Kerätään tähän ihastumisen merkkejä
Mistä merkeistä tietää onko joku ihastunut? Miten miehet ja naiset käyttäytyvät ihastuneina? Kertokaa miten itse toimitte ja mistä huomaatte toisen olevan ihastunut/kiinnostunut.
Tässä ketjussa saa myös kysellä toisilta ihastumisistä ja siihen liittyvästä toiminnasta.
Tehdään tästä hyödyllinen ketju niille jotka eivät tajua ihastumista vaikka se ihastunut läpsisi naamaan ja huutaisi, että on ihastunut. Eli esimerkiksi minulle :D
Kommentit (87)
Läpsii naamaan ja huutaa, että on ihastunut.
Vilkuilee
On hermostunut
Käy paljon siinä/ näissä paikoissa missä myös ihastus
ylivakava eli yrittää peittää ihatumista
ilahtuneen oloinen kun näkee ihastuksensa
sekoilut puheessa
katselee hämmentyneenä puhelinta muka kirjoittaen tekstaria tms :D
Kun on valmis tutisemaan ulkona nälissään ja vessahädässä vain siksi, että saa jutella toisen kanssa.
Katse- joko lyhyet toistuvat vilkaisut ja "jumittaminen".
Onko se hiusten laittelu naisilla joku merkki vai vain legendaa? Tuli vain mieleen kun parisen viikkoa sitten eräs nainen siirsi hiuksiaan siten, että hiukset olivat toisella puolle päätä ja kaula jäi paljaaksi kun minä olin hänen lähellään, hän myös hymyili minulle sädehtivästi. Noita hiusten asetteluja olen monesti nähnyt lähelläni olevien naisten tekevän, mutta en vain osaa pitää sitä minään ihastuksen merkkinä, koska itsekin sohin hiuksiani ihan milloin sattuu. Haluan tähän asiaan nyt selvyyden!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 18:40"]
Onko se hiusten laittelu naisilla joku merkki vai vain legendaa? Tuli vain mieleen kun parisen viikkoa sitten eräs nainen siirsi hiuksiaan siten, että hiukset olivat toisella puolle päätä ja kaula jäi paljaaksi kun minä olin hänen lähellään, hän myös hymyili minulle sädehtivästi. Noita hiusten asetteluja olen monesti nähnyt lähelläni olevien naisten tekevän, mutta en vain osaa pitää sitä minään ihastuksen merkkinä, koska itsekin sohin hiuksiani ihan milloin sattuu. Haluan tähän asiaan nyt selvyyden!
[/quote]
Ei kerro välttämättä mitään. Mä hiplainen ja asettelen hiuksiani aina tilanteessa ku tilanteessa.
Moni ihastuu kaupan kassoihin jostain syystä. Miksi? Miten niitä kassoja voi oikein lähestyä? Onko kassat koskaan ihastuneet asiakkaaseen? Onko kassalla lähestytty ja onko siitä seurannut mitään?
Nyt taas monta naista vetää johtopäätöksensä ja tekee kohta aloituksen av-palstalle otsikolla "onko mies kiinnostunut?" tai "Mitä tämä miehen käytös tarkoittaa". Jne!
Sellanen kavahdus kun toinen koskettaa! Perhosia vatsassa.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:09"]
Moni ihastuu kaupan kassoihin jostain syystä. Miksi? Miten niitä kassoja voi oikein lähestyä? Onko kassat koskaan ihastuneet asiakkaaseen? Onko kassalla lähestytty ja onko siitä seurannut mitään?
[/quote]
Olessani 2005 kaupan kassalla töissä mua lähestyttiin olessani iltavuorossa vähää ennen sulkemista. Ulkona oli kamala syysmyrsky ja ulkonäöltä tuntemani naapuriportaan nuorimies kysyi ujosti multa olinko pyörällä liikenteessä ja haluaisinko päästä hänen kyydissään kotiin. Halusin ja siitä on seurauksena meillä on nyt 2 ihanaa yhteistä lasta ja avioliittoa takana 8-vuotta.
Ihastunut voi myös vältellä ihastumisensa kohdetta ja olla korostetun välimpitämätön tätä kohtaan, jos ihastuminen ei ole sopivaa.
Jos ihastuksen kohde on tuttu ja ihastus ei ole vakavalla pohjalla eli tiedan että siitä ei mitään sen vakavampaa seuraa (kaveri, varattu työkaveri tms.): hakeudun seuraan, olen korostuneen iloinen, nauran, juttelen, kiusoittelen, otan jopa fyysistä kontaktia, katson silmiin.
Jos ihastuksen kohde on puolituttu/tunteet ovat vakavalla pohjalla: jäätyilen, en välttämättä uskalla katsoa päinkään saatika silmiin, välttelen, olen hiljainen, ujostelen, kädet tärisee, hermostuttaa...
Näin minulla. Ei varmaan mikään ihme että olen ikisinkku :D.
Minä "sähköistyn". Sepä sitten välittyy kohteelle en käsitä miten, mutta taskusta löytyy sellaista tarinaa, ettei moni voisi niitä uskoakaan. Ripaus mystisyyttä ja käsittämätöntä liittyy aitoihin suuriin tunteisiin.
Itse:
-hymyilen ja katson silmiin usein
-"veikeä" hymy
-hermostuneisuus, kädet saattaa vapista :D
-pyrin juttusille
-höpsö naureskelu
Ja koska oma ihastumiseni on sumentanut arvostelukykyni, mitä näistä voi tulkita:
-hymyilee lämpimästi
-katsoo pitkään silmiin
-nauraa jutuilleni
-tulee joskus itse juttusille
-kohtelee välillä kuin "kaikkia muitakin"..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 19:09"]Moni ihastuu kaupan kassoihin jostain syystä. Miksi? Miten niitä kassoja voi oikein lähestyä? Onko kassat koskaan ihastuneet asiakkaaseen? Onko kassalla lähestytty ja onko siitä seurannut mitään?
[/quote]
On lähestytty kassalla, useamman kerran pyydetty kahville/syömään/puhelinnumeroa. Yhdestä tapauksesta kehkeytyi ihan suhde kun tavattiin sattumalta muualla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:20"]
Vilkuilee On hermostunut Käy paljon siinä/ näissä paikoissa missä myös ihastus ylivakava eli yrittää peittää ihatumista ilahtuneen oloinen kun näkee ihastuksensa sekoilut puheessa katselee hämmentyneenä puhelinta muka kirjoittaen tekstaria tms :D
[/quote]
Välimerkit, ei oo niin vaikeeta.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:20"]
Vilkuilee On hermostunut Käy paljon siinä/ näissä paikoissa missä myös ihastus ylivakava eli yrittää peittää ihatumista ilahtuneen oloinen kun näkee ihastuksensa sekoilut puheessa katselee hämmentyneenä puhelinta muka kirjoittaen tekstaria tms :D
[/quote]
Välimerkit, ei oo niin vaikeeta.
[/quote]
Eikä tarpeellisia lyhyissä mielipiteissä. Ei täällä mitään väitöskirjaa kirjoiteta. Niissä keskitytään joskus sisältöä enemmän oikeinkirjoitukseen.
Loistavat simät, hymyilee paljon, jttelee juuri hänelle