0.jpg
Sairasta tuommoinen, miten tuo mahtaa nukkua? Selällään pallot katossa?
Samaa mieltä siinä että nuo pissismäiset seiskajulkkikset ja muut vastaavat ovat pilanneet silikoni-implanttien maineen täällä Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:49"]
Keneltä se on pois jos joku AA-kuppinen haluaa näyttää naisellisemmalta ja hankkii silarit?
Minulla ei ole mutta hankkisin heti jos olis rahaa. Ottaisin C-kupit pienen B:n tilalle.
[/quote]
Jos se AA-kuppinen olisi älykäs ja normaali-itsetuntoinen, niin se ei ensinnäkään ajattelisi että naisellisuus VAATII suurempia rintoja, ja se AA-kuppinen korostaisi sen sijaan jotain muuta hyvää puolta itsestään kuten kasvoja, sääriä, peppua, vyötäröä.
[/quote]
Mulla on 60A. Kyllä toivoisin, että koko olisi vaikka 70B. Ihan vaan siksi, että löytäisin edes joskus sopivia liivejä, jotka olisivat vielä kauniitakin. Sitten jos tarvitsee lisäominaisuuksia (kuten olkaimettomat liivit) tulee hankaluuksia löytää.
Kesällä tulee kuuma kun paitojen alle joutuu tunkemaan topin, koska usein kivannäköisissä, nuorekkaissa paidoissa kaula-aukot ovat niin avaria. Mutta en mä silti rintojani lähtisi suurentamaan. Harmittaa vaan kun vaatteet roikkuu ja kotelomekoista voi vaan haaveilla (tissien kohdalle jää ilmaa).
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 17:49"]
Keneltä se on pois jos joku AA-kuppinen haluaa näyttää naisellisemmalta ja hankkii silarit?
Minulla ei ole mutta hankkisin heti jos olis rahaa. Ottaisin C-kupit pienen B:n tilalle.
[/quote]
Jos se AA-kuppinen olisi älykäs ja normaali-itsetuntoinen, niin se ei ensinnäkään ajattelisi että naisellisuus VAATII suurempia rintoja, ja se AA-kuppinen korostaisi sen sijaan jotain muuta hyvää puolta itsestään kuten kasvoja, sääriä, peppua, vyötäröä.
[/quote]
Mulla on 60A. Kyllä toivoisin, että koko olisi vaikka 70B. Ihan vaan siksi, että löytäisin edes joskus sopivia liivejä, jotka olisivat vielä kauniitakin. Sitten jos tarvitsee lisäominaisuuksia (kuten olkaimettomat liivit) tulee hankaluuksia löytää.
Kesällä tulee kuuma kun paitojen alle joutuu tunkemaan topin, koska usein kivannäköisissä, nuorekkaissa paidoissa kaula-aukot ovat niin avaria. Mutta en mä silti rintojani lähtisi suurentamaan. Harmittaa vaan kun vaatteet roikkuu ja kotelomekoista voi vaan haaveilla (tissien kohdalle jää ilmaa).
[/quote]
Melkolailla samat ongelmat mulla, paitsi etten voi kunnolla urheilla koska parhaatkaan liivit ei anna kunnolla tukea ja painovoima on väistämättä tehnyt tehtävänsä jo nyt, vaikka olen nuori. Kärsin niska-, selkä- ja päänsäryistä. Mutta liivejä ei löydy, vaatteet ei istu, toppeja ei voi käyttää. Lisäksi näytän aina lihavammalta kuin olen. 75G.
Niillä alkaa olla jo vähän vanhemmat implantit, jotka ottavat ne pois. Ja ikää itsellään, niin eivät ota uusiakaan.
Suomalaiset on kyllä kummallista sakkia.. mitä se kenenkään muun elämään vaikuttaa jos joku ottaa silikonit? Ei mitenkään. Jos toisten ihmisten silikonien ottaminen on suuriki valituksen aihe ni kyllä on asiat hyvin.
