Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on huonoa seksiä?

Vierailija
28.03.2015 |

Lyhyesti ja ytimekkäästi: määrittele huono seksi! Mikä skenaario olisi kaikkein epätyydyttävin: lahna, piittaamaton, kömpelö, epäviehättävä partneri...? Näkemyksiä kiitos, ehkä me voimme oppia tästä jotakin. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian duracel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:16"]Liian duracel
[/quote] kyllästynyt siihe hemmetin nylkyttämiseen

Vierailija
4/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÖMPELÖ

Vierailija
5/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksi minun kanssani! :D olen niin itsetunto-ongelmainen että se vaatii mieheltä aika paljon että pystyy pitämään tunnelman yllä. en uskalla tehdä mitään, mihin liittyy jotain oma-aloitteisuutta; en voi olla päällä koska ketunnokkavaahtistissini ahistavat ja en uskalla avata silmiäni etten vaan näe että mies katsoo minua arvostelevasti. toisaalta ne jutut mitä uskallan tehdä niin niissä olen hyvä ja rakastan esim ottaa suihin.

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

Vierailija
6/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:31"]

seksi minun kanssani! :D olen niin itsetunto-ongelmainen että se vaatii mieheltä aika paljon että pystyy pitämään tunnelman yllä. en uskalla tehdä mitään, mihin liittyy jotain oma-aloitteisuutta; en voi olla päällä koska ketunnokkavaahtistissini ahistavat ja en uskalla avata silmiäni etten vaan näe että mies katsoo minua arvostelevasti. toisaalta ne jutut mitä uskallan tehdä niin niissä olen hyvä ja rakastan esim ottaa suihin.

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

[/quote]

Ikävää, että epävarmuus syö palan nautinnosta. :/ Ja tiedän tunteen! Voi kun joskus pystyisi laittamaan sen epävarmuutensa hetkeksi vaikka sivuun, että voisi nauttia seksistä täysin rinnoin.

Vierailija
7/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:31"]

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

[/quote]

Ikävää, että epävarmuus syö palan nautinnosta. :/ Ja tiedän tunteen! Voi kun joskus pystyisi laittamaan sen epävarmuutensa hetkeksi vaikka sivuun, että voisi nauttia seksistä täysin rinnoin.
[/quote]

Naiset rakkaat! Jos se mies on halunnut teidän kanssanne seksiä, niin todennäköisesti pitää teitä viehättävänä! :) olen nainen, kurvikas, joku voisi sanoa pulleaksi. Liikakiloja muutama löytyy ja selluliittia tietenkin, mutta kun harrastetaan seksiä, se kaikki saa unohtua, sillä siinä hetkessä ajatellaan miestä; mies haluaa, että nainen on seksikäs oma itsensä, itsetunto huipussaan. Ja niin,, siihen pyritään. Kaikki naiset ovat kauniita, rintojen muodoista, pepun koosta, pimpin mallista, raskausarvista, tai selluliitista huolimatta! :) voisinpa auttaa itsetuntoanne kohoamaan, sillä nainen on arvokas. :)

N23

Vierailija
8/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:31"]

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

[/quote]

[/quote]

Naiset rakkaat! Jos se mies on halunnut teidän kanssanne seksiä, niin todennäköisesti pitää teitä viehättävänä! :) olen nainen, kurvikas, joku voisi sanoa pulleaksi. Liikakiloja muutama löytyy ja selluliittia tietenkin, mutta kun harrastetaan seksiä, se kaikki saa unohtua, sillä siinä hetkessä ajatellaan miestä; mies haluaa, että nainen on seksikäs oma itsensä, itsetunto huipussaan. Ja niin,, siihen pyritään. Kaikki naiset ovat kauniita, rintojen muodoista, pepun koosta, pimpin mallista, raskausarvista, tai selluliitista huolimatta! :) voisinpa auttaa itsetuntoanne kohoamaan, sillä nainen on arvokas. :)

N23

Vierailija
9/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinpitämätön oman halun tavoittelevaM50+.

Vierailija
10/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 10:08"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:35"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:31"]

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

[/quote]

[/quote]

N23
[/quote]

Mä en kai oo sit arvokas haluttava seksikäs tai mitä lie, koska kukaan mies ei ole koskaan halunnut seksiä mun kanssa. Kiva ja timmi kroppa tässä menee hukkaan kun ei kelpaa kellekään. No lähden salille, saanpahan taas itse edes hetkisen rakastaa tätä vartaloani pikkasen enemmän.

Vierailija
11/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kömpelyys, väljä tavara ja mielikuvituksettomuus. Siinä kolmen kärki.

