Miten teen tiikerikakun ilman sähkövatkainta?
Neuvokaa joku avutonta. Voi laittaa reseptin ja ohjeen jos tietää hyvän.
Kommentit (16)
Tässä näitä kakkuja:
Voi sen käsinkin vatkata, mutta aika on paljon pitempi. Vaihda kättä välillä, jos toinen väsyy.
Mun miehellä on nimipäivä ja haluaisin leipoa sen kunniaksi. Hän itse haluaisi juuri tiikerikakun. Meillä vaan ei ole sähkövatkainta eikä tiikerikakkuvuokaa, vaan silikoninen pöllövuoka. Apuja!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:03"]Myllyn paras - sivuston tiikerikakkua ei tarvitse vatkata. Katson jos löydän sulle reseptin. Kakusta tulee hyvä, itse asiassa minusta perempikin kuin perinteinen kakku.
[/quote]
Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:05"]Ostan valmiina.
[/quote]
Mä haluan itse leipoa, koska leipominen on ainoita asioita missä en yleensä mokaa.
Kyllähän siihen käy mikä tahansa kakkuvuoka, ei ole olemassa erikseen tiikerikakkuvuokaa :)
Vispilä käteen ja vatkaamaan, sinä uusavuton :D Veikkaan, että et vatkaisi edes kermavaahtoa käsin vaan ostat sen valmiina pursotinpurkista.. :D :D Millä sä luulet, että vatkaamista tarvisevat taikinat on tehty ennen vanhaan kun ei ollut sähkövatkaimia saatikka sähköjä?
Vatkaat käsin. Mikä tuossa on vaikeaa?
Outoja ihmisiä, toinen ostaa kaupasta tiikerikakun ja toisen poikaystävä haluaa synttäreillä tiikerikakun..
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:10"]Kysy jos pipsa leipasee
[/quote]
Se on Laihiksella, tuskin leipasee
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:11"]
Mun miehellä on nimipäivä ja haluaisin leipoa sen kunniaksi. Hän itse haluaisi juuri tiikerikakun. Meillä vaan ei ole sähkövatkainta eikä tiikerikakkuvuokaa, vaan silikoninen pöllövuoka. Apuja!
[/quote]
Päivän paras, minä tyhmä oon tehnyt tavallisess kakkuvuoassa, pitääpä ostaa TIIKERIKAKKUVUOKA.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:11"]
[/quote]
Päivän paras, minä tyhmä oon tehnyt tavallisess kakkuvuoassa, pitääpä ostaa TIIKERIKAKKUVUOKA.
[/quote]
Oletpa tyhmä!:,DD
Myllyn paras - sivuston tiikerikakkua ei tarvitse vatkata. Katson jos löydän sulle reseptin. Kakusta tulee hyvä, itse asiassa minusta perempikin kuin perinteinen kakku.