Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä Titanic-elokuva on yliarvostettu?

Vierailija
29.03.2015 |

Huonosti näytelty, hirveästi virheitä, tylsä tarina joka keskittyy vain pariin henkilöön vaikka mielenkiintoisia henkilöitä olisi muitakin, myös leikkauksessa on tullut paljon virheitä. Jokaisella katsomis kerralla löytää vain lisää virheitä. Ihmettelen tämä on voinut voittaa niin paljon palkintoja. Jos elokuvassa oli joku muu laiva Titanicin sijaan niin en edes vaivautuisi katsomaan. Musiikki sentään on loistavaa ja sopii elokuvaan.

Loppuun haluan lisätä, että tekisin varmasti paremman, koska joku kuitenkin tulee sanomaan "tee itse parempi".

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:07"]

Ihan hyvin se on ainakin kestänyt aikaa, kun otetaan huomioon, että se on tehty lähes 20 vuotta sitten.

[/quote]

Tuskin olisi kestänyt niin hyvin jos kyseessä ei olisi Titanic. Titanic on jo yksinään niin kiinnostava tarina, että siitä saisi kiinnostavan elokuvan vaikka laiva olisi täynnä pingviinejä matkalla kohti kotijäävuortaan.

T. Ap

[/quote]

Olisi pitänyt varmaan täsmentää, että tarkoitin tehosteita ja tekniikkaa.

Vierailija
62/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitkä titanicin silloin kun se tuli elokuvateattereihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on kyyninen. Kuten ap itsekin ymmärtää kyseessä on vain elokuva. Dokumentit on sitten erkseen. Jos elokuva ärsyttää, en itse ainakaan katso sitä uudelleen. Miksei ap keskity vaan niiin laatudokumentteihin, jotka häntä ei ärsytä? Vaikka aihe kiinnostaa, niin ei tarvitse katsoa sellaista, mikä ärsyttää.

Minusta leffa on visuaalisesti hieno ja hyvin kestänyt aikaa.

Vierailija
64/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonardon roolisuoritus ei päätä huimaa. Ihan käsittämätöntä, että Kate joutui olemaan leffassa kaikki avut esillä ja sai silti melkein puolet vähemmän palkkiota roolista.

Vierailija
65/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:09"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:03"]

En ymmärrä mikä tässä elokuvassa niin itkettää. Sekö, että se on suunnattu höperöromantiikkaan hurahtaneille naisille? Vai se, että oikeasti noin tapahtui ja paljon ihmisiä kuoli? Elokuvassa itsessään ei ole muuta surullista kohtausta kuin se missä se äiti kertoo niille lapsille iltasatua samalla kun laiva uppoaa. En oikein riemastu siitä, että tuollaiseen tuhoon liittyvään elokuvaan otetaan tarkempaan käsittelyyn vain kaksi lopulta täysin turhaa henkilöä, kun kuitenkin niin moni perhe hajosi, lapset jäi ilman vanhempiaan, vanhemmat ilman lapsiaan. Eihän noilla toki ole mitään merkitystä kun Jackin ja Rosen rakkaus jäi niin kovin lyhyeksi. Nyyh...

T. Ap

[/quote]

Siihen elokuvaan piti ottaa joku näkökulma, se oli nyt noiden tarina, jonka kautta päästiin hyvin näkemään sekä kolmos-, että ykkösluokan elämää ja sitä kontrastia. Ei siinä elokuvassa kaikkia puolia voi käsitellä, dokumentit on sitten erikseen.
[/quote]
Näin. Minä ajattelen, ettei Titanic-elokuvan kuulu olla dokumentti, vaan itse (surullisen ja kamalan) tapahtuman, aidon kokemuksen ympärille rakenneltu fiktiivinen draamaelokuva.

Ja minulle tuli kamala olo siinä, kun nainen meni vauva sylissä kysymään kapteenilta että mihin hänen tulee mennä ja lopussa kun näytettiin naista kuolleena meressä, yhä vauva sylissään... Ehkä siksikin herätti isoja tunteita, kun oma vauva nukkui toisessa huoneessa ja mietin heti häntä.

Vierailija
66/66 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat fanaattiselta ja oudolta. Haloo, se on Hollywood-leffa eikä dokumentti.