Vierailija
12/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ykkösenä on se, että toinen ajattelee vain itseään ja ei huomioi mitenkään toista. Toisin sanoen mies ei uhraa aikaansa naisen lämmittelyyn, vaan pistelee vaan menemään saadakseen kassit kevennettyä.

Toisena tulee se, että toinen ei ota seksiä kokonaisvaltaisesti, ei siis kosketa, ei silitä, ei katso edes, vaan ainoa kontakti on tuikata mela sisään ja nylkyttää sitä niin kauan kun tarvii (puoli minuuttia). Jos oikein hyvin menee, niin sitä ennen mies voi sormella kokeilla onko tarpeeksi kosteutta mennä sisään, siinä kaikki kosketukset.

Kolmas on seksin jälkeisen halailun unohtaminen/pois jättäminen, eli kun on saanut haluamansa, niin mies ponkaisee sängystä ylös ja lähtee kuselle.

Meillä tämä on arkea, onneksi ei enää kovin usein tapahtuvaa kun jostakin syystä ei tee mieli enää miestä ollenkaan. Haaveilen kiireettömästä ja yhteisestä mukavasta seksistä, jossa olen enemmän kuin reikä.

Vierailija
13/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:18"]Kömpelyys, väljä tavara ja mielikuvituksettomuus. Siinä kolmen kärki.
[/quote]

Eli täytyy olla akrobaatti neitsyt taikuri. Huh ootko koskaan saanut tuollaista naista? Sulla on varmaan huono seksielämä.

Vierailija
14/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:18"]

[/quote]

Lopeta sekstailu, kun näin kurjaa. Mitä sitä huonoa seksiä harrastamaan

Vierailija
15/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ilman aitoa seksuaalista vetovoimaa.

Vierailija
16/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 01:31"]

--> epävarmuus siis.

ja nylkyttäjät

[/quote]

Jokaisella on omat huonot puolensa. Oma vaimoni on joissakin jutuissa niin huono, että se aiheuttaa lähinnä ärsyyntynyttä vaivautuneisuutta, mutta toisissa jutuissa niin hyvä, että ne korvaavat kyllä puutteita. Se sellainen, että seksistä ei voi nauttia jos kaikki ei ole aivan täydellistä on kyllä aika väärisynyt kuva.

Vierailija
17/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:18"]

[/quote]Oletko mies vai nainen? :D Jos olet nainen, niin ala kiireellä treenaamaan sitä värkkiäsi kireämmäksi. Etsi myös kunnon mies, joka osaa viedä sinua seksissäkin mestari ottein niin unohdat kömpelyytesi ja mielikuvituksettomuutesi.

Jos taas olet mies, niin suosittelisin sinulle jotakin hyvää liikuntalajia harrastukseksi niin oppisit taitavaksi viejäksi seksissä. Tanssissakin hyvät tanssittajat saavat kömpelönkin aloittelijan tanssimaan kuin olisivat aina tanssineet, sama on myös seksissä. Mielikuvitusta voit myös sinä käyttää ja saada naisen siihen ihan täysillä mukaan. Sinun elimesi koolle ei oikein pysty tekemään mitään, mutta jos muut asiat ovat kunnossa, on elimen pieni koko ihan toisarvoinen asia.

Vierailija
18/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin liikkelle toisen kunnioituksesta. Kun kunnioitat itse seksipartneriasi, kysyt hänen mieltymyksistä, pystyt vastaamaan niihin kenties,  niin hyvä. Todennäköisesti saat myös itse kunniotusta ja samanlaista kohtelua. Eipä paljoa huonoja kokemuksia. Mutta näistä huonoista kokemuksista; olen varmaan ollut itsekin jollekin huono kokemus. Esimerkkinä huonosta seksistä esim. että on liian nopeaa, se on pelkkä tyjennys, itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä toista kohtaan 

Vierailija
19/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni huonosta seksistä on varmaan tylyys: esim. jos (kun?) satun itse olemaan se vaivaannuttavan kömpelö daami, niin kärsimätön äyskiminen saa lähinnä itkun silmään. 

Ja toinen koettu: "En mä viitti!". Loukkaavaa, kun seksin pitäisi olla kahden kauppa ja tarkoittaa molempien huomioimista. Tuo lausahdus tekee aika lailla selväksi, että toisen osapuolen toiveita ei tarvitse huomioida. 

Ap

Vierailija
20/24 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 13:27"][quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 11:18"]

[/quote]
Jos taas olet mies, niin suosittelisin sinulle jotakin hyvää liikuntalajia harrastukseksi niin oppisit taitavaksi viejäksi seksissä.
[/quote] Ihanko tosissaan väität että kömpelöstä naisesta tulee ketterä, kun aloitan juoksuharrastuksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän