Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyntityötä tekevät, ärsyttääkö teitä se jatkuva "tsemppaus"?

Vierailija
18.12.2021 |

Koko ajan pitäs jaksaa olla ylipositiivinen ja hehkuttaa miten huippua kaikki on ja heiluttaa reippaasti nyrkkiä vastoinkäymisille.

Koskaan ei saa ottaa mikään päähän.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät on kuitenkin se osa porukkaa, joka maksaa kaikkien muiden palkat. Se on kova rooli. 

Ilman tekijöitä myyjillä ei olisi mitään mitä myydä...

Voit tehdä vaikka miten hyvän tuotteen, mutta jos et osaa myydä, et saa sitä markkinoille.

Hyvä myyjä taas myy huononkin tuotteen.

Vierailija
22/22 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikanaan tein myyntityötä, enkä tunnista kuvausta.

Oma strategiani oli olla se hiljainen, asiantunteva ja vakuuttava myyjä, joka tietää mistä puhuu ja myy asiakkaalle sitä mitä tämä tarvii, tarpeet kuunnellen ja myötäeläen.

Ei mitään yltiöpositiivisuutta, vain asiakkaiden tarpeiden täyttämistä ja aitoa yritystä palvella. Tein erittäin hyvää tulosta. Joku väärinymmärrys nyt aapeen pomoilla tullut myyntityön luonteesta.

Sama, olen enimmäkseen työskennellyt paikoissa joissa jäätävät myyntivaatimukset, ylipirteys ja pakkotuputtaminen kuuluvat työkulttuuriin, mutta sitten onni potkaisi sen verran että pääsin työpaikkaan jossa asiattomuuksia ei tarvitse kuunnella puolin eikä toisin, ja ihan normaali asiakaspalvelu omana itsenä riittää. Olispa näin koko palvelualoilla älyttömien roolien vedon sijaan.

Tämä vastasikin oikeastaan kysymykseeni. Tällaisiakin paikkoja siis on, varsinkin yritysasiakkaita palvelemassa.

Itse yrittäjänä olen tuskastumut ns. pakkomyyntiin, yritän suosia tavarantoimittajia, joiden myyjät oikeasti kuuntekevat, mitä tarvitsen.

Juuri eräs on alkanut oppia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan