Voi hemmetti, tilasin yhdestä verkkokaupasta ja Paytraililla meni luottokorttimaksu mutta ei siihen tullut koskaan sitä palaa myyjän sivulle
linkkiä. Rahat menivät tietystikin. Ei mulla nyt olisi mielenkiintoa ruveta tuollaista selvittämään miten haen rahoja takaisin ts. todistan etten ole saanut tuotetta lainkaan. Ja olisin ihan oikeasti tarvinnut sen. En edes jouluksi mutta muuten.
Kommentit (10)
Toki otat sen kuitin kanssa yhteyttä myyjäliikkeeseen. Joskus verkkokaupoissa on ongelmia.
Jos myyjäliike ei vastaa ota yhteyttä paytrailiin
Otat yhteyttä liikkeen asiakaspalveluun.
Jos yhteys jostain syystä katkeaa tai ei palaa sinne kaupan sivuille, maksu menee, mutta tilaus ei mene läpi.
Yleensä kaikki tiedot ja maksu löytyy maksuvälittäjältä. Sulla on varmaan joku maksutunnus.
Noita sattuu aina väliin..
Ha haaaaaaaaaa! Mene oikeaan myymälään äläkä pelleile siellä netissä!
Kyllä se sieltä vastaa, ei kaikilla ole automaatista vastausta, RELAA.
Vierailija kirjoitti:
Ha haaaaaaaaaa! Mene oikeaan myymälään äläkä pelleile siellä netissä!
Älä viitti. Kiersin tänään jo useamman myymälän eikä niissä ollut kyseistä tuotetta lainkaan. Mikä täällä palstalla on kun on noin paskoja trolleja vastaajina?! Menkää muualle, kiitos.
Mulle kävi kans tuolla tavalla viime viikolla. Maksu onnistui, mutta sitten ei enää palannutkaan verkkokauppaan. Maksu oli kuitenkin mennyt visalta. Hetken koitin asiaa selvittää robotti-chatin kanssa, mutta ei se luonnollisestikaan mitään tajunnut! 😂 Hetken päästä sähköpostiin kuitenkin ilmaantui tilausvahvistus ja nyt on tullu UPS:iltakin seuranta linkki, joten kai se tuote on nyt sitten tulossa.
Vierailija kirjoitti:
0/5
Isäs oli 0/5 kun sua tehtiin.
Ja nyt mun sähköpostissa on kyllä se Paytrailin kuitti mutta myyjäliikkeestä ei mitään tilausvahvistusta.