Hankkikaa elämä ja antakaa muiden elää omaansa sillä tavalla kun itse haluaa. Mikään ei oo niin rumaa kuin kateellinen ja katkeroitunut ihminen. Tehkää omasta elämästä sellasta ku itse haluatte ni ei tarvi valittaa muiden asioista.
Suomalaiset on aina maailman trendeistä jäljessä muutenkin, porukalla kestää täällä monta vuotta että silmä tottuu johonkin muotiin, sitten siihen tiettyyn suomibuumiin takerrutaan lopulta niin ettei meinaa lähteä kulumallakaan. Ruotsissa myydään jo niitä push-uppi pikkuhousuja ja -farkkuja jotka tuo nostetta ja täytettä peppuun, mutta ekat suomalaiset ostaa niitä varmaan joskus 2-3 vuoden päästä :-)
Suomalaisilla c-d-luokan julkkiksilla tuo ihme silikonimuoti että pitää ottaa sellaiset järkyn kokoiset jotka saa siron ja sporttisen varrenkin näyttämään "maatalon kömpelöltä ja lyhyenleveältä emännältä".
Tuksu näytti paremmalta hoikkana ja pienirintaisena, samoin se Marjon tanssityttö joka meni siihen Marttiinan pelastusohjelmaan ja liian suurten silikonien "ansiosta" näytti lopulta 20+ kiloa pulskemmalta kuin ne muut ja kaiken lisäksi hänen rinnalla jopa monien pötkövyötäröt korostuivat hoikkina.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:26"]
Suomalaiset on kyllä kummallista sakkia.. mitä se kenenkään muun elämään vaikuttaa jos joku ottaa silikonit? Ei mitenkään.
[/quote]
Vaikuttaa, koska köyhät silikonibimbot saa niiden tekorintojen takia ongelmia ennemmin tai myöhemmin eikä niillä ole varaa mennä klinikalle uusimaan tai poistamaan niitä kun entisetkin maksamatta, joten ne vie sairaalapaikkoja oikeasti sairailta ihmisiltä ja se oikeasti sairas voi olla sinä tai minä!
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 12:26"]
Suomalaiset on kyllä kummallista sakkia.. mitä se kenenkään muun elämään vaikuttaa jos joku ottaa silikonit? Ei mitenkään.
[/quote]
Vaikuttaa, koska köyhät silikonibimbot saa niiden tekorintojen takia ongelmia ennemmin tai myöhemmin eikä niillä ole varaa mennä klinikalle uusimaan tai poistamaan niitä kun entisetkin maksamatta, joten ne vie sairaalapaikkoja oikeasti sairailta ihmisiltä ja se oikeasti sairas voi olla sinä tai minä!
[/quote]
No miksei sitten samanlaista vihaa herätä palstalaisissa tupakoijat, epäterveellisen ruoan syöjät, alkoholin käyttäjät, vähän liikuntaa harrastavat jne? Samalla tavallahan nämäkin sitten vievät muilta sairaalapaikkoja tulevaisuudessa jos perustelu tälle silikonivihalle on tuo. Itseaiheutettua sekin on.
Mitenhän Victoria's Secret on tehnyt tämän tutkimuksen? Huomauttaisin, että Suomessa ei edes ole Victoria's Secretin liikettä, eli ainakaan mistään myyntitilastoista tätä tietoa ei ole revitty. Lähin liike on Tukholmassa. Kävikö Victoria's Secretin jotkut minionit mittaamassa kaikkien suomalaisten rinnanympäryksen jne? Vihaan muuten näitä "ulkomailla kaikki on paremmin, Suomessa ei" ja "suomalaiset on huonoja verrattuna esimerkiksi.."-toitottajia. :D ♡
35, en muuten tarkoittanut sun kuvailemaa tilannetta enkä vinoillut sun kirj. virheestä, en ollut tekstiäsi ees lukenut. Oikeasti alikehittyneisiin rintoihin laitetut, sirot, tasapainoa lisäävät implantit ymmärrän. Mutta sitä, että joku ottaa hoikkaan varteen eet, niin en...
41