nainen huolisitko lyhen miehen?
Olen lyhyt mies noin 175cm. Joo naiset vastailkaa että voisitteko seurustella näin lyhyen miehen kanssa. Mitä deittipalstoja olen tsiigaillu niin monilla naisilla vaatimukset on se 178-180cm minimipituus.
Kommentit (29)
Voisin seurustella 175-senttisen kanssa ilman muuta, vaikka olen itse 178. Mutta alle 170cm olisi ehkä jo liian lyhyt.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:46"]Minua aina harmittaa (ns.poikkeuksellisen) lyhyiden miesten tai pitkien naisten puolesta jos heitä "syrjitään" pituuden perusteella. Pituutta kun ei voi oikein itse valita :o
[/quote]
Mitä harmittelemista pituudessa on? Ehkä sitten jos mies jää 155-senttiseksi tai nainen kasvaa yli 190-senttiseksi, asiasta voisi olettaa koituvan ongelmia. Kaikki muu on ihan normaalia ja ok ja aika monenlaisille löytyy ottajansa, kun ympärilleen katselee.
Minä olen 173 cm pitkä, olen aina ajatellut, että haluan pitkän miehen, jotta en tuntisi itseäni amazoniksi miehen vierellä. Ex mieheni oli 196 cm pitkä, mutta kun se ei ihan riitä parisuhteelle, että tuntee itsensä pieneksi. Sittemmin löysin aivan ihanan miehen, jonka kanssa olen menossa naimisiin, pituutta hänellä on 173 cm. Enkä tunne itseäni mitenkään isokokoiseksi hänen vierellään.
Naiset voivat treffipalstoilla esittää kaikenlaisia vaatimuksia pituuden, ulkonäön yms. suhteen, mutta sitten kun se oikea osuu kohdalle, ja ihan oikeasti rakastuu, niin pituudella tai ulkomuodolla ei ole mitään väliä!
Joo kunhan olisi musta edes hiukan pidempi
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:10"]Olen lyhyt mies noin 175cm. Joo naiset vastailkaa että voisitteko seurustella näin lyhyen miehen kanssa. Mitä deittipalstoja olen tsiigaillu niin monilla naisilla vaatimukset on se 178-180cm minimipituus.
[/quote]
Kai mä voisin jos kunnolla rakastuisin, mutta harvoin silmää miellyttää alle 185cm miehet. Pitkät miehet ovat seksikkäitä _mielestäni_. Kyllä tuolla kaduilla pään kääntää ne 190 senttiset miehet. :) Kaveripiiristäni kaikki naiset pitävät hieman lyhyemmistä miehistä (170-185cm) ja he monesti ihmettelevät miksi pidän sellaisista kaksimetrisistä hujopeista, joten on teille lyhyillekin ottajia runsaasti. :)
Tuskin vakavaan suhteeseen huolisin. Panokaveriksi ehkä. Itse olen 180cm nainen ja tykkään enemmän pitkistä miehistä.
Olen naimisissa 170 cm miehen kanssa eli kyllä.
Tottakai jos vaan muuten on hyvä olo ihmisen kanssa. Olen 158 cm. N40