Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sanotte tällaisen henkilön tunne-elämästä?

Vierailija
29.03.2015 |

Parikymppinen nainen, puhelias, tutustuu helposti ihmisiin. Mutta erikoista olen huomannut usein, että hän on jonkun kanssa ensin hyvää ystävää ja pitää yhteyttä ja on iloinen mutta jonkun ajan päästä ilman näkyvää syytä ei vastaa enää hänen yhteydenottoonsa, eikä välitä mitään koko ihmisestä. Miksi hänelle käy noin, että ensin pitää jostain ihmisestä ja sitten onkin ihan kylmä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta tuohon lisää niin kyse voisi olla minusta. Pidän yhä samalla tavoin ihmisestä kuin alussakin mutta tarvitsen säännöllisesti elämän virikkeet nollaan että en uuvu. Niihin virikkeisiin ikävä kyllä kuuluu myös ystävyyssuhteet. Ja koska olen huono näyttelemään, en pysty piilottamaan tarvettani olla yksin ja ulospäin se näkyy kylmyytenä ja välinpitämättömyytenä. Sitten en voi kuin toivoa että uusi ystäväni on sellainen joka pystyy hyväksymään tarpeeni nollata ja pystyy jatkamaan siitä mihin ennen nollauskauttani jäätiin. Onneksi olen tavannut paljon ihmisiä jotka pysyvät ystävänä, ymmärrän kyllä jos joku ei koe pystyvänsä tähän. Jotkut ehkä turruttavat itsensä alkoholilla tai huumeilla, itse en ole koskaan halunnut kokeilla kumpaakaan.

Vierailija
2/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo päällisin puolin voisi olla noin kuin nro 2 kohdalla mutta tämä henkilö ei ole introvertti vaan enemmänkin kuin ylivilkas. Hiljaisuus ei näyttäisi olevan asia mitä hän kaipaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se välinpitämättömyys ja kylmyys on ihan aitoa ja tulee kommenteissaan ilmi. Miten ikävästi sanoo toisesta jotain, mikä ei edes pidä paikkaansa.

Vierailija
4/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vähän epävakaa. Ollaan heti läheistä ystävää ja vuodatetaan elämäntarina, sitten alkaa tuntumaan ahdistavalta ja otetaan hampaisiin jo suraava uusi tuttavuus. Sama kuvio voi toistua läpi elämän jos ihminen ei itse tajua kehäänsä.

Vierailija
5/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon 30 ja teen edelleen samaa. Omalla kohdallani kyse lienee pohjimmiltaan siitä, etten arvosta läheisiä ihmissuhteita (tai ylipäätään muita ihmisiä) niin paljon että viitsisin yrittää tehdä mitään asian korjaamiseksi. 

Vierailija
6/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan sanota huononakaan päivänä introvertiksi, olen hyvinkin vilkas, puhelias, sanotaan että olen todella helposti lähestyttävissä ja helposti ihmiset jäävät juttelemaan kanssani tunneiksi. Mutta sitten kun raja tulee minulla vastaan joudun vetäytymään hiljaisuuteen.

-2

Vierailija
7/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan itse tekeväni tätä, jos toinen osapuoli on vastakkaista sukupuolta ja epäilen hänen olevan kiinnostunut minusta, mutta itse en ole kiinnostunut. pitäisi opetella vain sanomaan suoraan tunteistaan, mutta se on minulle vaikeaa.

Vierailija
8/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kävi eräälle naistuttavallemme. Hän löysi uuden miehen ja heillä meni hienosti. Olivat kuin kyyhkyläisiä.
Kunnes kaikki muuttui. Täysin yhtäkkiä mies kohteli naista kuin ilmaa. Kun nainen haki tavaransa pois miehen luota, niin silloinkin mies käyttäytyi kuin naista ei olisi olemassa. Ei vastannut, ei katsonut, ei mitään. Täysin ilmaa.

Olimme hämmästyneitä. Ei tuollaista käsitä. Nainen oli romuna.

Vierailija
9/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, niinpä, se on aika raakaa ihmisille jotka ovat vilpittömiä tunteissaan.

Vierailija
10/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 16:33"]Noin kävi eräälle naistuttavallemme. Hän löysi uuden miehen ja heillä meni hienosti. Olivat kuin kyyhkyläisiä.
Kunnes kaikki muuttui. Täysin yhtäkkiä mies kohteli naista kuin ilmaa. Kun nainen haki tavaransa pois miehen luota, niin silloinkin mies käyttäytyi kuin naista ei olisi olemassa. Ei vastannut, ei katsonut, ei mitään. Täysin ilmaa.

Olimme hämmästyneitä. Ei tuollaista käsitä. Nainen oli romuna.
[/quote]

Mulle on käynyt sama. Ei voi käsittää. Erittäin haavoittava kokemus.

Vierailija
11/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde (johon liittyy ihastuminen/rakastuminen ja seksi) ja platoninen tuttavuus (josta tässä kyse) ovat aivan eri asioita.

Vierailija
12/12 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia elämää. Osan kanssa ollaan ystäviä lapsuudesta vanhuuteen, osa kulkee rinnalla vuoden, osa vaikka sen ajan kuin lapset on pieniä, osa sen ajan kuin ollaan samassa duunissa.

Se mikä yhdelle on syvä ystävyys ei välttämättä ole sitä toiselle. 

kuulostaa siltä, että on tarkka rajoistaan mutta ei oikein osaa kertoa toiselle että tämä oli tässä. Siksi ystävä jää roikkumaan ja ihmettelemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi