Terapeuttini mielestä olen psykopaatti.
Kommentit (63)
Olet ilmeisesti hyvä manipuloimaan muita ihmisiä?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:15"]Viihdytkö psykopaattina?
[/quote] En omasta mielestäni ole psykopaatti. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:19"]Useimmat naiset ovat, mutta tavallisesti se laitetaan hormonien ja naiseuden pikkiin.
[/quote]
Siellä taas tiedetä kuinka henkisesti sairas psykopaatti oikeasti on. Jos olet nähnyt elokuvan "Gone Girl" niin tiedät mitä psykopatia äärimmillään voi olla.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:16"]millainen lapsuutesi oli
[/quote] Lapsuus oli turvaton ja traumaattinen. Isä väkivaltainen alkoholisti ja äiti tunnekylmä ihminen jonka mielestä olin pelkkä riesa.
Miksi arvelet terapeuttisi sanovan niin?
Anna joku esimerkki, millaisia ihmisiä sinun on vaikea ymmärtää.
12 jatkaa. Saako ihmiset susta usein jotenkin väärän kuvan?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:16"]Miksi käyt terapiasssa?
[/quote] Pääsin viime vuoden kesäkuussa niuvasta ja nyt avohoitoa, mihin kuuluu terapia istuntoja.
Kyllähän Suomessa nyt Niuvanniemeen joutuu ihan syyttä tuosta vaan. Olet varmasti oikein mukava ihminen :D
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:16"]Miksi käyt terapiasssa?
[/quote] Pääsin viime vuoden kesäkuussa niuvasta ja nyt avohoitoa, mihin kuuluu terapia istuntoja.
[/quote]
Miksi olit vankimielisairaalassa?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:22"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:16"]millainen lapsuutesi oli [/quote] Lapsuus oli turvaton ja traumaattinen. Isä väkivaltainen alkoholisti ja äiti tunnekylmä ihminen jonka mielestä olin pelkkä riesa.
[/quote]
Otan osaa. :( Ikävää, että monen elämä alkaa näin kurjissa merkeissä.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:19"]Miten se ilmenee sinussa?
[/quote] Olen valmis tekemään mitä tahansa että saan sen mitä haluan. Voin siis tehdä asioita jotka on lain ja moraalin mukaan kiellettyä. Minua ei tule siitä huonoa omaatuntoa jos saan jonkun itkemään ja surulliseksi.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:29"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:24"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:16"]Miksi käyt terapiasssa? [/quote] Pääsin viime vuoden kesäkuussa niuvasta ja nyt avohoitoa, mihin kuuluu terapia istuntoja. [/quote] Miksi olit vankimielisairaalassa?
[/quote]
Koska on väärinymmärretty. Ihan mukava ihminen oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:20"]Olet ilmeisesti hyvä manipuloimaan muita ihmisiä?
[/quote] Saan kyllä ihmiset helpolla kääntymään toisiaan vastaan ja minun puolelle.
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:19"]Miten se ilmenee sinussa? [/quote] Olen valmis tekemään mitä tahansa että saan sen mitä haluan. Voin siis tehdä asioita jotka on lain ja moraalin mukaan kiellettyä. Minua ei tule siitä huonoa omaatuntoa jos saan jonkun itkemään ja surulliseksi.
[/quote]
Pelkäätkö koskaan sitä, mitä teoistasi voi seurata?
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:19"]Miten se ilmenee sinussa? [/quote] Olen valmis tekemään mitä tahansa että saan sen mitä haluan. Voin siis tehdä asioita jotka on lain ja moraalin mukaan kiellettyä. Minua ei tule siitä huonoa omaatuntoa jos saan jonkun itkemään ja surulliseksi.
[/quote]
Kerro jotakin mitä olet tehnyt? Siis jotakin psykoa.
millainen lapsuutesi oli