Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalat/ärsyttävät/oudot joululahjat ja toteutumattomat lahjatoiveet -peukutusketju

Vierailija
18.12.2021 |

Näin joulun alla on hyvä koota muistoja kamalista/ärsyttävistä/oudoista joululahjoista ja toteutumattomista lahjatoiveista. Saitko lahjaksi jotain, mitä et todellakaan olisi kaivannut? Mikä yllätti huonolla tavalla? Paljastuiko toivotun lahjan sijaan paketista jotain ihan muuta? Ja te ”kaikkia lahjoja pitää arvostaa” -huutelijat voitte mennä johonkin toiseen ketjuun, osa lahjoista on oikeasti kamalia/ärsyttäviä/outoja. Yksi lahja per viesti. Peukku ylös = samaa mieltä, en arvostaisi tätä lahjaa. Peukku alas = mitä vikaa tässä lahjassa on, tämä olisi minusta hyvä lahja. Ap aloittaa:

Silloisen mieheni sisko tuli joulun alla käymään ja antoi meille joululahjan: vieraskielisen pokkarin ja hajustemerkin miesten dödön. Lahjaa antaessaan sanoi, että te voitte molemmat käyttää lahjaa, kyllä tämä tuoksu sopii molemmille. En osannut tuota vierasta kieltä ja dödön tuoksu oli niin miehekäs, ettei todellakaan sopinut omaan tyyliini. Olisi vain ihan suoraan sanonut, että tässä on joululahja veljelleen eikä olisi yrittänyt tehdä lahjasta väkisin molemmille sopivaa. :D

Ap

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari numeroa liian pieni paita ja irvaileva hymy, että kyllä tämä sulle mahtuu...

Vierailija
2/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat 🤦🏻‍♂️

Suoraan roskiin.

Musta nämä on ok, jos ovat oikeaa kokoa eikä mitkään sateenkaarenkirjavat. Eräänä vuonna sain tädiltä villasukat. Muuten ihan jees, mutta koon 38 jalkoihini ne olivat aivan liian suuret. Miehen koon 45 jalkaan ne olivat kyllä sopivat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villasukat 🤦🏻‍♂️

Suoraan roskiin.

Miksi? Olisit vienyt hyvätekeväisyyskirpputorille.

Vierailija
4/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin appivanhemmille leffalippusetin. Annettuani lahjan anoppi totesi, että he ovat päättäneet, että olisi hyvä aika lopettaa lahjojen ostaminen meille aikuisille ja he antaisivat lahjan vain lapsellemme. Olipa hyvä sauma kertoa tuo asia ja olisi tuosta yksipuolisesta päätöksestä voinut etukäteenkin kertoa...

Vierailija
5/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen joulupaketista paljastui neule, joka oli hänen sanojensa mukaan hänellä jäänyt vähälle käytölle. Neuleessa oli jo nukkaa ja oli selvästi ollut kaapissa kauan. Olipa ihana saada käytetty lahja. Not.

Vierailija
6/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entiset appivanhemmat ostivat jouluksi pojalleen järkyttävän kasan lahjoja. eräänäkin vuonna oli 100 e lahjakortti, pyyhe, harrastusvälineitä ja pelejä. minulle antoivat pienen rasiallisen vihreitä kuulia. oli vähän koomista, kun en ollut mikään pojan uusi tyttöystävä, vaan olimme jo vuosia asuneet yhdessä ja olimme naimisissakin. 

p.s. ei ole ollut kyseisiä appivanhempia ikävä!

Vierailija
7/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju kun villasukat ja vihreät kuulat jo mainittu :D

Vierailija
8/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvamuki

Vierailija
9/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty muumimuki.

Lahjan antaja perusteli tuota sillä, että ei itse tykkää muumeista ja halusi saamastaan mukista eroon. Hmm, olisiko voinut keksiä tuolle mukille muuta käyttöä/pistää myyntiin. 

Vierailija
10/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottaa, kun saan joka joulu lahjaksi ison kopion kummilapsen koulukuvasta. Jonkun 10 x 15 kuvan voisi johonkin kehyksiin laittaa, mutta tuollainen keskikokoisen taulun kokoinen kuva on liikaa. En halua tuollaista valokuvaa seinälle, eikä se mahdu albumiinkaan.

onneksi ei sentää järkyttävän kokoinen canvas-taulu, sano vaan ettet ole löytänyt mieluisia kehyksiä

Vierailija
11/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain hajuveden. Olen allerginen tuoksuille.

Vierailija
12/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulainen tietää minun keräävän erästä astiasarjaa ja kaikki astiat ovat samaa settiä. Sarja ei ole superkallis, mutta halvimmat astiat maksavat noin kympin kappale. Jouluna hän päätti muistaa minua yhdellä kaupan parin euron halpiskausimukilla. Käyttämättä jäi.🙄

Vierailija
13/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia ja paljon.

Ystävä antoi minulle lahjaksi teetä.

Oli vähän auts, että eikö edes ystävä tunne makuani tuon vertaa.

Vierailija
14/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko muiden saamat lahjat? Eräs miespuolinen kaverini sai siskoltaan lahjaksi silloin muodissa olleen paidan, joka oli pelkkää verkkokangasta. Sanotaan, että ei ollut kovin imarteleva lahja hänen vartalolleen.😅

Vierailija
15/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sai äidiltään nuhjaantuneen rakentajankalenterin 90-luvulta. Ei ole rakentamisesta kiinnostunut eikä edes likelle rakennusalalla, eikä tuo nyt ole mikään historiallinen kuriositeetti tai arvotavarakaan.

16/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni lapset ostavat joka joulu minulle Aladdin askin. Inhoan sitä!

Vierailija
17/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kirppiskamat. en nyt tarkoita mitään arvokasta designia, vaan parin euron kuluneita vaatteita ja leluja. eivät maksa kaupassa uutenakaan paljon, niin en ymmärrä miksi pitää ostaa kuluneena. näkeehän päällepäin, ettei lahja ole uusi.

Vierailija
18/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni vaimo ostaa minulle kissakoristeita, olen saanut erilaisia kissa-aiheisia koristeitä läpi vuosien enkä käytä niitä missään. Olemme kyllä kahden kissan perhe muttei se tarkoita että olisimme niin hulluja että koko kotia pitäisi koristella kissa-aiheisilla esineillä ja kuoseilla. Osan olen antanut eteenpäin.

Hän itse kerää kaikenmaailman lammaskuvioita ja tavaroita ja on hulluna lampaisiin ja tällä ominaisuudellaan sai muut sukulaiseni uskomaan että minäkin olen yhtä omituinen kissojen suhteen.

Vierailija
19/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pahastui, kun pariskunta sai sukulaiseltaan 100 e lahjakortin Marimekkoon. Mies koki, että lahja oli ns. naistenliikkeeseen eikä ollut aidosti yhteinen lahja pariskunnalle.

Vierailija
20/38 |
18.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patalappuja. Kuinka monta patalappua yksi ihminen oikein tarvitsee? Minulla niitä taitaa olla n 25 jo, käytän vain itse ostamia. Joutaa ensi siivouksen yhteydessä roskiin.