Kaisalta ei saa viedä voittoa eikä pokaalia eikä rahoja .
Näin törkeää ei voi olla toiminta että syyllinen vain tuomitaan kilpailukieltoon ja voittaja kärsii ,vuosien kuluttua tapahtumasta .
Syyttömiä ei voi laittaa kärsijöiksi.
Kommentit (6)
kylläpä tämä lähti nopeasti laukalle
Kaisa saisi maksaa jo ulosottonsa. Ex-kiinteistö kaisa
Dopingrikos. Kristallit ja massit norjalaisille.
Ammattipyöräilyssä ollaan protasolla.
viikari tarkistanut kirjoitti:
joko huu haa URHEILIJAT joutuvat tunnustamaan rahalliset palkkionsa??? MUA EI AINAKAAN KIINNOSTA miten pomppaavat mäestä , auto kuski ajaa tai joku hiihtelee. KERTOKAA MITÄ SE MAKSAA KANSALLE on ylä ja ala pään leiriä ym. kansa maksaa heidät ja lukuisen avustaja kaartin oleilun. ämmäkään ei muka tiedä summaa???
nyt oli kyllä hyvä trollaus. Ei noin tyhmää voi olla.
Vierailija kirjoitti:
viikari tarkistanut kirjoitti:
joko huu haa URHEILIJAT joutuvat tunnustamaan rahalliset palkkionsa??? MUA EI AINAKAAN KIINNOSTA miten pomppaavat mäestä , auto kuski ajaa tai joku hiihtelee. KERTOKAA MITÄ SE MAKSAA KANSALLE on ylä ja ala pään leiriä ym. kansa maksaa heidät ja lukuisen avustaja kaartin oleilun. ämmäkään ei muka tiedä summaa???
nyt oli kyllä hyvä trollaus. Ei noin tyhmää voi olla.
Kyllä, tässä oli aitoa yritystä.